Paras sarja..?

mikä lie

Ihan uteliaisuutta kyselen,mikä kotimainen sarja saa teiltä pisteitä? Itse katselin taas äsken Käenpesän ja se melko hyvä. Ehkä paras tällä hetkellä. :)

20

707

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotimainen sarja,

jonka yleensä katson, on Kotikatu. Enkä siitäkään enää oikein pidä. Ennen sitä jopa odotti. Käenpesä ei minua aikoinaan sytyttänyt. En katso sitä koskaan.

Minun mielisarjani ovat englantilaisia.

• mikä lie

Kyllä ne Britit jyrää yli meitit sarjojen suhteen.:)

• Sonja06

kotimainen sarja on Nitrodisko. Voi taivaan vallat.Ja toinen rajaa hipova on Salatut elämät. Aika katsottavana pidän Jopet-showta;) En edes muista heti mitään kotimaisia,tulee niitä niin vähän seurattua.(jostain kumman syystä)

• mikä lie

Ruonasen huumori on aina purrut. Paras sketsi-rooli ehkä se "lääkäri isosta sairaalasta" hih

• lelukka

Niin, mun on kyl tunnustettava että en tykkää mistään suomalaisesta sarjasta?

Katsoin joskus sen suomalaisen poliisisarjan "Rikospoliisi Maria Kallio" vaikka en oo varma oliko tämä sen sarjan nimi? Se oli ihan kiva, jatkuis vaan...?

• lelukka

...tämän sarjan katsoin uteliaisuuttani siksi, että olin lukenut Leena Lehtolaisen kirjoja...

• se sarja

taas oli täysin hanurista. Näin erilailla me näämme kaiken!

• lelukka
        se sarja kirjoitti:

taas oli täysin hanurista. Näin erilailla me näämme kaiken!

..ja onneks näin on! Millasia sarjoja katselet?

• jo sanoin,
        lelukka kirjoitti:

..ja onneks näin on! Millasia sarjoja katselet?

mistäpä sinä sitä olisit tiennyt? Minun mielestäni englantilaiset sarjat ovat sarjojen aatelia. Emmerdale on joka päivä nähtävä, tosin, ei sekään enää ole kuin ennen.

Sydämen asialla, on sydämen lähellä.

• lelukka
        jo sanoin, kirjoitti:

mistäpä sinä sitä olisit tiennyt? Minun mielestäni englantilaiset sarjat ovat sarjojen aatelia. Emmerdale on joka päivä nähtävä, tosin, ei sekään enää ole kuin ennen.

Sydämen asialla, on sydämen lähellä.

tästä ollaan samaa mieltä! Englantilaiset sarjat on ehdottomasti munkin suosikkeja. Hyvin tehtyjä, hyvin näyteltyjä.

• Loistava.polku

Ammattini takia minun tulisi hurrata kotimaiselle tv-tuotannolle.

Vaan ei voi mitään. Se on ihan peestä.

• mikä lie

Ei ihan kaikki ole hanurista.....;) No tietenkin makuasioita. Mukavaa tiistaita siulle:)

• -alter-egoni-

Se oli semmoinen lämminhenkinen ja aikajana 60-luvulta 90-luvun alkuun oli tehty todella hyvin! Kun vain malttoi siirtää katseensa henkilöhahmoista taustoihin, näki paljon tuttuja asioita lapsuudestaan.
      Erityisesti viehätti se, ettei siinä koskaan mässäilty seksismillä eikä seksillä. Nykyajan kotimaiset sarjat ja filmit on koko ajan milloin kenenkin paljasta pintaa esitteleviä ja sänkykohtaukset edustavat ainoastaan inhorealismia.
      Katsojista on tehty tirkistelijöitä ja kyllästyneitä koko aiheeseen.

Missä on seksin ja rakkauden salaperäisyys ja viehätys? Ei ainakaan filmillä.

En juurikaan katso telkkaria enää, koska koen sen pahuksen tylsäksi toiminnaksi. Amerikkalaiset ovat ennalta-arvattavissa ja samaan suuntaan ovat eurooppalaisetkin menossa.
      Ainoa ulkomainen tv-sarja jonka jokaisen osan aikoinaan tulin katsoneeksi, oli X-files. Sen jälkeen en ole enää seurannut yhtään ulkomaistakaan sarjaa vakituisesti. Satunnaisesti kylläkin, jos ei kakarat oo vallannu telkkaria, näen Kovan lain perjantaisin.

• tuffe

Se on ainoa suomalainen sarja mihin olen koskaan jäänyt koukkuun.

• Onko tullut uusintana?

• ReginaR

kuulla mitä sarjoja ja ohjelmia ihmiset seuraa, siis tutut ihmiset erityisesti. Siis kun joskus joku ihan järkevän tuntuinen seuraakin jotain ihan (mun mielestä) ääliösarjaa, tai sitten päinvastoin.

Vastauksena kysymykseen: käenpesän katsoin kyllä, alusta asti olen sitä seurannut. Ja myös kotikatua ihan joka jaksosta. Eihän ne mitään huippuja oo, mutta joku ihme koukku niissä kuitenkin on.
      Ja nythän tuo kotikatsomon Tikkurila-trilogia oli ihan hauska myös. Jopekin yllätti mut hauskuudellaan, vaikka huumori on kyllä niin vaikea laji... Siinä muhun puree englantilaiset parhaiten.

• mikä lie

Olet oikeassa minunkin mielestäni. Ihmiset hämmästyttävät. Moni "tärkeä"persoona seuraa ns.roskasarjoja himona ja moni "rento"tyyppi on tykästynyt hiukan ajattelemista vaativiin :) heh. Mukavaa yllättyä jatkuvasti tälläkin saralla läheistensä kesken;)

• retros

Kotimaisia elokuvia näytäntöön!
      Puhtaat ja valkeat oli hyvä sarja.
      Käenpesä on hyvä,mutta joillekin liian friikki.
      Raili ja Paavo AIIVVan ihana!

Englantilaiset muuten osaa ja hmmh.. ruotsalaiset kans!Kohta jenkitkin menee ohi erinomaisella HOUSEllaan.Kiitos eng.näyttelijän suosikkini mun jo aiemmista tuotannoista.

• mikä lie

Tosiaan Raili ja Paavo. Se omalla "omituisuudellaan" kolahti myös. ;) Se Ruotsalainen sarja,mikä tuli aamuisin , joku lyhyt nimi...ääääh nyt en muista nimeä , se oli maanläheinen ja koskettava. Olin yllättynyt ja se koukutti mut.

• mikä lie

Aika moni näköjään on mieltynyt Englantilaisiin sarjoihin. Samaan sakkiin tosin kuulun itsekin. Emmerdale,Oh Yes;) Ja Käenpesäkin sai hiukan kannatusta kotimaisista. JEP :)

Joku mainitsi House`n , sitä odotan minäkin. Päänäytteliä mahtava,joskin olen vain humoristisissa rooleissa kohdannut. Torstaina alkaa!

Kaikille mukavaa tiistain jatkoa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1486
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1325
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      13
      910
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      742
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe