Minkä ikäinen lieneepi tuo Anastacia. Ääni on aikuisen naisen, taitaapi lähennellä neljääkymppiä.
Anastacia ei ole teini
10
4718
Vastaukset
- lissa
ei oo teini, mutta en nyt uskois että ihan neljääkymppiä. ite veikkaisin alle 30.
- millään
alle kolomenkympin. sairasti jo rintasyövän ja jatkaa popparina...
Lähentelee neljääkymppiä.
- varma...
tieto, Anastacia täyttää juuri tai on jo täyttänyt 38. Asiasta olen siis täysin varma.
- iältään
32 vuotias upea aikuinen nainen!
- Tietäjäukko
17.9.1973 syntynyt eli on täyttänyt juuri 33 vuotta.
- hohhoijaaaaaaa
Aikuinen nainen ollut jo hyvin kauan, typerys.
- ankkavankka
Anastacia on 33-vuotias. Missä tynnyrissä ootte eläny, ku arvelette että olis jo päälle 40.. Vai muka varmaa tietoa.. pah!
- Tosi on
Anastacia on 33vuotias ja hyvin säilynyt ikäisekseen.
- anastacia4ever
Olen itse anastacian fanclubin jäsen ollut kohta 5 vuotta ja tämän pohjan kautta olen 99.99% varma, että anastacia on 38 vuotta, olen nähnyt tästä aika selvät todisteet (luokkakuvia yms.) mut anastacia on mieletön iästä riippumatta
- tieto 1973
Anastacia on syntynyt vuonna 1973!!!!!!!!!!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379