Kaurahiutaleita, saako antaa?

mietin vain...

Niin osaako kukaan varmuudella sanoa saako marsuille antaa kaurahiutaleina hieman herkkuna?
Kun kerran ainakin puuroa saa antaa, niin tuli mieleen...

11

2762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6marsun omistaja

puurohan kyllä on tarkoitettu lähinnä sairaan marsun ruokintaan,ei kuulu teveen marsun ruokavalioon ja mitä hiutaleisiin tulee niin mitä vähemmän viljaa marsun ruokavalio sisältää niin sen parempi!vilja ei ole suositelu marsun ruokavalio ja monia muita todella hyviä herkku vaihtoehtoja kyllä löytyy kun kaurahiutaleet esim:jos tarjoat marsullesi miltei mitä vaan tuoretta niin se valitsee sen kyllä mieluimmin kuin hiutaleet joten en suosittele!!

• marsukas...

Ei saa antaa koska ne turpoavat vatsassa ja aiheuttavat siten ongelmia.

• marsu

MOI!
      kyllä itse olen antanut eikä ole ongolmia tullut kun antaa kohtuudella.

• ,...

sairaan marsunkin ruokintaan tarkotettu puuro on tehty pelleteistä tai kauran limasta

• mietin vain...
        ,... kirjoitti:

sairaan marsunkin ruokintaan tarkotettu puuro on tehty pelleteistä tai kauran limasta

eli en anna. tuli vaan mieleen, juu ja kyllä tiedän mitä tuoreita ruokia saa marsuille antaa :) kiitos vastanneille

• majere

• mietin vain...

• majere
        mietin vain... kirjoitti:

mutta sanoinhan jo ,että mulla on nuo jo tiedossa.

Ajattelin vain, että tulevaisuudessa on paikka josta löytää tietoa.
        Ei pahalla :)

• tassutin

Kyllä saa antaa, mutta itse olen antanut kaurahiutaleita n. 1 teelusikallisen 3-4 krt/vko tiineelle marsulle, koska kaurahiutaleissa on paljon magnesiumia, joka on tärkeää odottaville naaraille. Ja yks mun naaras on ihan hulluna kaurahiutaleihin, mutta ehkä silloin tällöin herkkuna ja vähän kerrallaan ei luulis olevan pahitteeks "normaalillekaan" marsulle.

• Anonyymi

Jos marsuille tekee itse herkkuja saako niissä sillok käyttää kaurahiutaleita? Olen pohtinut tätä pitkään
      Kiitos jo etukäteen

• Anonyymi

Marsut ovat fysiologisesti heinänsyöjiä eivätkä kestä määräänsä enempää viljoja, siemeniä tai muuta vastaavaa. Eli viljoja EI lisätä ruokavalioon etenkään herkuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1693
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1184
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      997
    Aihe