Lääkärit ovat loppujen lopuksi vain meitä potilaita vastaan he ovat kieroja.
Olisi hyvä, että jokaisen tutkimuksen aikana huoneessa olisi myös hoitaja, koska näin olisi todistaja jos tarve vaatisi. Miettikää sitä kuka heitä edes loppujen lopuksi pystyy tarkkailemaan kun potilaat. Olivatpahan kuinka koulutuksen saaneita henkilöitä.
tämä on
3
4731
Vastaukset
- toista mieltä
Tai sitten olen törmännyt kymmeniä kertoja lääkärin vastaanotolla johonkin avaruusolentoihin tms. Sillä lääkärit joiden luona olen käynyt, ovat ymmärtäneet, tutkineet ja auttaneet ! Edellinenkin antoi lähetteen psykiatrille, kun pyysin masennukseen jotain lääkettä ! Että silleen ...
- *
Riippuu ihan paikkakunnast millasii lääkärit on.
kerran oli koulus joku terveydentarkastus ni siel oli yks naislääkäri joka keksi joka oppilaalle jonku vian. sanottiin et mun pitäs mennä silmälääkärille tutkii mun kieroonkattomisongelmaa. Mentii sinne ja sanottiin ettei silmis ollu mitää vikaa!
*ihmettelee* - Entinen LK
* kirjoitti:
Riippuu ihan paikkakunnast millasii lääkärit on.
kerran oli koulus joku terveydentarkastus ni siel oli yks naislääkäri joka keksi joka oppilaalle jonku vian. sanottiin et mun pitäs mennä silmälääkärille tutkii mun kieroonkattomisongelmaa. Mentii sinne ja sanottiin ettei silmis ollu mitää vikaa!
*ihmettelee*Oli varmaan piilokarsastusta jota voi tulla esiin jos on kovasti väsynyt. Eikö ollut hyvä asia silmät tuli tarkastettua asiantuntijalla? Koululääkäri ei ole silmälääkäri ja hänen tavoitteensa on löytää koululaisten sairauksia (ryhtiviat, sydänviat, psyykkiset sairaudet yms) määräaikaistarkastuksissa. Peruskoululaiset ovat keskimäärin erittäin terveitä mutta aina silloin tällöin löytyy jokunen vakavampi sairaus joka vaatii selvittelyä ja hoitoa. Ei niihin lääkärintarkastuksiin muuten ole pakko mennä ellei halua. Kaikki terveydenhuolto perustuu vapaaehtoisuuteen poislukien muutamien tartuntatautien pakollinen hoito (esim tuberkuloosi) ja psykiatrisista taudeista psykoosit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736