Rouva Häggbom

Nuori taloudenhoitajatar

Seuraava kertomus on jatkoa "Nuoren taloudenhoitajattaren tarinalle", julk. 28.8.

Minun ja keski-iän villiinnyttämän herra Häggbomin äänienemmistöllä päätettiin, että asuisimme ainakin toistaiseksi kolmisin Häggbomien talossa. Minä olin tyytyväinen ratkaisuun: sain ilmaiseksi asua tässä suuressa, hienossa, kaikin mukavuuksin varustetussa kivilinnassa, nettosin naurettavan hyvää palkkaa kevyestä taloudenhoitotyöstä, ja olin talon isännän seksuaalisessa suosiossa fantasioimassani toisen naisen ominaisuudessa. Lisäksi olin, herra Häggbomin itsensä suureksi riemuksi ja rouva Häggbomin vähintään yhtä suureksi järkytykseksi, raskaana herra Häggbomille. Näin ollen olin, tahattomasti ja suunnittelematta, päässyt kiinni "vanhaan rahaan": Häggbomin suvun ainoan perillisen äitinä talouteni olisi lopullisesti turvattu.

Myös herra Häggbom oli tyytyväinen asumisjärjestelyihin: hän sai tyydyttäää voimakkaat seksuaaliset tarpeensa nuoren, kauniin ja auliin naisen kanssa, ja hänen myöhään herännyt isyyden kokemisen kaipuunsa oli saamassa täyttymyksensä.

Entä rouva Häggbom? Mitä hän sai? Jäikö hänelle mitään? Hänen elämänsä oli yhdessä yössä kääntynyt päälaelleen, eikä hänen auttanut muu kuin nöyrtyä ja sopeutua. Mitä muuta hän saattoi tehdä, mihin mennä? Tietysti voimme yrittää lohduttautua sillä, että rouva Häggbom sai masokistista, seksuaalista nautintoa kolmiodraamasta, johon oli vasten tahtoaan päässyt osalliseksi. Sillä masokistihan hänen täytyi olla?

Raskauteni oli vasta aivan alussa, niin alussa ettei vatsani ollut vielä alkanut pyöristyä. Se oli kuitenkin jo ehtinyt aiheuttaa muita muutoksia: suuret pyöreät rintani olivat paisuneet entisestään, nyt ne olivat kuin kaksi keskikokoista melonia. Ostin kaksi kokoa isommat rintaliivit. Seksiä tihkuvan ulkomuotoni ansiosta herra Häggbom kulki talossa varmasti suurimman osan ajasta kalu pystyssä. Rouva Häggbom tunsi itsensä perin juurin nöyryytetyksi, hän kärsi, mutta samalla tilanne inhottavasti kiihotti häntä. Hänen oma aviomiehensä oli saanut toisen, kolme kymmentä vuotta nuoreman, naisen puhkeamaan äitiyden kukkaan, eikä hän voinut sille mitään. Hän itse oli vuosikymmenet joutunut rukoilemaan mieheltään siementä, tämän koskaan sitä antamatta. Minä olin perillä tästä kaikesta, sillä herra Häggbom oli alkanut avautua minulle. Lisäksi salakuuntelin pariskunnan kahdenkeskisiä keskusteluja.

Olin seksuaalisesti halukkaampi kuin koskaan. Olin lähes jatkuvasti kiimassa. Aloin pukeutua päivisin vain leveähelmaiseen hellemekkoon, alushousuja en enää juuri käyttänyt. Se oli tarkoituksenmukaista. Saatoin nimittäin kesken taloustöiden äkillisesti alkaa tarvita seksuaalista tyydytystä, jolloin herra Häggbom, sattuessaan olemaan paikalla, asettui taakseni seisomaan, kiihkeästi avasi viilonsa ja työnsi pystykalunsa kuumaan, märkään pilluuni. Ähkimme ja voihkimme hetken, ja lauettuamme palasimme kotoisten askareiden pariin. Emme hirveästi välittäneet siitä, sattuisiko rouva Häggbom kuulemaan tai jopa näkemään kiimaisia pikapanojamme. Minua itse asiassa kiihotti ajatus, että hän sattuisi.

