tatuointi

aion ottaa tatuoinnin, mutta mistä ihmeestä tiedän missä se porissa kannattaa ottaa??? kertokaa joku kokemuksia ja suosituksia..

48

8173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anaanas-

      tuoppi tekee tatuointeja kotonaan. kysele ihmisiltä lävistäjä-tuopista ja sitten on vilkkugrillin vastapäätä tattoo nation, mutta järkyttävän kalliit hinnat. tuoppi on luotettava ja tekee puolet halvemmalla... antaisin numeronkin, mutta en sitä tässä oikein pysty antamaan.. siis ja jos ihmettelet tätä kotona tekemistä, niin tuopilla on koulutus ja tarvittavat paperit kunnossa, hänellä on liike vain kotonaan.

      • onkohan kyseessä dark art tattoo? muistan sellaisia nettisivuja joskus katsoneeni. oli just joku tuoppi ja teki kotona. mietitytti vaan että onko varmasti hyvä kun en oo keltään "suosituksia" kuullut.. kiitos sinulle.


      • minätaas
        särkyvää kirjoitti:

        onkohan kyseessä dark art tattoo? muistan sellaisia nettisivuja joskus katsoneeni. oli just joku tuoppi ja teki kotona. mietitytti vaan että onko varmasti hyvä kun en oo keltään "suosituksia" kuullut.. kiitos sinulle.

        juu kyllä tuo tuoppi on hyvä ja luotettava.. itse olen kyseisellä lävistäjällä asioinut pariinkin otteeseen hyvä palvelu on ollut ja kaikki tarvikkeet steriileitä ja muutenkin asiallisia. suosittelen kyllä lämpimästi tuoppia, saa varmasti huippuhyvää palvelua ja erittäin edullisin hinnoin. ja henkilö on ammattinsa osaava!


      • .................

        muista että harvemmin hyvää saa halvalla... yleensä jostain muusta tingitään jos hinnat on pienemmät kuin muilla... kannattaisi käydä katsomassa kaikissa noissa paikoissa ja sitten valita se joka sinua itseäsi eniten miellyttää... kannattaako mennä halvimman perässä kun se kuva on siinä kuitenkin lopun ikääsi?!?


      • ................. kirjoitti:

        muista että harvemmin hyvää saa halvalla... yleensä jostain muusta tingitään jos hinnat on pienemmät kuin muilla... kannattaisi käydä katsomassa kaikissa noissa paikoissa ja sitten valita se joka sinua itseäsi eniten miellyttää... kannattaako mennä halvimman perässä kun se kuva on siinä kuitenkin lopun ikääsi?!?

        mutta voihan ne halvemmat hinnat johtua siitä että tekee työtä kotonaan. ei tarvi maksaa vuokraa liiketiloista..


    • Ulvilassa

      tatuoinnin ottoa. Tekijällä kymmenien vuosien kokemus ja erittäin rauhallinen työssään! Puh 0408154744 ja kyseessä on liike Ulvilan keskustassa. Meidän perhe ja sukulaiset käyvät siellä eli Aki on henkilön nimi.

      • mokasi mun tatskan...

        ...


      • tätä
        mokasi mun tatskan... kirjoitti:

        ...

        minkälaisen kuvan ?


      • tehnyt
        mokasi mun tatskan... kirjoitti:

        ...

        korjaamme tekemämme virheet tai poistamme tarvittaessa koko tatuoinnin. miksi valitat suomi 24 : ssä . voit tulla näyttämään tatuointiasi liikkeessä. asia korjataan silloin jos ja kun korjaamista on . voisitko vielä mainita minkälainen kuva on kyseessä ja milloin otit sen. kiitos . hyvää loppu vuotta sinulle ja muillekkin.


    • puhtaus

      on kunnossa, kun liikkeestä löytyy Deko laite eli ne on steriilejä kaikki välineet jopa tuoli puhdistetaan Ulvilassa.

      • Leimattu

        sulla on käsitteet sekaisin. Se on autoklaavi eikä mikään deko. Jos joku on sun leimaamiseen käytettyjä kamoja dekottanut niin onnea vaan.


      • korjasit
        Leimattu kirjoitti:

        sulla on käsitteet sekaisin. Se on autoklaavi eikä mikään deko. Jos joku on sun leimaamiseen käytettyjä kamoja dekottanut niin onnea vaan.

        asian kaikkea ei voi tietää. Toisessa työmaailmassa deko pesee lähes täydellisen puhtaaksi eli deko on puhdistuskone jolla puhdistetaan käytetyt työvälineet.


      • Anonyymi
        Leimattu kirjoitti:

        sulla on käsitteet sekaisin. Se on autoklaavi eikä mikään deko. Jos joku on sun leimaamiseen käytettyjä kamoja dekottanut niin onnea vaan.

        Sullakin voi olla käsitteet pielessä,se Deko voi olla sen autoklaavin nimi.Nimittäin autoklaavilaitteita valmistaa varmasti hyvin moni yritys.


    • nationissa

      ..........

    • aatsipoppa

      niin, täältä saat ainakin suosituksia tuopille, sälli on harvinainen yhdistelmä, hyvä ja halpa!

    • Eteläpuistossa

      Muistaisin. Tyyppi tekee hyvää työtä ja valikoima on hemmetin hyvä.

      • rbs

        kuka sita valikoimaa menee tatuoijalle katsomaan! Hullu se on joka kuvansa kirjasta valitsee! Ja monet ovat oikeassa, Tuoppi, eli DarkArtTattoo on paras. tassa linkki sivuille: http://www.darkarttattoo.net/.


      • rbs kirjoitti:

        kuka sita valikoimaa menee tatuoijalle katsomaan! Hullu se on joka kuvansa kirjasta valitsee! Ja monet ovat oikeassa, Tuoppi, eli DarkArtTattoo on paras. tassa linkki sivuille: http://www.darkarttattoo.net/.

        kiitos vastauksista! joo mulla ainakin on kuva itsellä valmiina, sen pitää tietty olla itelle henk.koht. tärkeä. taidanpa siltä tuopilta sitten varata ajan.


      • ...
        särkyvää kirjoitti:

        kiitos vastauksista! joo mulla ainakin on kuva itsellä valmiina, sen pitää tietty olla itelle henk.koht. tärkeä. taidanpa siltä tuopilta sitten varata ajan.

        TUOPILLE! Mulla pari kuvaa Tuopilla tehtynä, eikä tosissaan valittamista minkään suhteen. Kaveri edullinen ja asiansa osaava ammattilainen!


      • joo pa joo

        Suosittelen myös Porin Tattoo Nationia .. Tekee hyvää jälkeä tatuoinneissa..Olen ottanu siellä kaikki lävistykseni (yksikään ei ole tulehtunut)ja tatuoinnit ja hyvin o parantunut.. :)


      • itseasias
        joo pa joo kirjoitti:

        Suosittelen myös Porin Tattoo Nationia .. Tekee hyvää jälkeä tatuoinneissa..Olen ottanu siellä kaikki lävistykseni (yksikään ei ole tulehtunut)ja tatuoinnit ja hyvin o parantunut.. :)

        Tuli tota vitsii tos heitettyy, mutta Tattoo Nation ja se porukka on ehdottomasti paras koko kaupungissa.


    • ulvilasssa

      jos haluat että värit pysyy!

    • joni.mattila

      Voi raukka. Älä ota tatuointia. Niistä kun ei saa täällä keskustella!

    • minä.taas

      Ketjun aiheeseen: työkaverillani on perhonen tatuoitu käsivarteen. Ei ole kovin kaunis, jos multa kysytään.

      Ethän siis ota tatskaa tai lävärii

      • räkätyylii-hei

        Joko Räksän akka otti kuvan hanuriinsa, piti kuulemma ottaa aasinkuva joka pyllistää, on nii helevata kiihottavaaaaah?


    • Ajantollahomeen

      Hyvän ja kivan näköisiä vanhustentalon suihkussa! Siinä voi lerssin kuva vähän roikkua.

    • Lavottaja

      Olen nyt 68-vuotias ja vannonut etten koskaan ota tatua. Mutta näin eräällä nuorella miehellä hienon häränkuvan käsivarressa ja koska olen horoskoopiltani härkä käyn ottamassa sellaisen. Sopivan kokoisen. Kiinalaiselta horoskoopilta ole sika mutta sitä en taida ottaa. Muija sanoi joskus mulle että senkin sika. Mitä lie tarkoittanut.

    • Anonyymi

      Ajankohtaisia vastauksia tähän ketjuun...? Kiitos 🙂

    • Anonyymi

      Minä otin penikseeni tatuoinnin, mutta se meni pilalle kun alkoi ottaa eteen.
      Kun tatuoija alkoi tekemään kuvaa, niin silloin oli ihan lerppana ja lopuksi jökötti kovaa.
      No ei kuvasta tullut mitään.

      • Anonyymi

        Otat ensikerralla naistatskaajalta sen peeniskuvasi niin ei ala jopo keulia kesken homman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat ensikerralla naistatskaajalta sen peeniskuvasi niin ei ala jopo keulia kesken homman

        Ei auta..mä oon hombbeli mies


    • Anonyymi

      Mistä myös saa kananperse leikkauksen hiuksiini?t:nivuisista ylöspäin tatuoitu 20v tyttö kassalta.

      • Anonyymi

        Kanan perse kiinnostaa, oletko käynyt testeissä?


    • Anonyymi

      Tuopilta kuva, hyväksi todettu

    • Anonyymi

      Ei sillä ole väliä kuka sen mustikkakeiton sun päälles oksentaa, tulos on aina yhtä paskaa.

      • Anonyymi

        Ei ollut väliä silläkään kuka baarin sadoista jannuista (ehkä useampi) puikki narkkiäitiäs haaruksiin kun tulos oli yhtä paska, sinä.


    • Anonyymi

      Mää Mikko hei vaan, mullaki on tatulointi ja istun käviksellä tavarat housussa.

    • Anonyymi

      Paljonko maksaa karhukäpälä tatuointi

    • Anonyymi

      Jotkut laittavat väriä silmämuniin ja silmät muuttuvat kokonaan esim. mustiksi.

      Melko kätevä tapa on pyytää alkoholisti-Kirstiä istumaan naamanpäälle taräyttämään oikeen kunnon siideripiarut nokkaan niin että posket pullistuu, alta ei ilman lupaa pääse poiskaan valaanpainoisen takamuksen ansiosta, joten tavara imeytyy kunnolla ja silmät muuttuvat alkoholistin ripulipaskan värisiksi.

      • Anonyymi

        Päivän muotiväri on poreileva ruskea


      • Anonyymi

        Ei kai Kirsti ole kovin kallis


    • Anonyymi

      70-luvulla yks Pena otti persuksiin B B kirjaimet tatuoiden, kun hän ihaili sitä Bricitte Bardottia, eli silloista filmitähteä niin kovin.

      Saunassa Penalta putosi saippua ja kumartui sitä ottamaan, niin Ulla vaimo tokaisi "hei Pena kuka toi Bob on?"

    • Anonyymi

      Jos meinaat leimoja nahkaan, niin mene ensin hoitamaan korvienvälisi kuntoon. Jos vielä tekee mieli suttuja niin hae kaksi metriä köyttä.

    • Anonyymi

      Uusavuton, kyselee. 🙄😃😂

    • Anonyymi

      Tatuointi rinnastetaan nykyään psykoloogisten tutkimusten mukaan viiltelyksi.
      Siis psyyke ei ole terve, jos antaa laittaa ihme tuhrukuvia kehoonsa.
      Tatuointi kuuluu kriminaalikulttuuriin ja siellähän niitä mielenterveysongelmia on.
      Itse kartan tatuoidut kaukaa.

      T. Puhdasihoinen Uros

    • Anonyymi

      Miksi tatuoituja myyjiä laitetaan kassoihin kaupoissa. On karmeaa katsottavaa, kun kauka ja kasvot ovat tatuoidut kassaneidillä. Tulee heti mieleen vankilan jutut ja mua ainaskin pelottaa.
      Niin se on viimeinen kerta siinä kaupassa, jos kassalla on tatuoitu henkilö.
      Hyi..kun kuvottaa.

      • Anonyymi

        Ei minua kyllä pelota, mutta ei se kaunista tai korista, kun kaula ja naama on tatuoitu.

        Erittäin harvoin joku tatuointi on kantajansa ulkonäölle eduksi
        Kaikista huonoin juttu on, että tatska on ikuinen ja vanhana se "koristaa" entistä vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua kyllä pelota, mutta ei se kaunista tai korista, kun kaula ja naama on tatuoitu.

        Erittäin harvoin joku tatuointi on kantajansa ulkonäölle eduksi
        Kaikista huonoin juttu on, että tatska on ikuinen ja vanhana se "koristaa" entistä vähemmän.

        Jos lapsettaa, suosittelen siirtokuvia syljellä leimattavia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      386
      3911
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      216
      1935
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1444
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1305
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      900
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe