Kuinka monta neliötä on yhdessä laminaatti paketissa? Noin suurinpiirtein. Esim. jos laittaa laminaatin 18 neliön eteiseen niin kuinka monta pakettia laminaattia pitää suurinpiirtein ostaa... Tarvisi laskea hintarvioita :)
Vastaukset 11
- Laura***
Mutta jos yhdessä laminaattipaketissa on melkein 2 neliötä niin miksi sitä täytyy ostaa silti yli yksi paketti per neliö?
- matematiikka haussa?
nyt meni mun laskuopin mukaan pikkusen metsään edellisen arviot ... eli paketissa lienee yleensä 1,5-2 neliötä, 20 pakettia taitaa mennä kahteen eteiseen.
- Laura***
Laura*** kirjoitti:
Mutta jos yhdessä laminaattipaketissa on melkein 2 neliötä niin miksi sitä täytyy ostaa silti yli yksi paketti per neliö?
suurinpiirtein :)
- viikonloppuna
matematiikka haussa? kirjoitti:
nyt meni mun laskuopin mukaan pikkusen metsään edellisen arviot ... eli paketissa lienee yleensä 1,5-2 neliötä, 20 pakettia taitaa mennä kahteen eteiseen.
laminaattia ja paketissa oli 2,21 neliötä
- Laura***
viikonloppuna kirjoitti:
laminaattia ja paketissa oli 2,21 neliötä
Ei tarvi siis ostaa 20 pakettia :) Helpotus :)
Eli eteinen on n. 18-20 neliötä niin 15 pakettia pitäis ainakin riittää? - määrä
Laura*** kirjoitti:
Ei tarvi siis ostaa 20 pakettia :) Helpotus :)
Eli eteinen on n. 18-20 neliötä niin 15 pakettia pitäis ainakin riittää?Laminaattia asentaessa ei tule paljoa hukkaa joten mittaa eteinen ja osta aika tarkka määrä tai ainakin sovi että saat palauttaa täydet paketit. Jos paketissa yli 2m2 niin 10 pakettia piisaa!
- rakennusmyyjä
määrä kirjoitti:
Laminaattia asentaessa ei tule paljoa hukkaa joten mittaa eteinen ja osta aika tarkka määrä tai ainakin sovi että saat palauttaa täydet paketit. Jos paketissa yli 2m2 niin 10 pakettia piisaa!
laminaattipaketissa on 2,002 m2 elikkä sinulle riittää 10 pkt , mutta suosittelen että ostat 11 pkt aina kannattaa olla vähän enempi kuin aivan naftisti :)
- perusmatematiikkaa
Mitä täällä tuollaisia kysellään?
Asiahan selviää, kun menee liikkeeseen valitsemaan lattioita. Pakettien päällä on taatusti merkitty paketista saatava neliömäärä.
Jos ei itse selviä tuollaisesta helposta laskutehtävästä, myyjät ovat palvelemista varten.
Olen sitä mieltä, että parketit ja laminaatit ovat helppoja asentaa, ettei juuri hukkapaloja jää.
Tällöin on ihan turha ostaa ylimääräistä pakettia vain varmuuden vuoksi! - Anonyymi
Laminaatin alle kannattaa kaataa väkiviinaetikkaa niin pysyvät raikkaina aina ja iankaikkisesti.
- Anonyymi
Tarkoititko hinta-arviota? Kun sinulla on 18 neliön tarve niin katso paketin päältä neliömäärä ja laske siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35554VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407