Oisko jollain tiedossa tai haluaisiko joku myydä tai antaa Meiju Suvaksen 80- luvulla julkaisemia hyväkuntoisia Lp- levyjä tai kasetteja. Itsellä muutamia jo on, mutta vielä puuttuu joitakin..
Olen pikkupojasta asti tykännyt Meijun musiikista. Meijuhan levytti ensilevynsä 80-luvun alussa, niihin aikoihin, kun synnyin.
Tällähetkellä minulla on sellaiset Lp- levyt, kuin:
Meiju- sis. Tahdon sinut, Tää onnea on.(V-1981)
Meiju- Tottakai- sis. Digi loo, digi lei, Olet mies.(V-1984)
Meiju Suvas- Rakkauden huoneet- sis. Tule tänne tähdelle, Kiinan meren kuu.(V-1986)
Cd- levyinä: Meiju suvas- 20 suosikkia- Viet itsekontrollin. 20 suosikkia- Pure mua ja 20 suosikkia (kannen nimeä en muista). Poptorin vuonna 2004 julkaisema Meijun kokoelmalevy, jossa uudenlaisia sovituksia.
1 kasetti- Meiju Suvas- Pure mua- sis. Pure mua, Aarteesi oon (V-1992)
Olen kiitollinen Meiju- fanien vastauksista ; )
Meiju Suvas
Tuurimus
2
347
Vastaukset
- meijuuuu2
meiju on kova!
tässä videoo eiliseltä keikalta: http://www.youtube.com/user/turboterminator/videos - Anonyymi
Eikö vinyyleitä taas tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059