Kaija-nimestä

,,k,,,

Mitä luulette joutuuko tyttö terapiaan ja syyttääkkö meitä lopun ikäänsä jos laitan sille nimeks Kaija(tai Kaia).
Ollaan sillä nimellä kutsuttu tuota tulevaa pienoista ja pelkäänpä pahoin että emme muuta enää osaa.
Niin,mun mielestä Kaija on nimenä yksi universumin rumimpia,mutta alkanut kuulostaa vaan niin "omalta" ja söpöltä kun kyse on vaavista...

12

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaija kuulostaa

      ihan hyvältä.. oma inhokkini on aina ollut kaisa, jota en voi sietää. eikä kaijoja taida joka niemestä ja notkosta löytyäkään. kaijaa peliin :)

      ja omasta mielestäni juuri kaija on perempi - kaia-niminen joutuisi aina tavaamaan nimensä kirjoitusasun erikseen.

    • Eufrosiina

      siihen aikaisempaan intuitioon. Jos olet aikaisemmin ollut nimestä ihan toista mieltä, niin miten on mahdollista että se noin yhtäkkiä olisi muuttunut?

      • Täti

        Kyllä vaan tuo nimimaku voi yhtäkkiä muuttua!

        Kun nimiä jonkin aikaa kuulostelee ja makustelee, niin ne entiset inhokit alkavat kuulostaa ihan hyviltä.

        Kaija on ihan hyvä nimi, eikä ole kaimoja joka kadunkulmassa.


      • vastauksista
        Täti kirjoitti:

        Kyllä vaan tuo nimimaku voi yhtäkkiä muuttua!

        Kun nimiä jonkin aikaa kuulostelee ja makustelee, niin ne entiset inhokit alkavat kuulostaa ihan hyviltä.

        Kaija on ihan hyvä nimi, eikä ole kaimoja joka kadunkulmassa.

        Ja voihan olla että kun tuo likka ulostautuu niin se ei olekaan yhtään Kaijan näköinen. NIin ja tuosta maun muuttumisesta,itselle on käynyt myös kauniiden nimien kohdalla niin että olen tutustunut jonkin nimen "kantajaan" ja huomannut hetken päästä inhoavani nimeä..Liekö syy sitten ihmisessä:)


    • vaikka

      se kaia tai kaya muttei kaija!

      • parempi

        Nimenomaan mieluummin Kaija, muuten saa olla koko ajan tavaamassa että miten se nimi kirjoitetaan. "Kaijahan" se silti olisi vaikka kirjoitettaisiin eri tavalla, niin miksei yhtä hyvin voisi kirjoittaa yksinkertaisesti Kaija... ;)


      • Anonyymi
        parempi kirjoitti:

        Nimenomaan mieluummin Kaija, muuten saa olla koko ajan tavaamassa että miten se nimi kirjoitetaan. "Kaijahan" se silti olisi vaikka kirjoitettaisiin eri tavalla, niin miksei yhtä hyvin voisi kirjoittaa yksinkertaisesti Kaija... ;)

        joo, ei ole minulla juurikaan tullut kaimoja vastaan. Porvoon yhteiskoulussa oli luokkakaveri Kaija, jonka vanhemmat olivat Karjalan evakkoja. /tosin meillä kolmella lapsella oli kolmen nimen rimpsu. Olin / olen Kaija Sirkka Tuulikki. Äitini varmaan on nimeä esittänyt, ja isälle sopi.


    • Totuus.

      on ton niminen ja se on päästään pipi joten mulle kaikki kaiat ym vastaavat on lähinnä cp-vammaisten nimiä.

      • harvinaisen

        naurettava kommentti! Pidätkö kaikkia Alfred-nimisiäkin huippuälykkäinä, koska heillä on sama nimi kuin Einsteinilla.. Kaija on hyvä, konstailematon nimi, kuulostaa jo raikkaaltakin, kun on harvinaistunut nykyään.


      • ,,k,,,

        Heheehee!Mä ymmärrän mitä tarkotat!
        Olisin itsekin tykännyt(ja tykkään)esim Martasta ja Kertusta,mutta alkavat olla melkoisia muotinimiä nykyään.
        Väittävät että sitten kun meidän mukulat alkaa sikiään niin muodissa ovat Tuulat, Sinikat,Arjat Tarjat ja KAIJAT :)
        Se olis sit aikuisiässä ehkä iloinen harvinaisesta nimestään :)Tuskin löytyy luokalta kolmea..


      • Alfred?
        harvinaisen kirjoitti:

        naurettava kommentti! Pidätkö kaikkia Alfred-nimisiäkin huippuälykkäinä, koska heillä on sama nimi kuin Einsteinilla.. Kaija on hyvä, konstailematon nimi, kuulostaa jo raikkaaltakin, kun on harvinaistunut nykyään.

        Ei herran pieksut teidän kanssanne!!! Eikä teillä ole sivistyksen häivääkään? Kerro minulle kuka tuo Alfred Einstein on?

        kuuluista fyysikko on ainakin ALBERT Einstein!


    • Eläintenasialla

      Kaija on silloin hyvin sointuva kuin Papu kaija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe