Jenni on miesvihaaja. Tyypillinen feministi. Määintäkuoroa tukee todellinen älykkö eli parturi-kampaaja Hanne, jonka viidenkymmenen sanan puhevarasto sattuu korviin.
Jenni
8
1561
Vastaukset
...Jennillä on niin hyvä kroppa.
- ja luonnon
kaunis, toisin ku eräät.... niin ja söpöjä pisamia. Eikä häpeä olla oma itsensä, selvästi sinut itsensä kanssa! Hyvä tyyppi ja hauskaa katseltavaa
- eilen baskaa
kun kerto luokkakaverinsa katkoneen kaikki sormensa kaatuessa hiihtäessä koulun liikuntatunnilla. Olin samalla luokalla Jennin kans musaluokalla kolmannesta asti eikä todellakaan tollasta tapahtunu. Tais innostua Henan tarinoista ja heitää vähän Hena-kynää tarinan joukkoon
- sillä kyllä
harvinaisen iso perse.
Muuten tuntuu asialliselta ihmiseltä.
- ootko seurannu aidosti
Jenni nyt ei oo niin typical aivoton kikattajamuija, joita on liikaakin pilaamassa naisten mainetta!!!
Hanne kans aika tavallinen, mut saahan ne olla kavereita talossa( siellä nyt ei kaksinen valikoima tänäkää vuonna ollu.)
Mun suosikit Kaarlo ja Jenni, KOSKA EROTTUVAT PERSOONILLAAN!!! ei varmaan halua olla muuta, jos jollain vaikeaa hyväksyä sellaista, menköön itseensä. Lisäksi Jenni on kaunis, älyllinen, hyvä kroppa.
- daadelis
Vitun pelle akka. Luulee olevansa vähä astetta parempi mitä muut. Ja kehtaa vielä näyttää sen.
- ärsyttää
Aluksi pidin Jennistä mutta sittemmin alkanut ärsyttää. Kari ehkä mielenkiintoisin, Tatu järkevin, mutta aika tasapaksua porukkaa kuitenkin. Alkoholi tuntuu olevan tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635152Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2514193Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573808Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372191Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.151541Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar581154Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6929- 93872
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137837Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31817