Kertokaa

pahimmat

mokanne mitä olette tehnyt kännipäissä!?:-) Paljon viestejä pyydän..

9

2418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää.

      Pahoja mokia on jokainen tappelu, jossa olen alkoholin takia ollut. Aiheuttaa sen verran agressiivisuutta itsessäni tuo aine että en sitä käytä.

    • Scruff

      kannipaissani ruohonleikkuriin. Voi helevetti...

    • näip

      Pahimmat mokat on ollut tällaisia avautumisia, mutta muilta mokilta on vältytty...

    • pahimmasta mut

      kerran paskansin baarissa housuun ja kävin vessassa heittää kuraset alkkarit roskiin ja sit jatkoin ryyppäämistä...

      • heh..

        Aika paha..Minulla pahimpia on sukulaisen kummankin puolison (uuden ja vanhan) paneminen,kavereiden ukkojen kanssa säätäminen,yleensäkkin se kuinka seksinnälkäiseksi muutun kännissä.Uhoilu,ilkivalta,numeropalveluun soittaminen ja sinne avautuminen ja huo**ksi haukkuminen..tät listaa voisin jatkaa vaikka kuinka pitkälle..nämä olivat vasta ne "EI NIIN" nolot..


    • mydrinkinpartner

      minä en ole vielä kertaakaan onnistunut nolaamaan itseäni kännissä mutta kai sekin hetki tulee ennemmin tai myöhemmin....

    • onhan niitä

      No ei mitään ihmeempiä, muuta kuin joka kerta muutun todella agressiiviseksi ja hyökkäilen ihmisten kimppuun.Huudan ja meluan satunnaisille tuntemattomille ihmisille. Hyppäilen autojen eteen ja jotkin satunnaiset avautumiset ovat aikas noloja...

    • autoa

      kännissä ja jäin kiinni ja sain tuomioo. tämä on tapahtunut kahdesti. kusin vielä housuihini matkalla putkaan. olen nainen.

    • tapanani oli soitella puolenyön jälkeen tutuille 1-2 tunnin puheluja.

      Muisti alkoi mennä jo muutaman vuoden vakavamman juomisen jälkeen, joten aika iso osa puuhailuistani ei ole tiedossani; siinä muuten olisi tutkittavaa jollakulla. Vaikka et muista edellisen illan/yön tapahtumista mitään, sen tiedät, että jotakin äärimmäisen noloa on tapahtunut. Sitä voi sitten arvuutella vastaantulijoiden ilmeistä.

      Jo nuorena - alle kaksikymppisenä - menetin juomiseni takia tytön johon olin todella rakastunut. Vielä kauan sen jälkeen, kun hän oli ilmoittanut ettei halua nähdä minua enää.

      Turpiin tuli muutaman kerran. Inglesissä minut vissiin ryöstettiin palatessani huoratalosta: muistan että otsaan kolahti ja aamulla kello oli hävinnyt, rahat olivat menneet jo aiemmin. Prahassa jouduin putkaan tapeltuani (mies)tarjoilijan kanssa. Kotibileissä kerran muut lähettivät minut ostamaan tupakkia (silläkin hakumatkalla joku sipaisi minua nyrkillä naamaan) ja palattuani eivät avanneet enää ovea.

      Jokunen juoppohulluuskohtaus täydensi kokonaisuutta. Olin aivan sekaisin ja luulin olevani milloin missäkin, kerran helvetissäkin - se oli amfiteatterin muotoinen yökerho.

      Ja sitä rataa. Olen näitä muistellut ennenkin niin etten tässä kertaa koko historiaani

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe