saunan ikkuna

holmesin jomppa

Kaipaan saunan ikkunan suojaksi jotain kun rakentamattomalle tontille tulee talo eikä kehtaa naapurille vilautella,mitä vaihtoehtoja?
Ei verhoa eikä kaihtimia!

5

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikkunan ulkopintaan

löytyy heijastuspinnalla, tummennettua yms. kalvoa ikkunan ulkopintaan. samoja kuin auton ikkunoissakin käytetään..

• sellaista

ns,maitolasia.Laskee valoa "läpi,"mutta suojaa katseilta.

• Holmesille

Jos kyseessä avattava ikkuna, vaihtoehtoja ulkopuitteen lasiksi joista ei näy läpi muuta kuin hahmoja on lasiliikkeillä vaikka kuinka paljon! Kiinteän ikkunan kanssa vähemmän mahdollisuuksia jos ei vaihda koko elementtiä!

• jääkukkalakkaa

Sitä saa rautakaupoista.

• jepujeeeeeeee

Laittaa sellaisen puuritilähässäkän ikkunan ulkopuolelle joka toimii samalla periaatteella kuin sälekaihdin.

Ikkunakalvoissa on vaan se ongelma, että valoa pitäisi olla enemmän sillä puolella, mistä ei saisi nähdä sisälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5594
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4164
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2880
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      302
      1419
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1239
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      399
      1148
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1148
    Aihe