Olen petsannu ja pistäny lakkaa kitaraan pari kerrosta. Tuli mieleen että vois sittenkin maalattuna näyttää paremmalta. Pystyykö aerosolia pistää suoraan sellulakan päälle että ei ala kiehumaan ? Unohtu fiileri välistä pois ja lakkaa on kai menny aika syvälle. Eli lakan hiominen ei tuu kysymykseenkään.
sellulakka ja aerosoli
xxxhardcore
3
778
Vastaukset
- maalari.
hio vaan kaikki pois tai tyydy siihen miltä se nyt näyttää, selluloosa lakan päälle ei voi laittaa mitään alkoholi pohjaista tai liotinaineita.
toinen mahdollisuus on käyttää maalinpoisto ainetta tai kuumailma pistoolilla lämmität ja kaavit pois- Tommi
Selluloosalakka itsessään on tinneriohenteista... kyllä sen pitäis kestää.
- Ohhoijaa
Tommi kirjoitti:
Selluloosalakka itsessään on tinneriohenteista... kyllä sen pitäis kestää.
Kysymys ei ole ohenteesta, joka on jo haihtunut pois.
Selluloosalakka nyt vaan ei kestä noiden alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350