http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?469930
Onkohan noi laamoja vai mitä?
Asukkaille hoitoeläimiä
15
1649
Vastaukset
- tiedä sitten
montako vai onko myös toisia eläimmiä
Mutta kaikkee oppii heh... Googlella tuli mm tällainen tulos: http://www.vetele.com/alpakka.htm
Taidat olla oikeassa...- Menni
Cesar kirjoitti:
Mutta kaikkee oppii heh... Googlella tuli mm tällainen tulos: http://www.vetele.com/alpakka.htm
Taidat olla oikeassa...No mistäpä se kaupunkilaispoika olisikaan tuommoisesta kuullut. Vaikka ei niitä monesta paikasta taida löytyäkkään.
http://www.inkalankartano.fi/alpakka.htm
Ovat kai aika arvokkaita, toivottavasti pysyvät ehjinä...
- tiedä vielä
Verhot taitavat olla kiinni vielä.. Kohta kuulunee kuulutus "teille on postia"
- oot
laama
- Vai mitä?
Onko eläinten hoito uusi viikkotehtävä?
- laamaparat...
Cesar kirjoitti:
Näin maaanantaisin taidetaan uusi viikkotehtävä antaa... Oiskohan taas joku lypsämisjuttu?
Koska kaikki on kaupunkilaisia, epäilen ettei kukaan osaa oikeasti lypsää... niin jos siis lypsytehtävä tulee..
Voi eläinparkoja jos amatöörit yrittävät niitä lypsää..
Niin siis onks pakko olla eläinten kanssa, jos on pahasti allerginen? Mitä jos jollekin tulee reaktio ja menee henkitorvet tukkoon? Kai tuotanto on tämän ottanut huomioon???? - tässä vastaus
laamaparat... kirjoitti:
Koska kaikki on kaupunkilaisia, epäilen ettei kukaan osaa oikeasti lypsää... niin jos siis lypsytehtävä tulee..
Voi eläinparkoja jos amatöörit yrittävät niitä lypsää..
Niin siis onks pakko olla eläinten kanssa, jos on pahasti allerginen? Mitä jos jollekin tulee reaktio ja menee henkitorvet tukkoon? Kai tuotanto on tämän ottanut huomioon????Vastaan itse, sain tiedon täältä:
"Alpakanvillasta puuttuu lanoliini ja lampaanvillalle ominainen karheus. Se sopii myös monille allergikoille."
lähde:
http://www.inkalankartano.fi/alpakka.htm
- 24/7
Noniin .. nyt tullee viikkotehtävän ohjeet
- nuhanenä..
Mä tukehtuisin jos joutuisin eläimiä hoitaan... ei auta syrtekit eikä heinikset.
- 24/7
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/tehtavat.shtml
4. viikkotehtävä
VIIKKOTEHTÄVÄ: ELÄINTEN HOITO
Saatte hoidettavaksenne kolme kotieläintä. Teidän on huolehdittava, että eläimillä on ruokaa, vettä ja siistit oltavat. Vastaatte eläinten fyysisestä ja henkisestä hyvinvoinnista ja aitauksen päivittäisestä puhtaanapidosta torstaihin asti. Eläimiä ei saa päästää ulos aitauksesta eivätkä ne saa päästä keinonurmeen käsiksi.
Hoito tapahtuu vastuuryhmissä kolmivuorotyönä. Kunkin parin/ryhmän on vuorollaan katsottava, että eläimillä on tarpeeksi ravintoa ja rakkautta. Vastaatte työvuorojen jaosta itse. Vuoron aikana ei saa nukkua.
Työryhmät ovat:
Mira ja Kaarlo
Sorella ja Kari
Jenni ja Mika
Sari, Hanne ja Tatu
Eläimiä ei saa pelästyttää eikä häiritä meluamalla niiden läheisyydessä. Viikkotehtävän aikana pallopelit, riehuminen ja kaikenlainen elämöinti ovat pihalla kiellettyjä.
Terveisin,
Big Brother - johan_august_sandels
nuhanenä.. kirjoitti:
Mä tukehtuisin jos joutuisin eläimiä hoitaan... ei auta syrtekit eikä heinikset.
kaarlo tais sanoa "vitun hauskaa"
ei näytä tämäkään viikkotehtävä kaarloa kiinnostavan - hheheheheh
24/7 kirjoitti:
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/tehtavat.shtml
4. viikkotehtävä
VIIKKOTEHTÄVÄ: ELÄINTEN HOITO
Saatte hoidettavaksenne kolme kotieläintä. Teidän on huolehdittava, että eläimillä on ruokaa, vettä ja siistit oltavat. Vastaatte eläinten fyysisestä ja henkisestä hyvinvoinnista ja aitauksen päivittäisestä puhtaanapidosta torstaihin asti. Eläimiä ei saa päästää ulos aitauksesta eivätkä ne saa päästä keinonurmeen käsiksi.
Hoito tapahtuu vastuuryhmissä kolmivuorotyönä. Kunkin parin/ryhmän on vuorollaan katsottava, että eläimillä on tarpeeksi ravintoa ja rakkautta. Vastaatte työvuorojen jaosta itse. Vuoron aikana ei saa nukkua.
Työryhmät ovat:
Mira ja Kaarlo
Sorella ja Kari
Jenni ja Mika
Sari, Hanne ja Tatu
Eläimiä ei saa pelästyttää eikä häiritä meluamalla niiden läheisyydessä. Viikkotehtävän aikana pallopelit, riehuminen ja kaikenlainen elämöinti ovat pihalla kiellettyjä.
Terveisin,
Big BrotherJotenki arvasin että kaarlo pannaan miran kanssa kun se inhoaa niin miraa avoimesti...
entä tuo tatu, hanne ja sari... heheheheheheh
jotenkin sorella ja kari oli myös arvattavissa että pannaan pariksi alpakoita hoitamaan...
- tuttu juttu...
Eläimiä on varmaan tullut opetettua lapsillekin kuin noin näppärästi Sorella tunnisti alpakan. :) Jee jee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412