Anaali

_Patse_

”Seuraava potilas” tokaisen kuuluvalla äänellä.

Kävelet arkaillen, pelokkaasti ympärillesi pälyillen aulasta eteeni. Kättelemme. Puristuksesi on olematon ja pieni kätesi on hiessä. Viittaan sinut ohitseni ja suljen oven.

Katsahdan työhuonettani. Kulmassa on atk-taso, jonka päällä monitorin ruudunsäästäjä pyörittää geometriaa. Atk-tasossa on kiinni työpöytäni, jossa on papereita, puhelin, pieni tuuletin ja valokuvakehys. Työpöytäni takana on pitkäselkäinen tuoli. Tuolin takana on hylly täynnä lääketieteellistä kirjallisuutta. Sinusta katsottuna oikealla on pienellä kangassermillä erotettu hoitopöytä naispotilaille. Sälekaihtimet ovat kiinni.

Työpöytäni edessä on potilaalle varattu tuoli, johon viittilöin sinua istumaan. Istut varovaisesti. Lasket pienen käsilaukkusi tuolin jalkaa vasten. Pöydälläni on avattuna potilaskansiosi. Vedän suorien housujeni polvista, kun istahdan alas. Silmäilen hetken papereita ja sitten nostan katseeni sinuun.

Olet pukeutunut impimäisesti. Sinulla on lilanvärinen mekko polviin asti. Mekossa on lyhyet hihat. Mekko ei ole kovin tiukka, mutta voin silti kuvitella sieluni silmin kehittyneet kurvisi sen alla. Kaula-aukko ei ole rohkean avoin, vaan neutraali. Kaula-aukosta pilkistää kuitenkin kaistale valkoista rintaliiviä. Sinulla ei ole push up -liivejä, vaan todennäköisesti tavalliset kaarituetut. Jalassasi olevat kengät ovat ainoa rohkea veto; mustaa, kiiltävää muovia olevat avokkaat, joissa on erittäin pitkät korot. Päivettyneiltä kasvoiltasi näen, että olet selvästi hermostunut. Puret alahuultasi tämän tästä ja siniset silmäsi pälyilevät ympäriinsä. Välillä sipaiset nopeasti vaaleaa, suoraa tukkaasi, joka yltää hartioihin saakka.

”Papereiden perusteella olet ihan terve. Ei perinnöllisiä sairauksia tai muita pitkäaikaisia vaivoja” luettelen asiallisesti papereita uudelleen silmäillen.

”Eli mikä hätänä?”. Katson sinua syvälle silmiin, ja poskillesi kohoaa hentoinen puna. Käännät katseesi nopeasti lattiaan.

”No kun minä…” aloitat arasti.

”Niin?” vastaan kärsivällisesti.

”Kun minulla on sellaisia…” puhut lähes kuulumattomasti.

”Kerro vain. Minua sitoo vaitiolovelvollisuus” vakuutan hellästi.

Rohkaistut hieman ja katsahdat minua silmiin, haet sieltä rohkaisua. Katson sinua levollisella, isällisellä ilmeellä. Hymyilet vähän, mutta vakavoidut taas.

”Minulla on kiellettyjä ajatuksia!” saat sanottua.

”Ai kiellettyjä ajatuksia?” kysyn vilpittömästi.

Punehdut taas ja nyökkäät.

”Mitä tarkoitat?” kysyn ammatillisella kiinnostuksella.

”Siis minä… e-en minä kehtaa sanoa…” änkytät hiljaa.

Nousen seisomaan ja kävelen luoksesi. Laskeudun polvilleni eteesi ja sanon levollisella äänellä:

”Muista, että olen hoitanut sinua jo viiden vuoden ajan. Ja aina olet voinut puhua minulle, myös arkaluonteisista asioista”.

Katsot hieman epäluuloisesti minua alta kulmain. Nyökkään rohkaisevasti.

”Minä haluan koko ajan” sanot ja hypistelet mekkoasi samalla.

”Ahaa. Mitä häpeämistä siinä on?” kysyn. ”Seksuaalisuus on luonnollinen asia.”

”Mutta kun minä haluan… rajuja otteita” sanot vaimeasti.

”Mitä tarkoitat?” kysyn taas.

”Siis sellaisia, joita en kehtaa pyytää poikaystävältäkään. Kun se on niin kiltti” hengähdät.

Puret kiivaasti alahuultasi ja alat vaikeroida. Kyyneleet kihoavat silmiisi.

Nousen ylös ja silittelen sinua hellästi päästä, jonka uskallat nojata valkoista lääkärintakkiani vasten.

Tyynnyttelen sinua. ”Ei hätää, tyttökulta. Kerro vain tarkemmin, minkälaisia otteita haluaisit?”

Saat nyyhkytysten puuskan laantumaan. Tarjoan nopeasti nenäliinaa. Pyyhit silmäkulmasi ja jatkat arasti: ”Sellaisia, joissa minua satutetaan. Ja alistetaan. Ja… häpäistään. Minä haluaisin, että joku rakastelisi minua pyllyyn. Rajusti pyllyyn” saat sanotuksi.

Katsot minuun anelevasti. Katson sinua takaisin ja palaan pöytäni ääreen. Otan hyllystä yhden paksun kirjan. Selaan sieltä yhden sivun, jota luen hetken ajan. Sitten katson sinua vakavasti.

”Sinulla on keskivaikea submissiivis-masokistinen syndrooma” sanon.

Näytät pelästyneeltä. ”O-onko se vakavaa, tohtori?” kysyt pelokkaasti.

”Kyllä on” aloitan ja pidän dramaattisen tauon ennen kuin jatkan: ”Mutta minulla on ainutlaatuinen, Sveitsissä kehitetty hoitomenetelmä vaivaan. Se tosin vaatii säännöllistä hoidossakäyntiä”.

Olet huojentunut. Hymyilet aurinkoisesti. ”Mitä vain, tohtori! Kunhan hoidatte minut terveeksi!”.

Soitan sihteerilleni. ”Peru loput iltapäivän ajat. Ja minua ei saa sitten häiritä.” Suljen puhelimen.

* * *

Makaat naispotilaille tarkoitetulla hoitopöydällä. Jalat lepäävät levitettyinä omilla telineillään. Olet riisunut mekkosi. Sinulla on päälläsi neitseellisen valkoiset rintaliivit ja samanväriset pikkuhousut. Jalkaasi olet jättänyt seksikkäät piikkarisi, koska käskin niin.

”Ensiksi sinut täytyy tutkia perusteellisesti” sanon.

Asetan sormenpääni hellästi liivien peittämille rinnoillesi. Pidätät hengitystäsi, kun alan hieroa niitä hitaasti. Sitten hivutan liivien olkaimet hartioidesi yli, niin että rintasi on helppo pulpauttaa näkyviin. Henkäiset, kun saan toisen nännisi etusormeni ja peukaloni väliin. Pyöritän etusormeni päällä nänniäsi, joka kovenee nopeasti. Sitten leikittelen etusormella toisella nännilläsi, joka paisuu ja kovenee nopeasti. Tämän jälkeen annan kielenkärkeni lipaisuilla molempiin nänniin kostuketta.

”Kiihottumisreaktiosi ovat täysin normaalit” kuiskaan hiljaa.

Alan hivuttaa sormillani pikkuhousujasi. Avitat nostamalla pyllyäsi. Pian housut tippuvat lattialle. Tunnustelen varovasti karvakolmiota ja sen alla odottavaa, vielä puoliksi sulkeutunutta lihakanjonia. Kanjonin alla odottaa pahaa-aavistamaton, rusinaa muistuttava peräaukko.

”Minun on tutkittava sekä primäärinen että sekundäärinen kohde” kerron samalla, kun alan hitaasti kuljettaa sormiani häpyhuulillasi.

Hengityksesi tihentyy. Hivelen sormillani vakoa, joka alkaa kostua. Levitän käsilläni pilluasi, ja suutelen sinua nivustaipeisiin. Hengityksesi muuttuu yhä raskaammaksi. Kun lipaisen kielelläni häpyhuuliesi sisällä odottavaa punaa, päästät vaimean voihkaisun. Kuljetan kieltä pitkin vedoin vaginassasi ja sormeilen samalla hellästi klitorista. Klitoriksesi paisuu ja päästät voihkaisun. Siirryn kielelläni klitorikselle – päästät nautinnonkiljahduksen - jota nuolen ensin huolellisesti. Sitten otan sen suuhuni on imen sitä. Alat päästää kimeitä kiljahuksia imemiseni tahtiin.

Hetken kuluttua lopetan. Nostan pääni ja puhun asiallisesti: ”Sekundäärinen kohde toimii tarkoituksenmukaisella tavalla. Seuraavaksi katsotaan primäärinen kohde.”

Kumarrun taas haarojesi väliin, nyt neitseelliselle peräreiälle. Sivelen sitä ympyrämäiselle liikkeellä ja huokaiset. Valutan sylkeä kielelläni ja ympyrämäiset liikkeeni muuttuvat vaativammiksi. Lopetan pyörittämiset, kun peräreikääsi avautuu pieni rako. Työnnän sinne kieleni, ja huokaiset – nyt äänekkäämmin. Sahaan kielelläni edestakaisin, ja tiukka sulkijalihaksesi höltyy hieman nautinnon aikana. Kun anuskammiosi on märkä syljestä, työnnän etusormeni hitaasti aukolle. Teen varovaisia, lyhyitä työntöjä, ja aluksi hanttiin paneva sulkijalihas antaa hitaasti myöten. Saan sormeni edestakaisille liikkeillä sisään kokonaan, rystystä myöten. Hetken pyöriteltyäni sormeani – nytkähdät pienistä kivusta - vedän sen pois.

Nostan pääni ja jatkan diagnoosiani: ”Primäärikohde on kunnossa, mutta sulkijalihaksen toiminnan perusteella hoito voi sattua”. Nyökkäät.

Astun kangasermin taa. Riisun kenkäni, sukkani, suorat housuni ja pikkuhousuni. Selitän riisuessani: ”Seuraavaksi tärkein instrumentti on valmisteltava”.

Kävelen sermin takaa eteesi. Minulla on ainoastaan t-paita ja lääkärintakki asusteenani. Katsahdat puolijäykkää kaluani. Silmissäsi kiiltää himo. ”Kyllä, tohtori” sanot ääni kiimasta väristen.

Kävelen kasvojesi eteen ja vielä puolikova kaluni painautuu kevyesti poskellesi. ”Instrumentin valmistelussa on tärkeintä perusteellisuus. Eli mitä huolellisemmin valmistelet instrumentin, sitä miellyttävämpi hoidosta tulee. Älä siis säästä sylkeä”.

Otat toisella kädellä kaluni varresta kiinni ja toisella silittelet kiveksiä. Sitten suutelet hellästi terskani päätä. Suutelet uudelleen, mutta nyt lipaiset sitä kielenkärjelläsi. Nostat vielä velton kalun osoittamaan kohti kattoa ja aloitat nuolemisen kyrvän tyvestä. Yritän pitää asiallisen ammattilääkärin ilmeen, vaikka kaikki vereni kohisee kohti kyrpää. Pokerinaaman pitäminen on erityisen hankalaa, kun otat koko kalun kuumaan suuhusi. Minulta pääsee tukahdutettu voihkaisu, kun alat imeä pitkin vedoin kovaksi ehtinyttä kaluani. Minun on pakko päästää vain puoliksi tukahdutettu mielihyvän ähkäisy, kun yrität tunkea kyrpääni lämpimään kurkkuusi. Uhkaat tukehtua, ja vedät nopeasti happea. Alahuulestasi roikkuu syljen ja sperman noro terskaani. Jatkat vielä hetken kiimaista lutkuttamista, kunnes kyrpäni on koko komeudessaan.

”Kuten huomaat, instrumentti ei ole pienimmästä päästä. Tämän takia hoito saattaa sattua”. Sanon ääni kiimasta katkeillen.

”Tohtori, hoitakaa minut” anelet riettaasti alaleuka syljestä ja kaluni liukasteesta kiiltäen. Kävelen takaisin haaroväliisi. Levität jalkojasi halukkaasti. Otan polvitaipeistasi otteen käsilläni ja työnnän kaluni vaginaasi. Paksu kyrpäni lumpsahtaa helposti litimärkään, lämpimään pilluusi. Ulvaiset, kun teen hitaita, edestakaisia työntöjä. Alat huohottaa äänekkäästi, kun alat liikuttaa lantiotasi samaan tahtiin omani kanssa.

”Voi tohtori, instrumenttinne on aivan ihana” voihkit, kun kiihdytän tahtia. Hetken työnneltyäni lopetan ja vedän kyrpäni ulos. Pillusi päästää maiskahduksen.

”Sekundäärikohteen hoitaminen kuuluu asiaan. Nyt on primäärikohteen vuoro” sanon hengästyneenä.

Otan pieneltä apupöydältä pienen tuubin. Ruuttaan liukuvoidetta kouraani. Sivelen sen sykkivälle kyrvälleni. Asetan kaluni anukselle. Levitän käsilläni peräaukkoasi, ja työnnän terskani sisään ahtaampaan aukkoosi. Nytkähdät kivusta ja koko vartalosi jännittyy.

”Ei hätää. Kipu kuuluu asiaan” murahdan.

Peräaukon suu nappaa tiukkaan otteeseensa paksun kaluni. Työnnyn vaativasti syvemmälle suoleesi, sinä ulvahdat kivusta.

”Ai, ai, ai…” vaikerrat ja puret alahuultasi.

Puret hampaasi yhteen tuskan irvityksestä ja pidät silmiäsi kiinni, kun poraudun hitaasti vastustelevaan peräsuoleen.

”Tohtori, se sattuu!” kiljahdat hampaidesi välillä.

”Hyss!” sihahdan, ja jatkan hikistä työntelyä riuskalla tahdilla.

Kun sulkijalihas jää taakse, tunkeutuminen käy helpommaksi. Sinäkin alat rentoutua, etkä enää pure alahuultasi. Työnnän edestakaisin koko lantioni voimilla, kunnes olen aivan peräsuolen takaseinällä. Alat sormeilla klitoristasi anaalityöntöjeni tahtiin. Vetelen hyvin voideltua kyrpääni koko mitalla edestakaisin anuksessasi. Se tuntuu niin hyvältä, että tunnen nopeasti olevani tulossa.

Vedän kaluni hitaasti ulos ja jännität taas koko kroppasi kivusta. Peräaukkosi päästää plopsahduksen, kun purppurapäinen tunkeutuja pääsee vapauteen.

”Jotta hoito onnistuisi...” huohotan ”...On annettava vielä lääke...”. Kuljetan kiiltävän, kattoa kohti sojottavan kyrpäni kasvojesi eteen. ”...Nyt hoidatte instrumentin loppuun”

Alat nuolla terskaa, ja imeä sitä aikaisempaa vaativammin. Taitava suusi tekee nopeasti tehtävänsä: orgasmin hyökyaalto lähestyy minua toistamiseen. Vedän kaluni nopeasti suustasi: ”Nyt annan lääkkeen!” huohotan raskaasti. ”Niele se kaikki!”.

Tunnen orgasmin ihanana räjähdyksenä koko munaskuissani. Karjaisen, kun spermani ampaisee voimalla kohti avonaista suutasi. Nielaiset ensimmäisen lastin, ja toinen ruiskaus osuu ylähuuleesi. Pidät suutasi auki, kun loput syöksähdykset lennähtävät suuhusi, alahuulellesi ja vasemmalle poskellesi. Lypsän loput huuliisi, joita pidät törrölläsi. Suutelet lopulta purppuraista terskaani. Sivelet sormillasi sperman kasvoiltasi, ja nuolet halukkaasti eritteet sormistasi. Hymyilet vapautuneesti.

Kun hengitykseni tasaantuu, sanon asiallisesti: ”Hoito tehoaa, kun sitä annetaan säännöllisesti kolmesti viikossa. Eli varataanhan, hyvä neiti, seuraava aika…”

6

15509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jääneet väliin

      "Työnnän edestakaisin koko lantioni voimilla, kunnes olen aivan peräsuolen takaseinällä."

      Muuten hyvä tarina, mutta ihmisen ruoansulatuskanava alkaa suusta ja päättyy peräaukkoon. Peräsuolessa ei siis voi olla mainitsemaasi "takaseinää".

      • w öewo pium,

        Jos oli niin pitkämulkkuinen ukko,että se osui sitä muijaa kitalakeen!! Ja toisekseen helevetin epäuskottava juttu!!


    • jenniely

      ou fuck! so awful story!! i understand finnish, but i'm so bad write it. i can little bit english and some words finnis, i come from russia.

      • Annie from Finland

        jenniely, you´re a lier! Please, learn to write a good English before you come here to talk of something what you don´t even know! And you can´t understand Finnish, so well, if you´re a Russian.


    • minä ainakin tulin

      Ihan sama onko oikeellisuus virheitä.. Pääasia on olla mukana jutussa ja nauttia. Miksi turhaan tarvitsee ajatella. Itse tajusin vasta äsken olevani töissä... tapahtuisipa tällaistä oikeasti, kohdalleni. :) sitä odottaen.
      Hyvä tarina. kiitos.

      • hildaa

        Niinpä. Ei pikkuvirheitä kannata ajatella, kun teksti on muuten sujuvaa ja mikä tärkeintä,kiihottavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe