Alligaattori baarissa

jusa_

A guy walks into a bar with a pet alligator by his side. He puts the alligator up on the bar and turns to the astonished patrons.
"I'll make you a deal. I'll open this alligator's mouth and place my genitals inside. Then the gator will close his mouth for one minute. He'll then open his mouth and I'll remove my unit unscathed. In return for witnessing this spectacle, each of you will buy me a drink. "The crowd murmured their approval.
The man stood up on the bar, dropped his trousers, and placed his privates in the alligator's open mouth. The gator closed his mouth as the crowd gasped.
After a minute, the man grabbed a beer bottle and rapped the alligator hard on the top of its head.
The gator opened his mouth and the man removed his genitals unscathed as promised.
The crowd cheered and the first of his free drinks was delivered.
The man stood up again and made another offer. "I'll pay anyone $100 who's willing to give it a try".
A hush fell over the crowd. After a while, a hand went up in the back of the bar.
A blonde woman timidly spoke up. "I'll try, but you have to promise not to hit me on the head with the beer bottle."

2

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käännös

      Mies kävelee baariin lemmikkialligaattorinsa kanssa. Hän laittaa alligaattorin baaritiskille ja kääntyy kohti ällistyneitä asiakkaita.
      "Teen teille tarjouksen. Minä avaan tämän alligaattorin suun ja asetan sukuelimeni sisään. Sitten alligaattori sulkee kitansa yhdeksi minuutiksi. Sen jälkeen se avaa taas suunsa ja minä poistan elimeni vahingoittumattomina. Siitä hyvästä, että saatte todistaa tätä spektaakkelia, kukin teistä tarjoaa minulle juoman." Joukko mumisi myöntymyksensä.
      Mies astui tiskin luo, laski housunsa, ja asetti kalleutensa alligaattorin avoimeen kitaan. Alligaattori sulki suunsa, saaden yleisön haukkomaan henkeä.
      Minuutin kuluttua mies tarttui olutpulloon ja iski sillä alligaattoria lujasti päähän. Alligaattori aukaisi suunsa ja mies otti elimensä ulos vahingoittumattomana, kuten oli luvannut.
      Yleisö hurrasi ja ensimmäinen miehen ilmaisista juomista tuotiin hänelle.
      Mies nousi jälleen ylös ja teki toisen tarjouksen: "Maksan 100 dollaria sille, joka on halukas kokeilemaan samaa."
      Väkijoukko hiljeni. Tovin kuluttua baarin perällä nousi käsi.
      Vaalea nainen nousi epäröiden seisomaan. "Minä voin yrittää, mutta sinun on luvattava, ettet lyö minua päähän olutpullolla."

      • rane

        Nyt mä tajuun miks te tykkäätte jusan vitseistä ja kehutte niitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6239
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      526
      3739
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      187
      3581
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2794
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2509
    6. 285
      2210
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1593
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      109
      1488
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe