Metsästystä harrastavilla ihmisillä on tapana käydä hirvi-, sorsa- tai jänismetsällä sekä mahdollisesti kalastamassa ja ravustamassa.
Mutta ei, eihän se olen riittävän omaleimaista kokoomusjohtajalle, joka elääkseen tavitseee ampua viattomia luontokappaleita, majavia. Majavaa sen olla pitää. Siinä vasta kunnon verenmakuun pääsee.
Mitä se kertoo ihmisestä? Kysymys on erikoisuuden tavoittelusta ja sairaasta huvista.
majavan metsästys
3
824
Vastaukset
Majavassa paras liha kuulemma. Viestisi olisi kuulunut metsästyksen vastustajien palstalle.
- Metsänmies!
Eikös se ole ihan sama ampuuko majavan vai variksen.? molemmat kun on luontokappaleita. Majavassa vaan kun on paljon syötävää ja älyttömän hyvä liha.!! Ja mietis kuule, että jos noitakaan kukaan ei ampus, niin kohta lammet vilisis niitä.
- asiassa..
Oletko kateellinen jos KOKOOMUSJOHTAJALLA on jokin harrastus jota sinulla ei ole?
Vai oletko oikeesti niin yksisilmäinen, että jonkin elämän saa lopettaa mutta toisen ei? Eli sonnin, sian tai kalan saa lopettaa ja siitä tehdä ruokaa mutta taas jostain muusta laillisesti metsästetystä eläimestä ei?
Jos majavalla on metsästysaika ja se on metsästetty laillisesti niin asiassa ei ole mitään pahaa/väärää juridisesti eikä eettisesti.
Mikähän tosiasiassa liekin kirjoituksesi motivaatio niin ihminen(kään) ei voi elää tappamatta! Niin vihannekset kuin hedelmätkin kaloista ja sienistä puhumattakaan omaat ainutkertaaisen elämän jonka IHMINEN viimeistään syömisessään tuhoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809