Eräänä lauantaina ollessani yläkerran kylpyhuoneessa pesemässä kahvitahraa arvokkaasta pöytäliinasta, kuulin viereisestä makuukamarista riitelyn ääniä. Jätin pöytäliinan pyykkipaljuun ja hiivin makuuhuoneen ovensuulle. Ovi oli jäänyt raolleen, joten saatoin myös nähdä mitä huoneessa tapahtui. Häggbomit istuivat vähissä pukeissa sängyn päällä riitelemässä. Rouva oli alkanut käyttää hormonikorvausvalmistetta, joka oli herättänyt hänen uinahtaneen seksuaalisuutensa, ja nyt hän pelkät alusvaatteet yllään esitti ponnekkaasti tarvitsevansa mieheltään aviollisia peruspalveluja. Boksereihin sonnustautunut herra Häggbom, joka taas minun ansiostani pysyi jatkuvasti varsin hyvin tyydytettynä, ei ollut valmis tarjoamaan niitä. Hän selitti ettei nyt sattunut olemaan sillä tuulella. Tiesin hänen kaunistelevan totuutta, ja niin varmasti tiesi rouva Häggbomkin sisimmässään. Totuushan oli se, ettei taloudellinen herra Häggbom pitänyt järkevänä seksuaalisen energiansa tuhlaamista keski-ikäiseen, näivettyneeseen vaimoonsa, jonka rinnat roikkuivat kuin kaksi tyhjää nahkapussia ja jonka vyötärö oli jo aikoja sitten kadonnut jonnekin vatsamakkaroiden väliin, varsinkin, kun hän saattoi käyttää saman energian minun - nuoren, kukkean, kiinteän, hekumallisen muotoisen naisen - rakastelemiseeni. Rouva Häggbom tiesi sen ja tunsi katkeruutta. "Jaa-a, mihinköhän ne sinun halusi sitten ovat huvenneet...", hän tokaisi vihjailevasti, katsoen miestään viirusilmin. "Älä nyt viitsi aloittaa...", vastasi herra Häggbom kääntäen katseensa pois. Rouva ei kuitenkaan lopettanut, ilmeisesti hän todella oli kunnon seksin tarpeessa. Hän siirtyi lähemmäksi aviomiestään, ensin hieroi tämän hartioita, sitten laski kätensä tämän vatsalle ja siitä nivusille. Mies näytti lähinnä pitkästyneeltä, eikä hänen ruumiinsa reagoinut vaimon kosketukseen. Rouva vaikutti hermostuvan. "Kyllä minä sinut vielä koulutan!", hän sanoi teennäisen pirteästi. Sitten hän alkoi kimakkaa tekonaurua päästäen vetää boksereita miehensä yltä. Herra Häggbom näytti siltä ettei jaksanut vastustella, joten huokaisten hän riisui bokserinsa paljastaen löysän, reagoimattoman elimensä. Levossa se muistutti vaaleanharmaata etanaa, isommanpuoleista tosin. Rouvakin riisui itsensä alastomaksi. Hänen ruumistaan katsellessani saatoin hyvin ymmärtää miksei herra Häggbom tuntenut seksuaalista vetoa häntä kohtaan.

Rouva hyväili miehensä keskivartaloa pitkillä luisevilla sormillaan, joiden kynnet olivat pitkät ja vaaleanpunaisiksi lakatut. Sormet siirtyivät etanamaisen elimen ympärille, hinkkasivat sitä, piirtelivät siihen kuvioita. Ei vaikutusta. Herra Häggbom siirsi vaimonsa käden pois haaruksistaan. Rouva luokkaantui, syytti miestään tunteettomaksi ja epäseksuaaliseksi. Sitten hän asettui selälleen sängylle miehensä eteen, levitti reitensä ja vaati miestään kokeilemaan kiihotuksesta jo kostunutta jalkoväliään. Toden totta, rouva Häggbom oli kostunut. Herra Häggbom kosketti pikaisesti vaimonsa häpyhuulia. Rouva henkäisi nautinnosta ja levitti reisiään niin paljon kuin pystyi. Sitä iloa ei kuitenkaan kestänyt kauaa. Rouva uikutti pettymystään miehen vetäessä kätensä pois. "Voi miten haluaisin tuntea sinut sisälläni", hän valitti kiihotuksen vuoksi raskaasti hengittäen.

Katsellessani tätä kaikkea ovensuussa olin minäkin kiihottunut. Pilluni oli märkä ja sitä tykytti pakottavasti. Asetelma oli niin herkullinen, että halusin ehdottomasti päästä osalliseksi siihen. Nyt piti toimia nopeasti. Hipsin takaisin kylpyhuoneeseen, riisuin rintaliivini puseron alta, avasin suihkun ja ruiskutin sillä lämmintä vettä ylävartalolleni. Kastelin ylläni olleen valkoisen, tiukan t-paidan lähes kokonaan etupuolelta. Sitten katsoin peiliin: valkoinen, märkä t-paita oli liimautunut meloninkokoisiin, pyöreisiin, paljaisiin rintoihini. Nännini törröttivät rivon näköisesti ohutta kangasta vasten. Pikkuhousuja minulla ei ollutkaan lyhyen hameeni alla, joten olin valmis toimintaan. Kiiruhdin Häggbomien makuukamarin oven taakse. Pariskunta istui vielä alastomana sängyn päällä, välejään selvittelemässä. Avasin oven reippaasti, ikään kuin en olisi tiennyt mitä sen takana oli meneillään. Tomerasti astelin huoneeseen, vapaiden rintojeni pompahdellessa askelteni tahtiin. Rouva Häggbom huudahti säikähdyksestä ja veti tyynyn alastomuutensa suojaksi. "Oh, anteeksi", sanoin yllättynyttä näytellen. Selitin jotain epämääräistä hajonneesta kylpyhuoneen vesiputkesta, joka oli kastellut paitani. Herra Häggbomin katse oli nauliintunut märän t-paidan läpi kuultaviin, pyöreisiin meijereihini. Hän oli alkanut huohottaa. Rouva Häggbomin kasvot vääntyivät kateellisen mustasukkaiseen ilmeeseen. Vasten tahtoaan hänkin silti tuijotti lumoutuneena hekumallista vartaloani. Yhtä aikaa rouvan kanssa käänsimme katseemme herra Häggbomin haaroihin, ja kohtasimme odotetun näyn: ei ollut enää etanaa, vaan kattoa kohti sojottava, iso, kiimainen patukka. Minä riemastuin, ja pilluni alkoi sykkiä. Rouva Häggbom kiihottui voimakkaasti, mutta tunsi kokevansa valtavaa vääryyttä. Hän rääkäisi voimattomasti, itkunsekaisesti. Äkkiä hän huutavalla äänellä ja kasvot hermostuneesti nykien käski minua poistumaan huoneesta. Otin pari askelta taaksepäin, mutten poistunut. Rouva Häggbom ei ilmeisesti enää välittänyt läsnäolostani: itseään nöyryyttäen hän laskeutui selälleen sängylle ja avasi reitensä. Huohottaen, nyyhyttäen hän kosketti luisevalla sormellaan nyt jo aivan märkää pilluaan. Hän rukoili miestään, että tämä työntäisi kovan, kiimaisen peniksensä hänen sisäänsä. Mutta mies vain tuijotti suu auki minun himot herättävää olemustani. Hänen kalunsa oli jo alkanut sinertää ja sykkiä. Minä tunsin oman mahlani valuvan jo reisiäni pitkin. En enää kestänyt tämän äärimmäisen kiihottavan tilanteen aiheuttamaa painetta, joten riisuin itseni alastomaksi ja rinnat raskaasti heiluen ja pillu litisten asetuin minäkin selälleni sängylle, rouva Häggbomin viereen. Myös minä levitin reiteni paljastaen litimärän, kiimaisen pilluni. Rouva Häggbom alkoi valittavan uikutuksen, sillä hän tiesi miten tässä kisassa kävisi. Ja oikeassahan hän oli: sekuntiakaan viivyttelemättä hänen aviomiehensä syöksyi minun avoimena odottavaan haaroväliini ja upotti kovan, sukkulamaisen kalunsa syvälle pilluuni. Päästin pitkän nautinnon, helpotuksen ja tyydytyksen huokauksen, kun pilluni oli saanut kalun kokonaan sisäänsä. Rouva Häggbom nyyhkytti huohottaen samalla kiihottuneesti. Meidän nussiessamme nautinnollisesti hän alkoi itseään nöyryyttäen rukoilla aviomiestään: "Työnnä edes muutamaksi sekunniksi peniksesi minuun, edes sekunniksi..." Mutta rukouksilla ei ollut vaikutusta.

Hetken päästä rouva nousi sängyltä ja meni eteiseen. Hänen aviomiehensä ja minä jatkoimme kiihkeää naintiamme siitä välittämättä. Etäisesti kuulin kuinka rouva rymisteli portaat alakertaan. Sitten kuulin jääkaapin oven aukeavan. Rouva Häggbom kolisteli hetken jääkaapilla ja palasi sitten rivakkaa vauhtia yläkertaan. Hän ilmestyi makuuhuoneeseen jääkaapin vihanneslaatikko sylissään. Herra Häggbom työnteli nyt kaluaan minuun pitkin, kiihkoa lisäävin työnnöin. Rouva katsoi keskittyneesti yhtymistämme. Samalla hän laskeutui takaisin selälleen sängylle. Huohottaen hän kurotti kätensä sängyn viereen asettamaansa vihanneslaatikkoon. Hetken haparoituaan hän veti esiin porkkanan, jonka vei häpyhuulilleen. Minun ja aviomiehensä sukuelinten sulavaa yhteistyötä tiiviisti seuraten hän alkoi upottaa porkkanaa pilluunsa. Hitaasti hän liikutteli sitä sisällään edestakaisin. Juuri sillä hetkellä hänen aviomiehensä kuiskasi minulle miten hyvältä tunnuin. Sen kuullessaan rouva kiusaantui ja kiihottui entisestään. Porkkana alkoi hänestä tuntua riittämättömältä. Hän tunsi ruumiinsa niin hylätyksi, niin tyhjäksi, että koki tarvitsevansa enemmän, isompaa. Jotain joka täyttäisi hänet kokonaan. Hän luopui porkkanasta, vei kätensä uudelleen vihanneslaatikkoon ja nosti esiin mustanvioletin, kookkaan, pullean, kauniin munakoison. Huuliaan lipoen hän alkoi työntää sitä sisäänsä. Munakoiso on iso vihannes, joten helppoa se ei ollut. Mutta rouva oli periksiantamaton. Hiljalleen tuo muhkea esine alkoi upota hänen pilluunsa levittäen sen äärimmilleen. Hän huokaisi nautinnollisesti ja alkoi kiihottuneena sormeilla klitoristaan.

Minua alkoi kovin himottaa ajatus, että saisin tuon valtavan vihanneksen omaan pilluuni. Huohottaen sanoin siitä herra Häggbomille, jonka tiesin haluavan täyttää kaikki toiveeni. Mies irrottautui minusta, ja kulli kiimaisesti pystyssä kääntyi vaimonsa puoleen. Hengästyneellä äänellä hän sanoi: "Kuulehan Sirkku, me joudumme lainaamaan tätä hetkeksi." Samalla hän hitaasti veti munakoison epäuskoisen vaimonsa pillusta. Rouva näytti riistetyltä ja avuttomalta, ja alkoi taas nyyhkyttää. Kesken suurimman hekuman hänen peniksenkorvikkeensakin vietiin pois. Minä sen sijaan asetuin nelin kontin sängylle. Pyysin herra Häggbomia työntämään munakoison pilluuni. Mies pyyhki ensin huomaavaisesti aviovaimonsa mahlat tämän tyynyyn. Sitten hän alkoi hellävaroen upottaa sitä sisääni. Pilluni oli pohjiaan myöten kiihottunut, avoimena se odotti tuon muhkean vihanneksen tuomaa täyttymystä. Mehuani tippui lakanoille. Lopulta olin saanut munakoison kokonaan pilluuni. Se tuntui huumaavalta. Tässä vaiheessa rouva Häggbom alkoi kiihkeästi anella miehensä vapaaksi jäänyttä pystykalua sisäänsä. Mutta minä lopetin sellaiset aikeet alkuunsa. Ilmoitin haluavani herra Häggbomin kalun peräaukkooni. Mies innostui valtavasti tästä ajatuksesta. Rouva sen sijaan rääkyi ettei se olisi reilua. Määrätietoisesti hänen aviomiehensä kova, sinipunaisena sykkivä kalu alkoi kuitenkin lähestyä tiukkaa peräaukkoani. Kalun pinta oli liukas pilluni mehuista, joten se alkoi melko vaivattomasti liukua rentoon peräaukkooni. Herra Häggbom huokaili nautinnosta. Minä tunsin suunnatonta tyydytystä nyt kun molemmat aukkoni olivat huolellisesti täytetyt. Mies alkoi työnnellä kaluaan edestakaisin. Samalla pilluni supisteli valtavan munakoison ympärillä. Nautintoni oli suorastaan kiduttavan täydellinen herra Häggbomin alettua vielä sormeilla paisunutta klitoristani. Huohotin raskaasti ääneen. Rouva Häggbom katseli kiimaisena, mutta avuttomana meidän naintiamme. Olin vienyt häneltä kaiken: hänen aviomiehensä rakkauden elin oli peräaukossani, tämän sormet hyväilivät hellästi klitoristani, ja rouvan itselleen noutama munakoiso oli pillussani. Tämän kaiken lisäksi hänen aviomiehensä siemen kasvoi kohdussani. Välillä herra Häggbom hyväili kourillaan valtavan kokoisia, pyöreitä tissejäni. Neuvottomana rouva alkoi sormeilla omaa klitoristaan.

Herra Häggbom alkoi lähestyä orgasmia ja rupesi liikkumaan holtittomammin. Tämän vuoksi hänen sormensa alkoi liikkua klitoriksellani yhä nopeammin ja nopeammin. Voimistuva kiihotus alkoi kasvattaa ruumiissani ennenkokematonta, valtaisaa nautinnon aaltoa. Lopulta tunsin vastustamattoman orgasmin olevan tuloillaan. Tuntui taivaalliselta saada orgasmi pillun ollessa täynnä munakoisoa ja peräsuolen ollessa täynnä ukkomiehen sykkivää kullia, joka samanaikaisesti ruiskuttaa kuumaa spermaa ruumiin uumeniin. Munakoiso liikkui kankean rytmikkäästi pilluni supistellessa voimakkaasti sen ympärillä. Olin täysin voipunut orgasmin jäljiltä. Herra Häggbom irrottautui ruumiistani ja kävi vuoteelle lepäämään. Minä olin yhä nelin kontin sängyllä. Rouva Häggbom siirtyi tieltämme lattialle istumaan. Laskin ylävartaloni hitaasti sängyn pintaan haudaten hetkeksi kasvoni peittoon. Samalla liukas munakoiso luiskahti ulos pillustani ja putosi tömähtäen sängyn päälle. Rouva Häggbom, jonka nautinto ei ollut aivan vielä saavuttanut huippuaan, tarttui nopeasti munakoisoon. Vihannes oli minun mehuistani niin liukas, että se meinasi livetä rouvan käsistä. Määrätietoisesti rouva työnsi limaisen jättivihanneksen omaan, äärimmilleen kiihotettuun pilluunsa. Se upposi sinne melkein kokonaan, vain vihanneksen pää jäi hieman törröttämään pillun ulkopuolelle. Rouva vei sormensa klitorikselleen, pyöräytti sitä muutaman kerran, ja siinä samassa hänen väsynyt ruumiinsa sai vihdoin ansaitsemansa tyydytyksen. Rouva tukahdutti nautinnonvoihkaisunsa, hänen ruumiinsa nytkähteli muutaman kerran hallitsemattomasti, ja sen jälkeen hän vaipui lattialle makaamaan yhä raskaasti hengittäen.

Vähän aikaa lepäilimme kaikki hiljaisina makuuhuoneessa: minä herra Häggbomin vieressä vuoteella, ja rouva Häggbom vuoteen vieressä lattialla. Herra Häggbom alkoi suukotella vatsaani ja rintojani. Sitten hän kysyi, haluaisinko jotain syötävää. Sanoin olevani nälkäinen, joten päätimme lähteä yhdessä alakertaan syömään. Vuoteelta noustuamme huomasimme, että rouva oli nukahtanut lattialle reidet levällään, munakoiso yhä pillussaan. Herra Häggbom otti kaapista pienen viltin, jonka asetti nukkuvan vaimonsa harteille. Viltti oli niin pieni, että rouvan alaruumis jäi kokonaan paljaaksi. Hän oli absurdi näky munakoison pään törröttäessä pillustaan. "Mennään me syömään. Sirkku nukkuu vielä monta tuntia", herra Häggbom sanoi tarttuen käsipuoleeni. Kuvittelin mielessäni, miten rouvan nukkuessa suuri munakoiso olisi "vielä monta tuntia" hänen sisässään, venyttäen hänen synnyttämättömän vaginansa löysäksi.

Sinä iltana herra Häggbom korkkasi pitkään säästetyn vuosikertapunaviinin, jonka joimme rouvan tarkoin varjelluista kristallipikareista. Viinin kanssa nautimme kolmea lajia kalliita, herkullisia juustoja. "Tämä valkohomejuusto on erityisen hyvää marinoitujen vihannesten kanssa tarjoiltuna", herra Häggbom sanoi kulinaarista tietämystään osoittaen. Minä naurahdin ja tokaisin: "Mutta ei välttämättä marinoidun munakoison..." Herra Häggbom puhkesi kovaääniseen nauruun, johon minä yhdyin viinipikariani kohottaen.

7

23098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää toivova.

      siis lissää!

      • Kyllikki-Marjatta

        Frouva Häkkplum istui tuolilla ja herra häkkplum istui kiikkustuolissa ja minä en istunut missään ja sitten heitin kesämekon pois ja sitten heitin tissiliivit pois ja sitten heitin pikkukalsarit pois ja sitten olin alasti ja sitten herra häkkplummin peenis alkoi jäykistyä ja sitten frouva häkkplummin naama alkoi vääntyä ja sitten rakastelimme kiihkeästi herra häkkplummin kanssa ja frouva häkkplum katsoi meitä viiden centtimetrin etäisyydeltä paheksuvasti.


      • Nuori taloudenhoitajatar
        Kyllikki-Marjatta kirjoitti:

        Frouva Häkkplum istui tuolilla ja herra häkkplum istui kiikkustuolissa ja minä en istunut missään ja sitten heitin kesämekon pois ja sitten heitin tissiliivit pois ja sitten heitin pikkukalsarit pois ja sitten olin alasti ja sitten herra häkkplummin peenis alkoi jäykistyä ja sitten frouva häkkplummin naama alkoi vääntyä ja sitten rakastelimme kiihkeästi herra häkkplummin kanssa ja frouva häkkplum katsoi meitä viiden centtimetrin etäisyydeltä paheksuvasti.

        Siinähän se olikin, tiiviissä paketissa... ;D


    • n 25

      Nämä on hauskoja ja hyvin kirjoitettuja tarinoita. :) Jatka ihmeessä!

    • tämäkin

      mutta voisit kirjoittaa sellaisen kertomuksen, jossa rouva näkee miehensä nuolevan pilluasi, ja sinä kerrot rouva Häggbomille kuinka miehen kieli tekee sinulle hyvää, ja miten surkean huvittava tilanne rouvalla on... Sitten kysyt mieheltä, kumpaa hän haluaa mieluummin nussia, ja hän vastaa että sinua... sitten kerrot miehen nussiessa sinua, miltä iso kyrpä tuntuu sinun sisälläsi...Kerrot myös tarkasti jonkin tilanteen jossa te olette rouvan tietämättä olleet nussimassa... Sitten kun mies on purkautunut sisääsi kovan nussinnan jälkeen vaimon tyydyttäessä itseään vieressä, käsket rouvan tulla nuolemaan pillusi puhtaaksi miehen spermoista... Mitä tuumaat hahmotelmasta...?

      Storyteller

    • sentään

      Tuo ei ollut hyvä.. edellinen oli kyllä loistava.. pitää rouvankin saada jotain. ei hän ole tehnyt mitään pahaa että häntä pitäisi rankaista.. hän ansaitsee isoa nuorta kyrpää joka reikään!

    • mie vaan

      Ei ollenkaan paha :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe