Onko kenelläkään tietoa Samsung x300 mallinkännystä?Kun ajattelin sellaisen hommata.
Hyvät ja ennenkaikkea HUONOT puolet.
Uusi känny
8
926
Vastaukset
- mullakaan
Itsekin olen ostamassa uutta. Mutta vertailuja ei näy löytyvän helposti. Haluan kestävän simpukan, jossa on kamera ja mp3-soitin. :-) Mutta mikä olisi sellainen ja paras niistä?
- entinen Nokia fani
Ostin itselleni Samsung X670 kännyn viikko sitten
ja en ole kyllä katunut.Olen ollut tähän asti vannoutunut Nokia fani mutta nyt olen kyllä
täysin myyty uudelle puhelimelle. - ....
entinen Nokia fani kirjoitti:
Ostin itselleni Samsung X670 kännyn viikko sitten
ja en ole kyllä katunut.Olen ollut tähän asti vannoutunut Nokia fani mutta nyt olen kyllä
täysin myyty uudelle puhelimelle.Ajattelin kanssa ostaa tuon kyseisen puhelimen, Samsung X670. Ihmettelen vain kun sitä ei myydä missään muualla kuin Gigantissa. Mistä itse ostit sen puhelimen? Onko sen kanssa ollut jotain ongelmia ym, että kannattaako semmoinen ostaa? :)
- entinen Nokia fani
.... kirjoitti:
Ajattelin kanssa ostaa tuon kyseisen puhelimen, Samsung X670. Ihmettelen vain kun sitä ei myydä missään muualla kuin Gigantissa. Mistä itse ostit sen puhelimen? Onko sen kanssa ollut jotain ongelmia ym, että kannattaako semmoinen ostaa? :)
Gigantista ostin ja hinta 199eur.
hyvin on pelittänyt ja olen erittäin tyytyväinen ollut,ainut ongelma tulee kyllä varmaan,jos
haluaa esim operaattorin lisäasetuksia tilailla,
niinkuin itsekkin totesit että ei tuota kyseistä mallia todellakaan tahdo löytyä valikoista.
Puhelin itsessään on kyllä todella monipuolinen että ei pitäisi ihan heti kyllästyä. - ....
entinen Nokia fani kirjoitti:
Gigantista ostin ja hinta 199eur.
hyvin on pelittänyt ja olen erittäin tyytyväinen ollut,ainut ongelma tulee kyllä varmaan,jos
haluaa esim operaattorin lisäasetuksia tilailla,
niinkuin itsekkin totesit että ei tuota kyseistä mallia todellakaan tahdo löytyä valikoista.
Puhelin itsessään on kyllä todella monipuolinen että ei pitäisi ihan heti kyllästyä.Ostin nyt tuon kyseisen puhelimen josta kyselin pari viikkoa sitten. Oletko saanut asetukset toimimaan siinä? Itselläni on hiukan niiden kanssa. En saa mms-asetuksia toimimaan... Minulla on Saunalahden liittymä enkä osaa laittaa niitä asetuksia oikein saunalahden kotisivujen asetusohjeiden avulla, eikä ne asennu oikein niillä tekstiviesteillä... :/
- entinen Nokia fani
.... kirjoitti:
Ostin nyt tuon kyseisen puhelimen josta kyselin pari viikkoa sitten. Oletko saanut asetukset toimimaan siinä? Itselläni on hiukan niiden kanssa. En saa mms-asetuksia toimimaan... Minulla on Saunalahden liittymä enkä osaa laittaa niitä asetuksia oikein saunalahden kotisivujen asetusohjeiden avulla, eikä ne asennu oikein niillä tekstiviesteillä... :/
Itsellä oli kanssa ongelmia asetuksien kanssa,
jouduin käymään Soneran palvelutiskillä ja siellä
saatiin asiakaspalveluntarjoajan tietokoneen kautta oikeat asetukset tekstiviestillä ajettua puhelimelle.Yritin kanssa ensin itse tekstiviestillä mutta puhelin ilmoitti aina että
linkki puutteellinen.
- K..
3G ON VIELÄ VAARALLISEMPAA KUIN AIEMMAT TEKNOLOGIAT, migreeniä saa jo pelkästä BlueToothistakin..
JA SYÖPÄ ON AIVAN KÄSIKÄDESSÄ KULKEVA HAITTA Kännykkä ja langattomien verkkojen säteilystä.
JOTEN SUOMALAISET HERÄTKÄÄ !!!!!
Mun ei tarvitse olla kuin noin vähä alle vartti paikalla,josta löytyy 3G-kännykkä ja saan inhottavaa pääkipua ohimoille ja päälaelle, sellaista polttavaa ja painostavaa...
Jotkut toiset kokevat sen ehkä hitaammin, vaan kokevat kuitenkin.
Ja kännykkäsäteily tuo myös uniongelmia. Eikä vain kännykkäsäteily, tämän voi ulottaa ihan langattomiin verkkoihin, langattomiin DECT-puhelimiin (ne lankaverkossa olevat langattomat puhelimet,joilla on tukiasema)
6000 kertaa alhaisemmalla säteilyteholla kuin 3G on sallittu Suomessa ja Ruotsissa, testattiin rottia.. ja niitten lisääntyneisyys väheni joka sukupolvella ja viidennessä lisääntyminen lakkasi kokonaan.
Joten kaikille äiteille vois tuon kertoa, mikäli toivovat lastenlapsia yms. :)
Lisäksi Espanjassa todettiin Garcia Quintana- nimisen koulun läheisyyteen sijoitettujen suurten usean radiomaston syöpää aiheuttava vaikutus, vaikka viranomaistahot kiistivätkin sen.
Erään koulun lähellä sijaitsevan rakennuksen katolla 42 metrin päässä oli 60 antennia. (kesä 2000 asennettuja) Näin kertoi lääkäri Luis Martin.
"Neljä lasta kyseisestä koulusta sairastuivat syöpään vuoden sisällä mastojen asentamisesta.
Kolme lapsista, joista kaksi 5-vuotiaita tyttöjä ja yksi 6-vuotias poika, sairastuivat leukemiaan, lisäksi 9-vuotias poika Hodkingin tautiin. Garcia Quintanan koulua kävi kyseisenä ajankohtana 450 lasta, joista vanhimmat olivat 14-vuotiaita. Joulukuun 2000 ja joulukuun 2001 välisenä ajankohtana todettiin neljä syöpätapausta. ´Normaalina´ syövän esiintymistiheytenä pidetään 0-14 vuotiaiden lasten keskuudessa neljää tapausta 100 000 asukasta kohden."
Mitään epidemologisia tutkimuksia ei viranomaisten taholta haluttu... miksköhän ??
Oikeuden käynnit jotka vanhemmat nostivat, hävittiin eikä uusintakäsittelyä sallittu... ei heränne mitään epäilyksiä mistään tuomarien painostuksesta, eihän??
(ajankäsitteiltään vanhentunut:)
"Vuosi sitten 130 lääkäriä eteläsaksalaisessa Bambergin kaupungista allekirjoitti niin kutsutun Bambergin vetoomuksen, jossa vaadittiin matkapuhelinverkoston rakentamisen pysäyttämistä vielä tuntemattomiin matkapuhelinsäteilyn pitkäaikaisvaikutuksiin vedoten.
Nyt useat mukana olleet lääkärit ovat haastatelleet 356:a Bambergin alueella asuvaa henkilöä ja suorittaneet samalla mittauksia kodeissa. Sekä langattomien DECT-puhelimien että matkapuhelinantennien kenttävoimakkuudet on mitattu. Mitatut kohteet on jaettu säteilytehojen mukaan neljään ryhmään ja tehoja on verrattu 356 henkilön ilmoittamiin oireisiin.
Lopputuloksesta muodostuu pinon päällimmäiseksi jälleen yksi lisävahvistus aiempien joukkoon, joissa osoitetaan, että tukiasemasäteilyllä on kielteisiä vaikutuksia väestön terveyteen, eivätkä nykyiset raja-arvot suojaa niiltä.
Ryhmässä, jossa todettiin alhaisimmat säteilytasot, toisin sanoen 0,01 mW/m2 (sama kuin Salzburgin raja-arvo ulkotiloissa oleskeltaessa), 70% henkilöistä koki itsensä oireettomiksi. Sitä vastoin siihen ryhmään, jossa säteilytasot olivat korkeimmillaan (yhteensä 99 henkilön ryhmä), lukeutui vain joitakin yksittäisiä oireettomia henkilöitä. Tähän ryhmään kuuluvista 80% kärsi unihäiriöistä, väsymyksestä tai masennuksesta ja 70%:lla oli muisti- ja keskittymiskyvyn ongelmia. Tässä ryhmässä olevat henkilöt olivat altistuneet 10 000 kertaa Säteilyturvakeskuksen sallimia raja-arvoja (3G) matalammille tehoille.
Kodeissa, joissa säteilytasot olivat matalia, asukkaista vain 10%:lla oli vastaavia oireita. Eräässä, lääkäri Cornelia Waldmann-Selman kirjeessä kerrotaan, että säteilyn ja oireiden välillä on olemassa aikaan ja paikkaan sidottu yhteys. ´Ei missään nimessä ole kyse mistään subjektiivisesti koetuista häiriöistä elimistön toiminnoissa. Voidaan objektiivisesti osoittaa, että henkilöt kärsivät rytmihäiriöistä, äkillisestä kuulon huononemisesta, näkökentän katoamisesta, hormonitoiminnan häiriöistä, keskittymiskyvyn ongelmista, ym.´
Osa oireista katoaa välittömästi, kun DECT-puhelimet suljetaan ja altistus lakkaa, kun vaihdetaan asuntoa tai suojataan koti säteilyltä suojaavilla materiaaleilla. . . .
Sairastuvuus suhteessa kodeissa mitattuihin tukiaseman säteilytehoihin: Tasot, joilla oireet ilmenevät, ovat 10 000 kertaa matalammat, kuin Säteilyturvakeskuksen sallimat tasot Ruotsissa ja Suomessa. Säteilyturvakeskus väittää, että tasot ovat riittävät ja että standardissa on turvamarginaali."
Otteet ovat kirjasta "Ihmiskunta ja langaton peli" , kirjoittaneet : Mona Nilsson & Tytti Enroth-Nortes - Christian Blom - Mirja Ruokoranta - Risto Juusela.
Kirjaa saa vielä toistaiseksi luettavakseen kirjastoista ja ostettavaksi hyvin varustetuista kirjakaupoista tai kenties joistain luomukaupoistakin.
Kannattaa lukaista teos, ennenkuin se poltetaan tai hävitetään valtion hyvin korruptoituneitten virkamiesten toimesta, kuten Raamatut natsisaksassa roviolla ikään.
Suomen valtio ei monessakaan asiassa halua, että kansa voisi hyvin, vaan rahan tavoittelu päämiehillä tuntuu olevan suurempi motiivi.Viis hengistä jos rahaa tulee...
kuinkahan kauan näin?
Herätkää ihmiset ja katsokaa mainosten taakse... !
Motiivini tässä on todellakin hyvinvointi, sillä itse ainakin kärsin monenmuotoisesta säteilystä aivan fyysisellä tasolla saakka. Ja meitä on muitakin... en vain minä.
Jos ette halua olla hirviöitä, niin jättäkää hankkimatta se 3G-kännykkä ja langattomat internet yhteydet...
huomasin inhokseni, että jopa mp3-soittimeni säteili satuttavasti.. :(
T: K. - huolestuttaa
Siinäpä sitä syövälle syitä 13 vuoden takaa. Syksyllä 2006 oli Nokia kännykkä mutta ei syöpää mutta tänään on kevät talvella 2019 on älypuhelin ja syöpä. Lie syy langattomissa mobiilisäteissä joita on risteillyt
läpi kerrostalon. Miten lie kännykkä säteilyn ja syövän yhteyden tutkimus 13 vuodessa edennyt? Luulisi tietoa jo kertyneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2313038
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252171Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2181726Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141705Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921540Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471277- 511243
- 1101065
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58984- 92975