tylsät

häät

kaaso ja bestman eivät todellakaan osanneet hoitaa tehtäväänsä meidän häissä. Bestman ei osannut kuvata häitämme, vaikka sanoikin että on ennenkin kuvannut että hallitsee homman, eipä se siltä näyttänyt, kun sitten valmista cd:tä katselimme. Ja kaaso oli koko ajan ihan hukassa tehtävistään häissä ja muutenkin häntä sai koko ajan etsiä ja sanoa että teepäs nyt sitä ja tätä, kun ne tehtävät hänelle kuuluivat. Ja meidän häissä ei ollut kaaso järjestänyt mitään pieniä jippoja, vaikka niin lupasikin. Oltiin siinä sitten mieheni kanssa että öö, mitäs nyt tehdään, kun ei olekaan ohjelmaa, kun emme siitä itse huolehtineet, kun kaaso lupasi, ettei meidän tarvitse- etteivät vieraat kyllästy istumaan ja ihmettelemään, ja poistu paikalta kun ei ole mitään toimintaa. No ilta meni niin että vieraat vain istuivat ja juttelivat keskenään ja myöhemmin ovat kysyneet, että mistäs noin ohjelmattomat häät, selitellä siinä sitten. Että huonoimmat avustajat mitä vaan voi löytää. Vaikka aluksi molemmat olivat aivan tohkeissaan, että sitä ja tätä täytyy tehdä ja häissä sitten järjestetään niin ikimuistoisia juttuja että hääparille jää hyvät muistot. Taisi jäädä huonot muistot.

7

2176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syksyn morsian

      Eihän amatööreiltä voi odottaa ammattilaisen suoritusta. Olisitte palkanneet valokuvaajan ja vaikka (lastenkutsu)taikurin viihdyttämään, jos sellainen kerran olisi ollut mielestänne tarpeellista.

      Häiden tunnelma syntyy hääparista ja vieraista yhdessä. Ette voi sysätä "tylsyyttä" pelkästään bestmanin ja kaason syyksi.

      • just married

        On melkoista ylilyöntiä odottaa, että yksi ihminen hoitaa kunnon bileet kaikkine ohjelmineen ties kuinka isolle porukalle. Tai kaksikaan. Hääpari on kuitenkin se yksikkö, joka omista häistään vastaa. On ihan kohtuutonta odottaa, että kaaso ja bestman tekevät hääjuhlan.


      • sitten

        lupaavat tehdä, jos eivät pysty lupauksiaan lunastamaan?!

        Ei kai kyse ollutkaan siitä, että bestmanin tai kaason olisi _pitänyt_ järjestää, vaan siitä, että he olivat LUVANNEET INNOLLA järjestää ja morsiuspari oli hyvässä uskossa kuvitellut asian olevan hanskassa.

        Jos jotain luvataan, niin HYVÄ YSTÄVÄ, eli tässä tapauksessa kaaso ja bestman, myös lunastaa lupauksensa.

        >>Olisitte palkanneet valokuvaajan ja vaikka (lastenkutsu)taikurin viihdyttämään, jos sellainen kerran olisi ollut mielestänne tarpeellista.


      • Syksyn morsian
        sitten kirjoitti:

        lupaavat tehdä, jos eivät pysty lupauksiaan lunastamaan?!

        Ei kai kyse ollutkaan siitä, että bestmanin tai kaason olisi _pitänyt_ järjestää, vaan siitä, että he olivat LUVANNEET INNOLLA järjestää ja morsiuspari oli hyvässä uskossa kuvitellut asian olevan hanskassa.

        Jos jotain luvataan, niin HYVÄ YSTÄVÄ, eli tässä tapauksessa kaaso ja bestman, myös lunastaa lupauksensa.

        >>Olisitte palkanneet valokuvaajan ja vaikka (lastenkutsu)taikurin viihdyttämään, jos sellainen kerran olisi ollut mielestänne tarpeellista.

        Ehkä oli vähän kitkerästi sanottu.

        Kommentin läpi pääsi kuultamaan kauhistus moisista viihdykkeistä. Minä kun olen jo sen ikäinen, etten jaksa kauheasti innostua mistään riehakkaista ohjelmanumeroista, enkä sellaisia toivoisi omiin häihini suurin surminkaan. Hyvä ruoka, juoma ja seura riittää. Ohjelmaksi riittää tanssi ja muutama hyvin harkittu puhe.


      • morsio
        Syksyn morsian kirjoitti:

        Ehkä oli vähän kitkerästi sanottu.

        Kommentin läpi pääsi kuultamaan kauhistus moisista viihdykkeistä. Minä kun olen jo sen ikäinen, etten jaksa kauheasti innostua mistään riehakkaista ohjelmanumeroista, enkä sellaisia toivoisi omiin häihini suurin surminkaan. Hyvä ruoka, juoma ja seura riittää. Ohjelmaksi riittää tanssi ja muutama hyvin harkittu puhe.

        täällä. Minullakin jo tuota ikää (33 v.) ja en todellakaan halua riehakkaita ohjelmanumeroita häihini. Olen ollut vieraana häissä, joissa ohjelmaa oli liikaakin. Koko ajan kun tapahtui jotain "näyttämöllä" niin eihän kaikkea olisi jaksanut seuratakaan, vaan mieluummin jutteli sukulaisten kanssa, sentään oli pitkästä aikaa koko suku koolla. Muutama ohjelmanumero riittää ja tanssi jo sisältyy näihin.


    • huuleen

      Tärkeintä lienee kuitenkin se, että te saitte toisenne? Jos ei ole menossa häiden jälkeinen morkkis (luin jostain, että sellainenkin ilmiö nykyään tunnetaan), niin väittäisin, että anna ajan kulua ja unohda asiat, joiden olisit toivonut häissäsi olevan toisin. Muista vain ne, jotka olivat hyvin - ja opettele ainakin nauramaan muille asioille. Häiden tarkoitus kuitenkin edelleen on liittää avioon kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä, eikä niinkään "hyvät bileet", ja edellinen kai toteutui kaasosta ja bestmanista huolimatta?

      • Häävieras

        Ystäväni kaaso välitti ennen häitä vain omista vaatteistaan,kampauksestaan ja siitä,että saa varmasti käsirannekkeen kukista ym.

        Odottelimme kutsua polttareihin,joka oli kutsu tekstiviestinä morsiusparin kesämökille. Puolet häihin kutsutuista morsiammen ystävisä oli kokonaan kutsumatta. Polttareissa morsian itse piti tunnelmaa yllä. Tylsimmät polttarit ikinä.

        Häissä oli tuttu juttua tms. vastaavaa ohjelmaa,jota kukaan ei kauniina kesäpäivänä jaksanut seurata pätkääkään. Kaanso piti puheen ja muutenkin itsensä esillä. Jäi jotenkin nolo ja vaivautunut olo. Luultavasti myös tämä hääpari oli pettynyt. Kaaso ei vaan tajunnut yhtään,että kotikutoinen piirileikki ei muuten tyylikkäisiin häihin istunut.

        Minä ajattelen, että kunnon polttarit on kaason päävelvollisuus. Parempaa ohjelmaa saa häihin kun luottaa perheen ja sisarusten taitoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe