Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jyväskylän makkaranpaisto miitti :))

Qadashu

Elikkästä, pitkän tauon jälkeen miittiä pukkaa..
23.9 makkaranpaistoa laajavuoressa tutulla paikalla.
Kellonaika on vielä hakusessa, ehdotuksia ehdotuksia.. Kenties makkaranpaiston jälkeen johonkin? Siihenkin ehdotuksia..
Omat makkarat ja juomat mukaan ja reipasta mieltä ja huumoria..
\O/ Nähdään siellä sitten ...
Toivoopi : Qadashu ja Vivana

24

6429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vivana

      olen messis!

      • lockmouth

        Olen tulossa =) aikana 18.00-21.00 ?


      • Qadashu
        lockmouth kirjoitti:

        Olen tulossa =) aikana 18.00-21.00 ?

        Et starttaillaan siinä joskus klo:18.00 paikkeilla :) .. Kuulostaa hyvälle ..


      • tarzan_79

        haluaisinko itekki olla mukana,nimittäin nuo sun silmät on niin ihanat,kuin timantit.pakko sanoa suoraan eli niin ihanat että ei ihan mittään j.

        ps.oulun lähettyviltä vaan niin pitkä matka,muuten tulisin.
        ps2.chattaillaan joskus j-kylä osastolla muuten vaan...


    • ....no jos sitä pittää lähtee aiheuttaan taas yleistä pahennusta.....mie oon kanssa messissä....

    • Mina_D

      Täytyy kattoa miten kerkiää ja miten valuutta antaa myöten.

    • forez

      harmi kyllä, en millään pääse tulemaan (välimatkaa kiertyy jotakuinkin 130km sillä hetkellä), mutta ilmoittakaa jos tuollaisia vaikka tulisi tässä lähiaikoina lisää? olisi mukava nähdä edes muutama ihminen täältäkin.

    • vivana

      kello 18.00 kuulostaa just hyvältä!

    • V:o)

      en nimittäin pääse just silloin... :o(
      kaikki muut ajankohdat olis köyneet...
      Nooh pitäkääs hauskaa ilman minnuu!

      • pipsa_79

        Juu... tulossa olen, jos vaan kaikki menee niin kuin olen suunnitellut... :D Ainakin makkaran tai pari tulen paistelemaan... :P


    • miu_piu

      ja juu juu eihän meitä vanhusvähemmistöä voi jättää sieltä pois..paljon puuttuis sillooooon hehe..

      Elikkäs miu ja MoLo yritämmä molemmat tulla pitämään mökää yllä hihi

    • Ugala Bugala Keihäs..
      Jos vaan yhtään elävien kirjoissa lauantaina olen eli jos ei tilhetä niin joo.. makkarakalakeitto kolmella hernekeitolla ja pitsalla vois olla jees. Eli TULLAAN..

    • daisu_ankel

      yritystä ainakin tulla paikalle. jollain ja jostain
      saas nährä

    • No kyl mää sit tuun ku muutkii kerta tulee :P

      • Qadashu

        Elikkästä siis klo:18.oo alkakaamme valua paikalle, vielä kertauksena tämä että kaikki sitten tietää.
        Ja UUDET TULIJAT huom! Kannattaa vaihtaa puhelinnumeroita jonkun tulijan kanssa joka tietää varmasti paikan ja tuntee muitakin, tämä vain siksi että on jo muutaman kerran käynyt niin että joku on ollut tulossa ja sitten ei olekkaan osannut oikealle paikalle ja näin jäänyt miitistä pois :(
        P.s minä otan sinappia mukaan .. tämäkin siksi että siellä ei jokaisen tarvi ostaa omaa sinappia :P... ja sitä tosiaan on litra mukana..
        Terv : Qada, innokkain makkaran järsijä \O/


      • Qadashu
        Qadashu kirjoitti:

        Elikkästä siis klo:18.oo alkakaamme valua paikalle, vielä kertauksena tämä että kaikki sitten tietää.
        Ja UUDET TULIJAT huom! Kannattaa vaihtaa puhelinnumeroita jonkun tulijan kanssa joka tietää varmasti paikan ja tuntee muitakin, tämä vain siksi että on jo muutaman kerran käynyt niin että joku on ollut tulossa ja sitten ei olekkaan osannut oikealle paikalle ja näin jäänyt miitistä pois :(
        P.s minä otan sinappia mukaan .. tämäkin siksi että siellä ei jokaisen tarvi ostaa omaa sinappia :P... ja sitä tosiaan on litra mukana..
        Terv : Qada, innokkain makkaran järsijä \O/

        Vielä lisäys arvon kumppanit :)
        Foorumin edestä lähtee linkku 25, 17:45
        ELi siihen mahtuu ja sillä pääsee..


    • .....valitettavasti jäätte paitsi miun hyvästä seurasta tälläkertaa....joudun perumaan tuloni... :(

    • cranky81

      voipi olla että tämäkinn lyyli saapunee ensimmäistä kertoo miittinkii... varokee :)

      • tikkarityty

        minä myös mukaan..


    • mike patton

      Siirtäkää miitti ouluun kuusisaareen :D

    • sami.

      joo ..yritetään tulla

    • Kiitos kaikille muksasta miitistä... nähtäillään taasen :)

      • Qadashu..

        Yksi parhaimmasta päästä miittien osalta. Mukavaa oli ja kaikki oli niin iloisia ja meillä oli hurjan KIVAA :D Odotan innolla seuraavaa miittiä :))


    • vivana

      oli joo eka miitti ja yllätyin miten hyvin tuli kaikki keskenään toimeen... kiitos kaikille!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe