TeleFinland on hyvä!

BigBear

Ihmettelen vain tämän palstan keskusteluja, kun joku sanoi että vaihtoi halvempaan liittymään niin vastahan DNA-ilmoitti tv mainoksissa minuutti hinnaksi 0,069 ja sama on ollut TeleFinlandilla jo alusta asti. Minulla ja avovaimollani on TeleFinlandin liittymät ja ollaan erittäin tyytyväisiä liittymiin. Kaikki toimii laskutuksen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Vaihdettiin Soneralta pois, kun puhelut olivat aika arvokkaita. Minä en lähde tässä toisia operaattoreita arvostelemaan asiakaspalvelun, laskutuksen asiakaspalvelusta. Mutta sen vain tiedät, että TeleFinland toimii hyvin ja mä aion pitää sen. Mutta TeleFinlandin asiakkaat ovat melkein Soneran asiakkaita, laskuthan menee Soneran tilille, jossakin vaiheessa muuttui.

11

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen tf

      Tämä 0,069€ on onniliittymän hinta.Mutta kun se ei ole ainoa vaihtoehto vaan yksi monista.Halvimmat ovat paketit esim.19.95€ siinä on hinta n.0,01€ min. ja helmi dna-dna puhelut 0,02€ minuutti niin eikö ole melkoinen hinta ero.
      Mitä tulee asiakaspalveluun se on maksullinen ja jo pienenkin asian jota ei voi hoitaa netissä hinta tulee odotteluineen maksamaan paljon .Itse vaihdoin pois koska laskutukset olivat päin seinää ja sitä ei saatu sitten millään korjattua ,ei netissä eikä aspassa eikä sähköpostitse vaan se oli mahdoton tehtävä hoitaa.Itse olin tyytyväinen niin kauan kunnes nämä sekoilut alkoivat.

      • BigBear

        Tuo on tietysti totta noissa hinnoissa. Mutta aina täytyy muistaa sellainenkin seikka, että nuo puhepaketit saattaa tulla kalliiksikin, jos ei soita kuin silloin tällöin. Mutta kuten sanottu jokaisella ihmisellä on mielipiteensä, jokaiselle varmasti löytyy varmasti sopiva operaattori ja liittymätyyppi. Mutta kuten sanottu meillä on tähän asti toiminut kaikki ihan hyvin ja se on hyvä. Mutta jos niitä alkaa tulla ongelmia niin saatan sitten vaihtaa. Niin mutta nuo puhelut on sillain dna-dna taasen halpoja, mutta taas mennään siihen, että jos ei kelläkään tutulla ole dna liittymää. TeleFinlandin asiakkailla on 1 euron lauantai ja sunnuntai, TeleFinlandin ja Soneran liittymiin. Silloin se on halpa, jos tutuilla on TeleFinland ja Sonera...


    • Make

      Minä olin ennen varma että en vaihtaisi dna liittymään mutta kun alkoi toi laskutus mennä aivan pieleen oli tehtävä jotakin.Telef.aspa ei tuonut ratkaisua .Kaikki alkoi siitä kun ne alkoivat uusimaan sitä omaliittymä sivustoa silloin minun jutut meni aivan sekaisin.Meillä on lähipiirissä kaikilla nyt dena joten kyllä se tulee todellakin halvaksi vaikka se ei ollut se vaihdon syy.Silloin kun on soitettava denan ulkopuolelle se hinta on 0,09€/min. mutta se on niin harvoin ettei se vaikuta kokonaislaskuun juuri ollenkaan.En väitä että telef. ei olisi hyvä jos kaikki toimisi niinkuin yhteydet mutta kun ei.

      • BigBear

        Niin, kuten edellä mainitsin mulla on kaikki toiminut ihan hyvin ja olen tyytyväinen, mutta onneksi on vapaus valita operaattoreista, joita on tarjolla. Jokainen varmasti löytää niistä omansa.


      • Make
        BigBear kirjoitti:

        Niin, kuten edellä mainitsin mulla on kaikki toiminut ihan hyvin ja olen tyytyväinen, mutta onneksi on vapaus valita operaattoreista, joita on tarjolla. Jokainen varmasti löytää niistä omansa.

        Kiitti sinulle BigBear sillä tämä oli pitkästä aikaa täysin asiallinen mielipiteiden vaihto.
        Kumpa näin siistinä pysyisikin nämä kirjoitukset niin se olisi suuri edistysaskel.kiitti myös sille toiselle osallistujalle.


      • Puhemies*
        Make kirjoitti:

        Kiitti sinulle BigBear sillä tämä oli pitkästä aikaa täysin asiallinen mielipiteiden vaihto.
        Kumpa näin siistinä pysyisikin nämä kirjoitukset niin se olisi suuri edistysaskel.kiitti myös sille toiselle osallistujalle.

        Kyllä Tele Finlandilla kaikki toimii aivan hyvin. Näin kaverini kertoi, jolla sellainen taitaa vieläkin olla.

        Ei siis kantsi vaihtaa. Korkeintaan pystyy säästään jossakin Saunalahden liittymätyypissä.


    • vonholger

      Sama vika Rahikaisella hyvin pelittää Tele Finland ei mitään valittamista, nyt sinne kait taas otetaan uusia asiakkaitakin, joten vain nopeimmat kerkeevät.

      • Uusista asiakkaista

        Ei taida pitää paikkaansa kun ei ainakaan minulle ole tullut minkäänlaista tietoa että niitä taas otettaisi lisää.Taitaa olla uutisankka tai sitten ei kaikille kerrota.
        Jos näin on en hyväksy sitä vaan silloin menee vaihtoon.Kysyin sitä aspasta eivät luvanneet.


      • Panthana
        Uusista asiakkaista kirjoitti:

        Ei taida pitää paikkaansa kun ei ainakaan minulle ole tullut minkäänlaista tietoa että niitä taas otettaisi lisää.Taitaa olla uutisankka tai sitten ei kaikille kerrota.
        Jos näin on en hyväksy sitä vaan silloin menee vaihtoon.Kysyin sitä aspasta eivät luvanneet.

        Kyllä vain niitä taas saa, asiasta kerrottiin laskun mukana tuleessa tiedotelehdykässä (muistaakseni lokakuun).
        Asiakaspalvelun kautta pitäisi saada avattua.


    • vaihtis

      vaihdoin vanhasta pois ja lakut pienenivät noin 80 eurosta noin 20-25 euroon. Laskutuksen kanssa ei ole ollut ongelmia ja pelittää hyvin. Tyytyväinen olen!

      • tääääähttttäääh

        Juu,eipä kiinnosta maksaa DNA.n soittoja muihin liitymiin,kierrän kaukaa kyseisen virman,vaihtuipa tyttärenkin liitymä soneraan vaikka onkin kalliinpi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe