Eläinten hoito viikkotehtävänä

BBFaniHKI

Saatte hoidettavaksenne kolme eläintä. :) Hoito tapahtuu kolmivuorotyönä.

29

2746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

      Kaarlo oli niin innoissan kun luuli että parit saa valita, sitten riemu vaihtui kun se nimettiin Miran kanssa :D

      • veikalta

        Nyt on Kaarlon pakko tutustua Miran maailmaan :D


      • äsken Kaarlolta
        veikalta kirjoitti:

        Nyt on Kaarlon pakko tutustua Miran maailmaan :D

        risooko sua jokin, huomas Mirakin mistä kenkä puristaa.


      • laittaa
        veikalta kirjoitti:

        Nyt on Kaarlon pakko tutustua Miran maailmaan :D

        Mika ja Sorella pariksi ja Kari ja Jenni. Olis Jennilläkin pari verisuonta katkennut. Ja Mikahan taas ei puhu juuri kenellekään naiselle mitään, niin et se olis ollut ihan sama...


    • BBFaniHKI

      Kaikenlainen elämöinti eläinten läheisyydessä joka saattaisi pelästyttää niitä, on kiellettyä. Eläimille täytyy antaa rakkautta ja niiden mielenrauhasta täytyy huolehtia.

      • Sinähän osaat

        Jeees


    • 24/7

      Sorella oli ensimmäinen joka sanoi "eikös noi ole alpakoita"

      Panosta ei ole vielä käyty sanomassa, mutta keskenään päättivät panokseksi 99% .. Ovat aivan varmoja onnistumisesta.. Nähtäväksi jää tuleeko tehtävään vielä lisätehtäviä...

      • mitämitämitä

        "Panosta ei ole vielä käyty sanomassa"


      • laittoivat.
        mitämitämitä kirjoitti:

        "Panosta ei ole vielä käyty sanomassa"

        ...........


    • ja manaa

      mitä hyötyä tästä on entistä tylsempiä päiviä vaan tulossa.

      • Sano Kakille et ei

        tartteis mennä muitten vuorojen aikaan ulos, kyl sää jaksat 6 tuntia istuu sisällä! HALOO JENNI!!!
        Niillä on 4 ryhmää, eiköhän tulis vähän pitempi aika istua sisällä ennen kuin oma vuoro tulee??!!


    • muita ulos ollenkaan

      vain ne joilla on hoitovuoro.

      • BBFaniHKI

        Ehkä Jenni oikeesti vaan haluu muistuttaa porukkaa siitä, että 99% panos tarkoittaa myös vastuuta koko porukalta ettei homma kuse. Oikeasti ei voi tietää, mitä BB pitää tehtävän suorituskriteereinä. Se voi olla oikeasti esim. se että eläin säikähtää jotain Mankin tai jonkun muun "normaalia" tai tavanomaista käytöstä?


      • ihme valittaja
        BBFaniHKI kirjoitti:

        Ehkä Jenni oikeesti vaan haluu muistuttaa porukkaa siitä, että 99% panos tarkoittaa myös vastuuta koko porukalta ettei homma kuse. Oikeasti ei voi tietää, mitä BB pitää tehtävän suorituskriteereinä. Se voi olla oikeasti esim. se että eläin säikähtää jotain Mankin tai jonkun muun "normaalia" tai tavanomaista käytöstä?

        Tatukin jo kyllästyi tuohon sen mäkätykseen!

        Eikä osaa laskeakaan näköjään!!


      • panos on iso
        BBFaniHKI kirjoitti:

        Ehkä Jenni oikeesti vaan haluu muistuttaa porukkaa siitä, että 99% panos tarkoittaa myös vastuuta koko porukalta ettei homma kuse. Oikeasti ei voi tietää, mitä BB pitää tehtävän suorituskriteereinä. Se voi olla oikeasti esim. se että eläin säikähtää jotain Mankin tai jonkun muun "normaalia" tai tavanomaista käytöstä?

        mutta asian olisi voinut mielestäni esittää toisinkin kuin Jenni nyt sen teki


      • epäonnistui jo
        BBFaniHKI kirjoitti:

        Ehkä Jenni oikeesti vaan haluu muistuttaa porukkaa siitä, että 99% panos tarkoittaa myös vastuuta koko porukalta ettei homma kuse. Oikeasti ei voi tietää, mitä BB pitää tehtävän suorituskriteereinä. Se voi olla oikeasti esim. se että eläin säikähtää jotain Mankin tai jonkun muun "normaalia" tai tavanomaista käytöstä?

        mikäli he eivät tee kolmivuorotyötä nii homma meni jo pieleenn.. nythän jakoivat nelivuoroon...


    • Yö kun koittaa niin toivottavasti tulee hyviä intiimejä keskusteluita kaksistaan kun valvoskelevat vuorollaan... ja toivottavasti hoitavat niin että joku pari ei joudu koko yötä hoitamaan koska siinä saattaa juttu jo loppua kesken.

      • niitä keskusteluja

        saas nähdä paraneeko vai huononeeko tiettyjen parien välit.


      • BBFaniHKI

        Tulee oikeesti mieleen viime vuoden notskitehtävä joka tapahtui aika varhaisessa vaiheessa ja kun ihmiset joutuivat BB:n sanelemiin ryhmiin niin yötuimaan ihmiset sitten puhuivat keskenään asioita, joista ei aiemmin oltu puhuttu.

        Eli ihan hyvä tehtävä tämä on! :)


      • työvuorot

        niin että Mira ja Kaarlo on aamulla, olis kiva kun olisivat joutuneet olla yöllä, olisivat saaneet jutella asiat selviks.....niin tai Mira olis.
        Nyt siihen tulee muitakin niin Kaarlo ei varmastikkaan juttele.


    • luuraa???????

      hällähän on vuoro menossa!

    • työvuoro järjestely nyt

      oikein jakoiko ne tunnit 6/parit.
      "Hoito tapahtuu vastuuryhmissä kolmivuorotyönä"
      miten tämä tulkitaan?

      • Akso

        Niin Jenni suuressa viisaudessaan kertoo... 3 Vuoro työ niin voidaan me tehdä 4 vuorossa.. DAA. Oikeita älyn jättiläisiä kyllä ovat. Millä ihmeen opilla 3 vuorosta saadaan väännettyä 4 vuoroa. Jos kerta sanotaan että tehdään kolmessa vuorossa niin ei sitä nyt voi neljään vuoroon vääntää.

        Sarikin on lähihoitaja ja pitäisi varmaan tietää mitä on kolmivuorotyö vaikka ei päivääkään olisi tehny niitä hommia mutta opiskeluaikana takuulla on tehnyt kolmessa vuorossa harjoitteluja.


      • vastustaa
        Akso kirjoitti:

        Niin Jenni suuressa viisaudessaan kertoo... 3 Vuoro työ niin voidaan me tehdä 4 vuorossa.. DAA. Oikeita älyn jättiläisiä kyllä ovat. Millä ihmeen opilla 3 vuorosta saadaan väännettyä 4 vuoroa. Jos kerta sanotaan että tehdään kolmessa vuorossa niin ei sitä nyt voi neljään vuoroon vääntää.

        Sarikin on lähihoitaja ja pitäisi varmaan tietää mitä on kolmivuorotyö vaikka ei päivääkään olisi tehny niitä hommia mutta opiskeluaikana takuulla on tehnyt kolmessa vuorossa harjoitteluja.

        kun jo melkein suuttui kun ei saanut porukkaa pysymään sisällä ja kyllä siellä muitakin on jotka olisi voinut asian selventää Tatukin on ollut työelämässä pisimpään. No katsotaan miten bb asian tulkitsee.


      • sanamuotoa..
        Akso kirjoitti:

        Niin Jenni suuressa viisaudessaan kertoo... 3 Vuoro työ niin voidaan me tehdä 4 vuorossa.. DAA. Oikeita älyn jättiläisiä kyllä ovat. Millä ihmeen opilla 3 vuorosta saadaan väännettyä 4 vuoroa. Jos kerta sanotaan että tehdään kolmessa vuorossa niin ei sitä nyt voi neljään vuoroon vääntää.

        Sarikin on lähihoitaja ja pitäisi varmaan tietää mitä on kolmivuorotyö vaikka ei päivääkään olisi tehny niitä hommia mutta opiskeluaikana takuulla on tehnyt kolmessa vuorossa harjoitteluja.

        Ehkä heillä jäi tuo tarkka sanamuoto huomaamatta, sana kolmi...

        ja viikkotehtävä on pilalla...


      • pitäisi olla????
        Akso kirjoitti:

        Niin Jenni suuressa viisaudessaan kertoo... 3 Vuoro työ niin voidaan me tehdä 4 vuorossa.. DAA. Oikeita älyn jättiläisiä kyllä ovat. Millä ihmeen opilla 3 vuorosta saadaan väännettyä 4 vuoroa. Jos kerta sanotaan että tehdään kolmessa vuorossa niin ei sitä nyt voi neljään vuoroon vääntää.

        Sarikin on lähihoitaja ja pitäisi varmaan tietää mitä on kolmivuorotyö vaikka ei päivääkään olisi tehny niitä hommia mutta opiskeluaikana takuulla on tehnyt kolmessa vuorossa harjoitteluja.

        vai?


      • et eihän noi
        pitäisi olla???? kirjoitti:

        vai?

        osaa mitään oikein tehä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe