Hyvä näin.
Henri putosi
10
1089
Vastaukset
- ......
Ei oo todellakaan hyvä asia, toki ärsytti ja vihastutti mutta BB show kannalta huonojuttu, nyt vähemmän eripuraisuutta joten tylsää taviksien elämää jota kukaan ei jaksa katsoa.
- ......
Ei oo todellakaan hyvä asia, toki ärsytti ja vihastutti mutta BB show kannalta huonojuttu, nyt vähemmän eripuraisuutta joten tylsää taviksien elämää jota kukaan ei jaksa katsoa.
- saas nähdä
miten jatkossa (yks väriläistä pois).
- voyeur
oli Henan ilme näkemisen arvoinen:D
Oli niin varma ettei putoa, byebye:DLOL:D- hgbnmk
Ei kannattaisi nuolaista enneku tipahtaa.
- kade
aivan sika makee morsian mäkin haluan samanlaisen
- ole hyvä
kun Henri putos. En oo viel kertaakaan nauranu Miran jutuille niinkuin Henrin jutuille olen.
Hena toi väriä porukkaan. Mira taas on rutisija ja itkupilli.
Kansa äänesti aivan väärin!!!
Nyrkki otsaan sille joka antoi Henalle miinusta.
Ootte tosikko sakkia ja todella tylsiä :-( - TuomariNurmio
Oikein meni et Hena tippu. Arvasin siinä vaiheessa et Hena tippuu, ku sain tietää että Miralla oli enemmän plus-ääniä. :D
- jaa
Ja ohjelman kiinnostavuus laski kuin lehmänhäntä sillä samalla hetkellä kun Henri poistui talosta...
- Henri takaisin!
jaa kirjoitti:
Ja ohjelman kiinnostavuus laski kuin lehmänhäntä sillä samalla hetkellä kun Henri poistui talosta...
Henri on tuotava ohjelmaan takaisin!
Nyt en enää viitsi edes avata tv:tä iltaisin BB.n takia.
Meni maku.
Henri lähti, ja sen olisi kuulunut jäädä, ketää enää koko ohjelma sitten kiinnostaa, paras tyyppi äänestetty pihalle (mitä helv...ä te oikein ajattelitte jotka äänestitte sen pois!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509