Uusi asukas

Uusi nainen saapui juuri taloon.. Nainen on mutta nimestä en saanut selvää

26

8073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkjhg

      Sorella.

    • hippiiiii

      sorella??

    • jäädää

      wanha juttu

    • 24/7 lähetyksessä sanoi juuri

      • utelias

        Onko siitä missään muuta tietoa?


      • bb-fani
        utelias kirjoitti:

        Onko siitä missään muuta tietoa?

        Jotenkin oli arvattavissa jo studioemännän puheista heti alussa tuo, ei olisi kerrottu odotettavasta käänteestä niin, olisi yllättänyt katsojatkin.


    • Elijah

      Sorella. Ex-tyttöystäväni kaveri. Voi jeesus, miten se VOI olla noin typerä!!!

    • varmaankaan asukkaat

      eivät saa äänestää ainakaan heti ensiviikolla

    • Joukunenvaan

      Mikä on Sorellan koko nimi? kuka tää on?!

    • nimi...

      Minkäs näköinen tämä sorella on?

      • on nenä

        kuin barbara streissandilla :o


      • minkäs nkönen

        Voi helvetti sentää. Ekaa kertaa Tarja Halonen näyttää prinsessalta.


    • Ei oo 24/7

      Minkä ikänen, mistä kotosin? Voiko voittaa 50.000?

    • syntynyt -75

    • Cesar

      Mutta lähtöisin Turusta

      • arvas.

        eihän sinne oteta muualta kuin etelä-suomesta!


      • Ei oo 24/7

        Näytti ottavan aika kevyesti vastaan? Joko siel joku luimistelee?


      • Ei oo 24/7 kirjoitti:

        Näytti ottavan aika kevyesti vastaan? Joko siel joku luimistelee?

        ...ainakin.. kaikki puhuu päällekkäin.


    • näin sanoo olevansa

      • Elijah

        Aiemmat tietosi pitivät sinänsä paikkaansa, opettaa Espoossa ja on kotoisin Turusta. Sinkkupäiviä viihdyttämässä yliarka kissa. Mitähän mahtaavat lapset tuumia koulussa?


      • joten katsotaan miten kansankynttilä siellä pärjää.
        Olen opiskelukaveri Savonlinnasta


      • Elijah
        Annu10 kirjoitti:

        joten katsotaan miten kansankynttilä siellä pärjää.
        Olen opiskelukaveri Savonlinnasta

        Sorellan bestis, hoitaa kai nyt kissaakin...


      • kovin rennosti..
        Annu10 kirjoitti:

        joten katsotaan miten kansankynttilä siellä pärjää.
        Olen opiskelukaveri Savonlinnasta

        Aika kovat yhteiskunnalliset paineet tulee..
        Opettaja ei voi käyttäytyä miten sattuu..
        Vanhemmat äkkiä ilmottaa rehtorille ettei lapsi enää tule tollasen opettajan luokalle.


    • rahat takaisin

      31 vuotias turussa syntynyt Sorella, ei mun makuun , olis nyt oikeesti tuonnut tonne hyvännäköisen muijan.

      • ope2

        sorella on keski-espoon koulu 4B:n ope.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe