Ei tarvitsisi muuta kuin että virta on päällä, jolloin se mittaa aikaa. Valotkin ovat ajaessa aina päällä. Virtalukon johdot ovat hankalassa paikassa, enkä katkaisijoita mielelläni avaisi.
Mitenkä kytken
8
958
Vastaukset
- wiseco
Mulla crossipyörässä tuli 1 johto tuntimittarista,joka kieputettiin tulpanjohdon ympäri.se sitten laski käyntitunteja silloin kun tulpanjohdon läpi kulki virta..tuntimittari siis oli aina päällä ja sitä ei voinut nollata.
- käyttövirran?
Tämä asennus näyttää järkevältä, mutta käyttöjännite mittarissa on 12 tai 24 v. Mistä se ottaa virran tällä jännitteellä? Nollata sitä ei tosiaan voi.
- wiseco
käyttövirran? kirjoitti:
Tämä asennus näyttää järkevältä, mutta käyttöjännite mittarissa on 12 tai 24 v. Mistä se ottaa virran tällä jännitteellä? Nollata sitä ei tosiaan voi.
Mun mittarissa oli sisään rakennettu patteri (joka valnistajan mukaan piti kestää n.10v)
- paristoa.
wiseco kirjoitti:
Mun mittarissa oli sisään rakennettu patteri (joka valnistajan mukaan piti kestää n.10v)
Tämä on VDO-merkkinen.
Ota virta valojen johdosta vaikka ryöstäjällä.
- takavalosta.
Takavalo palaa aina kun valot on päällä., riippumatta pitkista, lyhyistä tai parkkivalosta. Mutta millainen komponentti on "ryöstäjä?" Käyttötarkoituksen kyllä arvaan, eli sillä otetaan virtaa johdon eristystä rikkomatta? Johdot voi myös yhdistää vaikka nuppineulalla?
- oikeassa.
takavalosta. kirjoitti:
Takavalo palaa aina kun valot on päällä., riippumatta pitkista, lyhyistä tai parkkivalosta. Mutta millainen komponentti on "ryöstäjä?" Käyttötarkoituksen kyllä arvaan, eli sillä otetaan virtaa johdon eristystä rikkomatta? Johdot voi myös yhdistää vaikka nuppineulalla?
Ryöstäjä on puristusliitin. Kuva löytyy Yleiselekroniikan sivullta.
takavalosta. kirjoitti:
Laitapa hakukoneelle: sähkötarvikkeet ryöstäjä.
Sieltä näet moisen kapineen.
Piuhat vaan haarukoiden väliin ja puristetaan kaksinkerroin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797