Minulla on Finluxin digi-tv, jonka ostin vajaa pari vuotta sitten vähän käytettynä. Miten siinä tehdään ohjelmistopäivytys, vai pitääkö sellaista tehdä? Kun valitsen valikossa ohjelmistopäivityksen, näyttöön tulee teksti: "Download channel not availible". Mitään korttia minulla ei siihen ole.
Finlux
3
386
Vastaukset
- mris
Finluxin integroituihin digitelevisioihin ei käsittääkseni ole päivityksiä saatavilla Finluxin konkurssin myötä toisin kuin heidän digibokseihinsa, joihin käyvät myös Medionin ohjelmistot. Jos ongelmia laitteessa ei ole niin silloin päivitystä ei tietenkään tarvita.
Itselläni on pari vuotta sitten ostettu Saloran antenniverkon digitv, joka on myös Finluxin valmistama, eikä siihen ainakaan päivityksiä tullut firman vielä ollessa toiminnassa. Tekstitykset ja muut ominaisuudet ovat alusta alkaen kuitenkin toimineet hyvin. Onko siinä joku ongelma? Päivitykset eivät ole mikään itsetarkoitus vaan ne ovat ongelmien ratkaisemiseksi. Jos ei ole ongelmia, et tarvitse päivityksiä.
- Päivitys
Kiitti, tätä tietoa hain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 301602
- 261496
- 291361
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161296