Lääkärit ovat loppujen lopuksi vain meitä potilaita vastaan he ovat kieroja. 
Olisi hyvä, että jokaisen tutkimuksen aikana huoneessa olisi myös hoitaja, koska näin olisi todistaja jos tarve vaatisi. Miettikää sitä kuka heitä edes loppujen lopuksi pystyy tarkkailemaan kun potilaat. Olivatpahan kuinka koulutuksen saaneita henkilöitä.
tämä on
3
4700
Vastaukset
- toista mieltä
Tai sitten olen törmännyt kymmeniä kertoja lääkärin vastaanotolla johonkin avaruusolentoihin tms. Sillä lääkärit joiden luona olen käynyt, ovat ymmärtäneet, tutkineet ja auttaneet ! Edellinenkin antoi lähetteen psykiatrille, kun pyysin masennukseen jotain lääkettä ! Että silleen ...
- *
Riippuu ihan paikkakunnast millasii lääkärit on.
kerran oli koulus joku terveydentarkastus ni siel oli yks naislääkäri joka keksi joka oppilaalle jonku vian. sanottiin et mun pitäs mennä silmälääkärille tutkii mun kieroonkattomisongelmaa. Mentii sinne ja sanottiin ettei silmis ollu mitää vikaa!
*ihmettelee* - Entinen LK
* kirjoitti:
Riippuu ihan paikkakunnast millasii lääkärit on.
kerran oli koulus joku terveydentarkastus ni siel oli yks naislääkäri joka keksi joka oppilaalle jonku vian. sanottiin et mun pitäs mennä silmälääkärille tutkii mun kieroonkattomisongelmaa. Mentii sinne ja sanottiin ettei silmis ollu mitää vikaa!
*ihmettelee*Oli varmaan piilokarsastusta jota voi tulla esiin jos on kovasti väsynyt. Eikö ollut hyvä asia silmät tuli tarkastettua asiantuntijalla? Koululääkäri ei ole silmälääkäri ja hänen tavoitteensa on löytää koululaisten sairauksia (ryhtiviat, sydänviat, psyykkiset sairaudet yms) määräaikaistarkastuksissa. Peruskoululaiset ovat keskimäärin erittäin terveitä mutta aina silloin tällöin löytyy jokunen vakavampi sairaus joka vaatii selvittelyä ja hoitoa. Ei niihin lääkärintarkastuksiin muuten ole pakko mennä ellei halua. Kaikki terveydenhuolto perustuu vapaaehtoisuuteen poislukien muutamien tartuntatautien pakollinen hoito (esim tuberkuloosi) ja psykiatrisista taudeista psykoosit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693369Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361712- 991279
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771261Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927