cd-soitin itestään päälle

mitä ihmettä

Lähdettiin avovaimon kanssa ulkoiluttamaan vanhempien koiria. Sammutettiin kotoa valot ja mikään ei jäänyt päälle varsinkaan stereot. Oltiin lenkillä noin tunti ja tultiin takaisin. Ihmettelin ovella, että mistä kuuluu musiikkia. Avovaimo meni olohuoneeseen ja huomasi, että stereot ovat menneet itsekseen päälle. Tuli aikas vaisu olo sen jälkeen kun miettii sitä, että itsekseen ne ei lähde päälle varsinkin jos virta on sammutettu.

44

6056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karja Mekassa

      tollasesta talosta helvetin äkkiä haneen.Siellä on Poltergeist,oletko nähnyt anoppisi tuijottavan telkkaria vaikkei ole tullut ohjelmaa?
      Pahalta näyttää...

      • tuntematonta

        Miksi pelätä, kun on mahdollisuus lähestyä asiaa tutkivalla asenteella? Ihmiset helposti alkavat pelkäämään tuntematonta, jolloin eivät opi sitä, mitä opittavissa olisi.


      • Noita-Nainen.
        tuntematonta kirjoitti:

        Miksi pelätä, kun on mahdollisuus lähestyä asiaa tutkivalla asenteella? Ihmiset helposti alkavat pelkäämään tuntematonta, jolloin eivät opi sitä, mitä opittavissa olisi.

        Jep. Kannatan "tutkintaa".:)


    • Noita-Nainen.

      Juuh. (Tasta on tainnut olla aikaisemminkin puhetta, mutta kertauksen vuoksi:)

      Olen kerran viettanyt aikaa talossa, jossa stereolaitteet menivat itsestaan POIS paalta. (Tuli se huvittava "Good bye" teksti sitten nakyviin vain ruutuun...mietin jo silloin, etta halusiko henki viestia sen kautta.:))

      Samassa talossa myos imuri lakkasi toimimasta itsekseen, vaikka oli kytkettyna seinaan ja siis toiminnassa. Sitten kun kavelin sen ohi, se taas "pamahti kayntiin". (en siis todellakaan koskenut mihinkaan)

      Lisaksi samassa talossa verhot aukenivat itsenaisesti. (rullaverho "pamahti" ylaasentoon eras ilta, kun kerroimme kummitusjuttuja kaverini kanssa)

      Lisaksi tassa talossa kuului vanhempien naisehenkiloiden kuiskutusta, vaikka olin enimmakseen yksin koko talossa.

      Ja "yllatys, yllatys" - sinne taloon oli kuollut vahan aikaa sitten eras vanha rouvashenkilo.

      Nukuin myos samassa vuoteessa, jossa se edesmennyt rouvashenkilo oli siis nukkunut (elaessaan), eikahan tuo ainakaan hanta nayttanyt hairitsevan.;)

      Eli miksi sinun tulisi juosta karkuun talostasi, jos joku sahkolaite hieman "temppuilee"?;) Ota selvaa, kuka on temppuilun takana.

      • Misunderstood

        kerran menin uusille sukulaisilleni kyläilemään vanhaan taloon, itselläni ilkeä tunne jonkun tai jonkin ylimääräisen läsnäolosta, en kyllä vieläkään menisi yksin siihen taloon edes päiväs aikaan, tai noh voisihan se olla ihan mielenkiinoitnen kokemus koska talon isäntä oli aikoinaan nukkunut pois omassa vuoteessaan, ja siellä sitten käy talonväelle näyttäytymässä, olisi mielenkiintoista tietää mitä sanottavaa tällä talon isännällä olisi, koska mennessäni taloon siellä on ihan rauhallinen tunnelma, mutta varsinkin yksin ollessani siihen tilaan(huoneeseen) lipuu sellainen kylmä kalsea ilma... vähän niinkuin elokuvissa usva lattiaa pitkin (kaikki ymmärtävät mitä tarkoitan?)


      • Haplander

        siinä stereolaitteessa ajastin?
        Tarkotan että olen säikäyttänyt itseni muutamaan otteeseen kun olen kuunnellut musaa ja yhtäkkiä soitin räpsähtää kiinni. Nyt tietysti jo muistan, että olen säätänyt laitteeni soimaan klo 09.30-12.00 aamulla. :o)


      • JUMALAUTA

        TAI SITTE TEKNISET LAITTEET TEMPPUILEE JOSKUS?? OOKKO AJATELLU SITÄ VAIHTOEHTOA????????????


    • kdlfhdlk

      kuulostaa pelottavan tutulta. oltiin kaverilla yötä ja siinä istuttiin pimeässä huoneessa ja puhuttuuin henkimaailman juttuista. yhtäkkiä ihmeteltiin kun yksi kavereista tuijotti stereoihin ja sanoi "miten nuo on menny päälle?!" levy lähti soimaan ja soikin ihan pirun isolla. aikaisemmin oltiin kyllä kuunneltu levyä, mutta hyvin pienellä, jonka jälkee oltiin sammutettu stereot. (virta pois)eipä asiaan löytynyt mitään järkevää selitystä ja stereoiden itsestään soiminen tuntui sopivan tilanteeseen kuin nyrkki silmään. melkoista sattumaa, eikö?

      • Marjut33

        Huokaisin melkein helpotuksesta kun näköjään muillekin on sattunut tällaisia asioita.
        Itse pelasin teininä kavereiden kanssa spiritismiä aika paljonkin, ja mitään hyviä kokemuksia ei niistä ajoista ole jäänyt, siksi en suosittele sitä ns.peliä kenellekkään vaikka kuinka haluaisi kokeilla, tai joku yllyttäisi. Henkimaailman asioilla ei koskaan tule leikkiä!
        Muistan kuinka en pystynyt kunnolla nukkumaan, niihin aikoihin kun pelailin spiritismiä, mutta eräs yö jäi mieleeni.
        Olin juuri saanut unenpäästä kiinni, kun cd-soittimeni lähti päälle, ei radio, vaan cd-levy joka minulla sattui siellä olemaan, säihkähdin tietenkin ja hyökkäsin sammuttamaan soittimen koska muut perheessämme nukkuivat. Tämä ei tosin ollut vain "eräs yö" vaan aina silloin tällöin kun olin saanut mielenrauhan ja pystyin nukkumaan hyvin, cd-soittimeni "reistaili". Vihdoin aloin olemaan niin hermoromahduksen partaalla että myin cd-soittimeni, koska suorastaan pelkäsin sitä. En suurinpiirtein voinut koskea siihen. Onneksi pystyin cd-soittimen serkulleni myytyäni nukkumaan paremmin,tosin vaihdoin huonettakin koska vanha huoneeni niin ahdisti minua.
        Olen jutellut yhden uskovaisen tuttuni kanssa(nykyään itsekkin uskossa)ja hän sanoi että henget voivat jäädä kiusaamaan sinua, jos olet esim.lopettanut spiritismin ilman henkien lupaa. Hän sanoi myös että henget monesti kiusaavat niitä jotka pelkäävät niitä, tai niitä jotka uskovat vakaasti jumalaan.(muistakaa että henkiä on sekä hyviä että pahoja.)
        Joten älkää toki uskoko että kaikelle mitä teille tapahtuu on luonnollinen selitys.

        Iloista syksyä kaikille!


      • kdlfhdlk
        Marjut33 kirjoitti:

        Huokaisin melkein helpotuksesta kun näköjään muillekin on sattunut tällaisia asioita.
        Itse pelasin teininä kavereiden kanssa spiritismiä aika paljonkin, ja mitään hyviä kokemuksia ei niistä ajoista ole jäänyt, siksi en suosittele sitä ns.peliä kenellekkään vaikka kuinka haluaisi kokeilla, tai joku yllyttäisi. Henkimaailman asioilla ei koskaan tule leikkiä!
        Muistan kuinka en pystynyt kunnolla nukkumaan, niihin aikoihin kun pelailin spiritismiä, mutta eräs yö jäi mieleeni.
        Olin juuri saanut unenpäästä kiinni, kun cd-soittimeni lähti päälle, ei radio, vaan cd-levy joka minulla sattui siellä olemaan, säihkähdin tietenkin ja hyökkäsin sammuttamaan soittimen koska muut perheessämme nukkuivat. Tämä ei tosin ollut vain "eräs yö" vaan aina silloin tällöin kun olin saanut mielenrauhan ja pystyin nukkumaan hyvin, cd-soittimeni "reistaili". Vihdoin aloin olemaan niin hermoromahduksen partaalla että myin cd-soittimeni, koska suorastaan pelkäsin sitä. En suurinpiirtein voinut koskea siihen. Onneksi pystyin cd-soittimen serkulleni myytyäni nukkumaan paremmin,tosin vaihdoin huonettakin koska vanha huoneeni niin ahdisti minua.
        Olen jutellut yhden uskovaisen tuttuni kanssa(nykyään itsekkin uskossa)ja hän sanoi että henget voivat jäädä kiusaamaan sinua, jos olet esim.lopettanut spiritismin ilman henkien lupaa. Hän sanoi myös että henget monesti kiusaavat niitä jotka pelkäävät niitä, tai niitä jotka uskovat vakaasti jumalaan.(muistakaa että henkiä on sekä hyviä että pahoja.)
        Joten älkää toki uskoko että kaikelle mitä teille tapahtuu on luonnollinen selitys.

        Iloista syksyä kaikille!

        aivanaivan. meilläkin lähti cd, eikä radio, vaikka kun virta laitetaan päälle ni radion pitäis lähtä soimaaa. puhuttiin kavereiden kans just kaikesta spiritismiin liittyvästä.. hurjaa.


    • Taijo Reipale

      Pioneer-merkkinen cd-soitin joka kyllä lähtee sähkökatkon jälkeen itestään soimaan(herätevirta siis päällä).Jos taas olet ottanut töpselin pois seinästä ja silti stereosi huutaa...niin en usko.

    • yx vaan.

      Meillä meni kerran cd-soitin keskellä yötä iteksee päälle. Ja yhdellä tuntemallmme henkilöllä oli kerran televisio mennyt itsestään päälle keskellä yötä.

      • Yx vaan.

        se tv päälle yöllä, niin se nappi napsahti kuulemma, ääni kuulu!


    • Creeper

      Varma ettei vaa olis ollu herätys päällä (useimpiin stereoihin saa ajastuksen).

      Toisaalta kaikki elektroniset laitteet voi mennä ittekseen päälle vian tms. takia, siis jos töpseli vaan on seinässä.

    • DaisyBoo

      Mulle kans sattunu samaa.Eli sammuksissa ollut cd-soitin lähti itekseen päälle.Molemmilla kerroilla keskellä yötä ja volyymit täysillä.Eli ollu kauhean kivaa.

    • minä vaan

      Tuo saattaa johtua vaikka ihan jostain sähköjutustakin. Itselläni kerran kävi niin, että kun yöllä jääkaapin moottori hurahti käyntiin (nukuin keittiössä), toisessa huoneessa tietokone meni itsestään päälle... ja kämpässäni on joskus ollut sähköjen kanssa vähän säätämistä, sulakkeet paloivat turhan usein. Kerran meni koko kämpästä sähköt, kun vain pistin valot päälle...

      • voi olla

        Juuri näin voi olla.
        Itselläni meni taannoin DVD-laite itsestään päälle. Hassua vaan, että ajoitus oli aika nappiin. Oltiin juuri tyttären kanssa menossa laitetta kohti, tarkoituksena laittaa se päälle, pari sekunttia aikaisemmin sanoin ääneen, että laitetaanpas laite päälle ja sitten se jo menee, kun ollaan menossa sitä kohti, heh ;).
        Virtanappi oli sitä ennen siis off-asennossa, laitteessa näkyi ainoastaan kellonaika, mikä siinä näkyy aina (sitä ei siis saa kokonaan pimeäksi, muuten kuin vetämällä töpselin seinästä) ja kukaan/mikään ei päässyt koskemaan kaukosäätimeen.

        Poikani, joka on sähköalan ammattilainen, sanoi, että ei tuo nyt kovin tavallista ole, mutta sellaista voi toki sattua, jos laite on stand-by asennossa ja sattuu jokin virtapiikki, eli vaikka juuri jääkaapin moottori menee päälle tms.

        Hassulta vaan vähän tuntui todellakin tuo ajoitus ja kun meikäläiselle on sattunut näitä kummallisia sähköjuttuja tuon tuosta muutenkin.


    • kdlfhdlk

      aamulla kyllä tarkistettiin kaikki mahdolliset herätysjutut ja muut, mutta mitään herätyksiä ei ollut asetettu. kyllä voi olla että asiaan löytyy joku luonnollinen selitys, mutta volyymit ihmetytti. aiemmin kuunneltiin tosi pienellä mutta levyn lähtiessä soimaan oli volyymit kaakossa.

    • -paljastaja-

      Se kun vaan on niin että useissa laitteissa, ainakin mulla oli sellainen virivahvistin, on sellainen ominaisuus että sähkökatkon jälkeen kun sähköt taasen palaavat ne käynnistyvät itsestään :D

      • -i-

        Sähkäkatkon takia ei kannata lähteä poltergeistia pakoon. Eihän tässä nyt enää keskiaikaa eletä.


    • PetriPeloton

      Mulla on pari kertaa läppäri käynnistynyt itsestään. Tiedä sitte mikä sitä riivaa.

    • Creeper

      Epäolennainen kysymys mutta mikähän mahto olla CD joka alko soimaan?

      • Anonyymi

        Arja Havakan levy ja biisi oli Lokki.Tämä tapahtui yöllä vanhainkodissa.Olin yksin yökkönä ja kyllä säikähdin


    • 1holomovaan

      Itse istuin huomaamatta kaverin stereokaukosäätimen päälle hänen sohvallaan. Kuinka ollakaan stereot käynnistyivät yht'äkkiä "itsekseen" ja napit tietty kaakossa. Ihmeteltiin aikamme kunnes jostain (en kerro mistä ;/) syyllinen löytyi. Vastaava voisi siis tapahtua lemmikkienkin toimesta (kuten meilläkin on tapahtunut!) ja huomaamatta.
      Uskon silti, että tuntemattomatkin voimat voivat vaikuuttaa ilmiöön. Joskus on esim.sammutetun (tunteja virrat pois, pistoke kylläkin rasiassa) television kuva on alkanut oudosti välähdellä vilauttaen aivan "realistisia" kuvia.

    • kävi meillä näin...

      Lasten soittolelu, josta oli patteri loppunut, alkoi keskellä yötä soimaan muutamina öinä itsekseen. Siihen herättiin ja lopulta nakkasin koko vekottimen kartanolle ja revin paristot irti kokonaan siitä.
      Sitten pari kertaa vauvan itkuhälyttimestä alkoi kuulua vierasta kieltä, jotain venäläistä mongerrusta vauvan nukkuessa. Johtuisiko tuo jostain taajuusjutusta?
      Ihan mielenkiinnosta kysyn muilta äideiltä, onko ollut samanlaista ongelmaa noiden hälyttimien kanssa?

      • Sisareni kertoi minulle joskus, että hänen itkuhälyttimestä on kuulunut jotain ihme mongerrusta.
        Ensimmäisellä kerralla sisareni oli säikähtänyt ja juossut makuuhuoneeseen tarkistamaan tilanteen. Uskoisin, että taajuusalueet vain ovat jotenkin päällekkäin eli hälytin sieppaa jonkun toisen laitteen lähetyksiä.


      • Noita-Nainen.

        Tulipas tassa janna teoria mieleeni...;) Mitas jos se teidan vauvanne on ollut aikaisemmassa elamassaan (tai jossakin niista) venalainen..?:)

        Ja han sitten unitasolla "fiilisteli" menneita...?


      • ********
        Miyo kirjoitti:

        Sisareni kertoi minulle joskus, että hänen itkuhälyttimestä on kuulunut jotain ihme mongerrusta.
        Ensimmäisellä kerralla sisareni oli säikähtänyt ja juossut makuuhuoneeseen tarkistamaan tilanteen. Uskoisin, että taajuusalueet vain ovat jotenkin päällekkäin eli hälytin sieppaa jonkun toisen laitteen lähetyksiä.

        Olen ymmärtänyt että noilla itkuhälyttimillä voi kuunnella eri radiotaajuuksia ihan vahingossa (ja varmaan asiasta tietävä tahallaankin), esim. poliisin radiolähetyksiä jne. Todennäköisesti kuultu venäjänkielinen puhe oli vain joku venäläinen radiolähetys.


    • Misunderstood

      minulle on käynyt melki samalla tavalla...

      Keskellä yötä heräsin siihen että, stereoideni radio meni päälle mutta stereoissa ei ollut virtaa (!) minulla on stereoissani 5 cd se vaihtojärjestelmä se plarasi cd:itä yhä uudelleen ja uudelleen, vittuunnuin koska olisin vain halunnut nukkua, laitoin virran päälle radion yhä höpötellessä jotakin. Sammutin virran mutta meteli vain jatkui, loppujen lopuksi otin kaikki levyt pois soittimesta, sammutin virran, vielä pari kertaa se levyn vaihto raksutti ja sitten se loppui, olin vain tyytyväinen että tuli taas hiljaista ja sain nukkua....

      myöhemmin kyllä mietin että se oli aika spooky juttu... :)

      PS: pitäkää vain minua hulluna.... mutta te muut henkiset ihmiset varmasti ymmärrätte... :)

    • growlll

      asiat varmasti saa pelästymään, mutta niinku joku jo sanoikin että ne on ihan selitettävissä varsinkin kun johto on vielä seinässä.
      Mutta onko kellään lähteny päälle soittimet yms. härpättimet kun johto ei oo seinässä kiinni?

      • pienenä silleen

        olin yksin kotona kun puhelin soi. Puhelimesta kuului outoa hengitystä ja jotenkin säikähdin sitä. Sitten vedin töpselin seinästä ja menin huoneeseeni kunnes puhelin alkoi soida vaikka töpseli ei ollut seinässä lainkaan. Ettei alkaisi kuulostaa liian uskomattomalta, jätän lopun kertomatta tuosta, mutta tässä eräs toinen. Olin myös tällöin yksin kotona kun kuuntelin huoneessani jotain kasettia. Kasetista alkoi kuulua outoa mongerruksen kuuloista kieltä, se oli varsin pelottavaa ja sammutin mankan hetken aikaa sitä kuunneltuani. En muista loppuiko ääni siihen kun sammutin sen. Onko muilla kuulunut radiosta tai levystä,kasetista joskus oudon kielen kuuloista puhetta?..


      • Yavanna
        pienenä silleen kirjoitti:

        olin yksin kotona kun puhelin soi. Puhelimesta kuului outoa hengitystä ja jotenkin säikähdin sitä. Sitten vedin töpselin seinästä ja menin huoneeseeni kunnes puhelin alkoi soida vaikka töpseli ei ollut seinässä lainkaan. Ettei alkaisi kuulostaa liian uskomattomalta, jätän lopun kertomatta tuosta, mutta tässä eräs toinen. Olin myös tällöin yksin kotona kun kuuntelin huoneessani jotain kasettia. Kasetista alkoi kuulua outoa mongerruksen kuuloista kieltä, se oli varsin pelottavaa ja sammutin mankan hetken aikaa sitä kuunneltuani. En muista loppuiko ääni siihen kun sammutin sen. Onko muilla kuulunut radiosta tai levystä,kasetista joskus oudon kielen kuuloista puhetta?..

        Kerrohan loppuun tuo puhelin tarinasi, sillä se alkoi tosissaan kiinostamaan.
        Niin äläkä välitä niistä, jotka yrittää väittää tarinaa keksityksi tai muuksi ns helposti selitettäväksi jutuksi.

        En tiedä haluavatko muut, mutta minä ainakin haluan kuulla tuon puhelin episodin loputkin.


      • mielen kiintoista
        pienenä silleen kirjoitti:

        olin yksin kotona kun puhelin soi. Puhelimesta kuului outoa hengitystä ja jotenkin säikähdin sitä. Sitten vedin töpselin seinästä ja menin huoneeseeni kunnes puhelin alkoi soida vaikka töpseli ei ollut seinässä lainkaan. Ettei alkaisi kuulostaa liian uskomattomalta, jätän lopun kertomatta tuosta, mutta tässä eräs toinen. Olin myös tällöin yksin kotona kun kuuntelin huoneessani jotain kasettia. Kasetista alkoi kuulua outoa mongerruksen kuuloista kieltä, se oli varsin pelottavaa ja sammutin mankan hetken aikaa sitä kuunneltuani. En muista loppuiko ääni siihen kun sammutin sen. Onko muilla kuulunut radiosta tai levystä,kasetista joskus oudon kielen kuuloista puhetta?..

        koska kun olit pieni, oletko aivan 100% varma että vedit juuri puhelimen piuhan irti? =) tosin en tiiä mitä lopussa tapahtu anna kuulua!


    • vaimosihan on

      Vaimo kultasihan on tietoinen tästä yliluonnolisen pelostasi ja siitä että pelkäät pimeää, kun se sitten källiksi ajatteli laittaa ajastimella stereonne soimaan ei se arvannut että ihan suomi24:jään asti juttu menee, ihan koti piirissä oli tarkoitus vain kustannuksellasi pitää hauskaa.

      • mitä ihmettä

        Hommalla on tosiaan nolo loppu. Oltiin siivottu hyllyjä ja siinä samassa tuli sohittua stereoita. Ne pärähti soimaan kolmena päivänä peräkkäin jolloin kekkasin, että siinä on tosiaan ajastin päällä :D. Mutta asia ei minua alussa kyllä pelottanut, tuntui lähinnä siltä, että kivaa jotain tällaista joskus minunkin kohdalla.


    • jusu

      Minulla on polttava dvd soitin ja muistan ikuisesti kun olin pottanut siihen evil dead leffan.No kokeilin sitten ettäonnistuiko poltto ja totesin et ok.Sen jälkeen painoin eject nappulaa ja jätin sen siihen en ottanut levyäjostain syystä pois ja lähdin lenkille.kun tulin takaisin se leffa pyöri ja televisio oli todella kovaa olin saade paskahalvauksen.

      • kummitus on siis olemassa

        Ilmeisesti. tai on kai niitä paljonkin, kun näin yleistä tuo volyymit täysillä ilmiö.


    • apua...

      Mulle on kans sattunu semmonen juttu että keskellä yötä stereoista pärähti soimaan levy jota olin aiemmin päivällä kuunnellut. Sellasta pelottavaa musiikkia (jotain ihme rave-trance-tyylistä). En kyllä ollut laittanut herätystä stereoihin että mikähän lie sitten oli. Tämä sattui silloin kun asuin vielä kotona äidin luona eli monta vuotta sitten mutta en ole unohtanut sitä, oli se sen verran pelottavaa. Jos olisin asunut yksin, olisin varmaan saanu jonkun halvauksen...
      Sitten kerran samaisessa äidin asunnossa, kun vielä asuin siellä, niin telkkari alkoi temppuilemaan. Katsoin kauniita ja rohkeita ja yhtäkkiä joku niistä eukoista alkoi puhua todella möreällä ja matalalla äänellä. Siis oikein örisemällä! Jumalauta kun säikähdin. En tiedä oliko vika lähetyksessä vai minussa, kun sitä yksin katsoin niin en voinut kysyä huomasiko muut sitä. Toivon että vika oli kolmosen lähetyksessä ja muutkin katsojat huomasi sen. Ja sitä tapahtui enemmän kuin yhden kerran, samaisessa sarjassa.

    • HarmaaEminenssi

      En oikein usko kyseessä olevan tavallisen hengen tai aaveen. Tapaus viittaa poltergeistiin eli räyhähenkeen. Poltergeist ei kuitenkaan sýnny tyhjästä, vaan kiinnittyy johon kuhun henkilöön ja matkaa hänen mukanaan. OLisiko siis talossa joskus käynyt joku, jolla voisi olla tällainen henki mukanaan? Jos näin on, pitäisi tämän henkilön käydä paikalla uudellen ja viedä henki mukanaan, minkä jälkeen se voidaan hänestä pois manata.

    • Anonyymi

      Sähkökatkos aiheuttaa moisen...

    • Anonyymi

      Sähkökatkos ollut, siinä se.

    • Anonyymi

      Nämä viimeisimmät vastaukset menivät 15 vuoden taakse. Yliluonnolista.

    • Anonyymi

      Meiltäkin katkesi sähköt kerran kokonaan. Oli se aika pelottavaa kun ei tiennyt oliko se joku kummittelujuttu vai mikä. Sitten joskus puolentunnin päästä vähän rpsähti pari kertaa päälle ja pois. Sen jälkeen vasta pysyi valo päällä. Kyllä silloin juoksimme karkuun ja kovaa.

    • Anonyymi

      Poltergeistilmiössä valot välkkyvät, esineet lentävät, kaappien ovet aukeilevat ja sulkeutuvat ja sähkölaitteet sekoilee kunnolla.
      Ei yksi cd-soittimen itsestään aktivoituminen ole merkki mistään oudosta.
      Mun aiemmassa kodissa oli poltergeistille tyypillisiä ilmiöitä mutta aiheuttaja ei ollut räyhähenki vaan asunnossa oli portaali.
      Sen kautta tuli jos minkälaista olentoa läpi.
      Ehkä inhottavimpia juttuja oli kun myöhään yöllä menin nukkumaan ja näin sitä ennen kaksi varjoihmistä olohuoneessani.
      Nää ei olleet mitään häivähdyksiä silmäkulmassa vaan täysin mustia, ihmisenmuotoisia hahmoja. Nämä säikähdytti koska olin aistinut painostavaa läsnäolontunnetta aiemmin ja yht'äkkiä näin sen aiheuttajat.
      Toinen kauhea oli vihaisen kissan sihinä-ääni eteisestä. Minulla ei ollut kissaa silloin.
      Kuulin sihinän viereisestä huoneesta, parin metrin päässä eteisestä. En uskaltanut mennä katsomaan minkälainen olento ääntä pitää.
      Telkkarin, cd-soittimen, kaikkien kattolamppujen sekoilu on/off oli päivittäistä.
      Tavaroiden katoaminen ja uudelleen ilmestyminen oli jatkuvaa.
      Kissan sihinä-äänen lisäksi kuului musiikkia ja outoa puhetta makuuhuoneesta mutta kun meni tutkimaan tilannetta, äänet katosivat samantien.
      Ilmenivät tosin myöhemmin uudestaan lukuisia kertoja.
      Makuuhuoneen "ilmapiiri" muuttui tämän aktiivisuuden vuoksi niin oudoksi että aloin nukkua olohuoneessa. Ei sekään hyvä päätös ollut koska ilmiöt alkoivat keskittyä juuri siihen huoneeseen.
      Näiden ilmiöiden kokonaiskesto mitataan vuosissa. Mun loppuasumisen aikana ilmiöt paheni niin etten halunnut enää viettää öitä kotona.
      Oli pakko myydä kämppä pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe