Tosa yhes keskustelus yks tyttö sanos et ei voi enää kattoo jätkii ajattelemat kuin paljon se runkkaa....Mä en ennen oo tullu tollast ees ajatelleeks kattellessani tyttöi...mut en voi saada tota ajatust päästäni... joten voisiks te tytöt kertoo kuin usein oikeest masturboitte ja miten teette sen???
tytöt kertokaa 2
13
3212
Vastaukset
- tyttö
Joka päivä kerrasta kymmeniin kertoihin masturboin.
Tässä joitain miten.
Menen pöydänkulmaa vasten ja kannattelen itseäni käsien varassa jalat ilmassa ja hieron pöydänkulmaan pimpsaani.
Sit, usein nukkumaan mennessä työntelen ruuvimeisseliä sisääni.
Sängyssä kasaan peittoja ja tyynyjä kasax ja päällimmäises laitan esim.kovan pullon ja sit menen sen päälle ja kuvittelen "ratsastavani" miehen päällä.
Suihkussa usein meen istumaan lattialle ja työntelen pesuharjan vartta sisääni samalla hyväillen itseäni.
Sit uus keksintö on, että laitan ihan yleis hieromalaitteen surisemaan kilitorikseni päälle ja ruuvvimeisselin sisälleni, niin siitä olen tähän mennessä saanut huikeimmat orgasmini.
Joskus harvemmin pääsee oikeitakin miehiä nauttimaan =)- o.g.g.87.
voi vittu...järkee tunkee pilluus jtn. ruuvimeisseleitä?
no joo kaikilla omat huvis..mut en mä ainakaan mtn. ruuvimeisseliä ***** tunge..
jtn. hygieniaa ja älyäänkin vois käyttää... - ha
o.g.g.87. kirjoitti:
no joo kaikilla omat huvis..mut en mä ainakaan mtn. ruuvimeisseliä ***** tunge..
jtn. hygieniaa ja älyäänkin vois käyttää...eksä ny tajunnu et se oli sarkasmia. ei ollu tosissaan.
- ...
ha kirjoitti:
eksä ny tajunnu et se oli sarkasmia. ei ollu tosissaan.
Ei se siltä vaikuttanut.
- hömö
o.g.g.87. kirjoitti:
jtn. hygieniaa ja älyäänkin vois käyttää...desinfiointiaineesta tai ihan saippuasta ja kuumasta vedestä?
Ruuvimeisseli ei ole sen kummempi kuin seksi kaupasta ostettu teko kyrpä sekin pitää puhdistaa käytön jälkeen! - Kiinnostunut
Elikkä olen erittäin kiinostunut ja haluisin tietää onko sulla jotain muita vinkkejä??? Jos on ni kirjota tänne vastauksia.....!!!!!=)
- tyttö
Kiinnostunut kirjoitti:
Elikkä olen erittäin kiinostunut ja haluisin tietää onko sulla jotain muita vinkkejä??? Jos on ni kirjota tänne vastauksia.....!!!!!=)
Eikö teillä muilla ole mielikuvitusta?!!!!!
Sillon nuorempana, kun viä omistin pomppupallon niin päähäni pälkähti, että ne pidikkeet muistuttaa "sitä" ja tietysti piti koittaa ja toimi.
Työntelen kaikkea sisääni mikä muistuttaa "sitä"
mut paras on ehdottomasti yx ruuvimeisseli ja toisix paras vasaran varsi.
Kannattaa kokeilla myös, että täyttää kortsun esim.pumpulilla puoli kovax ja sitoo sen esim peitto kasaan kiinni tai penkkiin ja itse siihen päällimmäisex ja sit vaan ratsastelemaan =)
Sit hyvä kans, kun laittaa sisäänsä sen pumpulilla täytetyn kortsun ja antaa sen olla sisällään ilman, että kukaan tietää (pitää housuja normaalisti jalassa, niin esim, kun istuu tietsikan ääressä ja lukee jotakin kiihottavaa niin hyvin äkkiä saa orkut!
Suihkussa on kiva välistä kokeilla sinne toiseenkin reikään, esim meillä on semmoisia pyöreitä henkareita niin ne on sopivan paksusia sinne toiseen reikään =)
ja toiseen reikään työntelee esim sopivan muotoista pesuharjan vartta...hyvältä tuntuu...
KERTOKAA TE MUUTKIN NYT IDEOITANNE!
- tytteli
mitäs mä sanoin, pitää vain ajatella sitä vähäsen ja sitten et saa koko ajatusta pois mielesta...
esimerkkiksi mä masturboin joka "ilta" ennen kuin nukahdan jos ei oo menkkoja...
miten mä teen sen.. hmmm hieron klitorista ja tungen sormet sisälleni..ajattelen jätkiä tai jotain kiihottavaa...
miten sä masturboit? - jossu
Sormia sisään... et varmaan halu tietää enempää.
- mä
Mä haluisin tietää....uusia keinoja masturbointiii....
- mä
- mä
- mä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321