Ohitin tänään S 320CDI:n

Ladallani

Miks tollatteella tykillä ei meinaa päästä jouhevasti eteenpäin, kun munkin Lada 110 STW:llä vetelin komeesti ohitte ja se on sentäs yli 100 000€ auto ja tää mun on vaan noin 14000€. Eikö teillä oo enään varaa painaa kaasua, kun on viimeiset sentit autossa kiinni? Sääliksi käy moisia.

19

2724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopsis

      Ai se mese oli parkissa kadun laidassa, ja pääsit kiulullasi ohi...

    • vähänkö

      mä ihailen sua! Vautsi!

    • oon.-

      Vetäny jo monen S-sarjan mersun ohitte motorilla omalla Toyota Corollalla. Ei tosiaan taida näillä olla varaa painaa sitä kaasua, kun on viimeiset senttiset autossa kiinni. Voi voi sääliksi käy tosiaan näitä.

      • A2.1

        Tästä opimme, että Toyota- ja Lada-merkeillä ajavilla on varaa vain kirjoittaa Mercedes-palstoille. Mersu-miehet eivät käy kirjoittelemassa noiden merkkien palstoilla ohittamistaan autoista.


    • stondaa

      Parhaiten kun ajelen uudella S320 CDI:lläni, mut teillä Toyokansalla ei.

    • ...Lada...

      ...noin paljon maksaa! Sinua on huijattu autoliikkeessä!

    • fffffffffffff

      Uusi farmari Lada maksaa 11.490€ Mitä lisävarusteita olet siihen hankkinut, kun olet saanut hinnan kohoamaan neljääntoista tonniin? Turvavyöt etumatkustajille, Pakkasella avautuvat ja kiinni pysyvät takaovet, tuulilasipyyhkijät vai pissapojan?

      • vek

        Kyllä Ladaankin saa lisävarusteita. Tuo korkea hinta (yli 11490 e) kielii että siinä on vahvmpi käynnistyskampi, jossa on myös lämpöeriste, joka lienee jotain naudan karvaa. Siis kun autoa käynnistetään keulasta. Ei se ole kovin yleistä enää nykyaikaisissa autoissa mutta Ladaahan pitää saada myös talvella käyntiin. Ja Ladan käyttöalue on Taigan kaltaiset arot - toki Suomenkin alueet. Harvoin tosin näkee kesä-Ladoja, vaikka yleisesti luullaan, kun ne ovat aina ikiparkissa.

        Koska käynnistyskampi on autossa aina mukana (se on turvavaruste siinä missä muissa autoissa airbag), niin se vaatii ylimääräisen lehden jousiin l. silloin molemmilla lehtijousella saadaan kantavuutta lisää.

        Ja kun painoa on kertynyt "lisävarusteista" niin renkaiden pitää olla järeämmät: maahantuojan mukaan silloin asennetaan tehdasasennuksina 135/13/125 kokoiset renkaat. Tällöin Ladaistit puhuvat "matalaprofiilisista" renkaista.

        Uskon että nuo ed. seikat ovat nostaneet Ladan hintaa.

        Että tuommoinen tietopaketti tänään!


    • Tänään kun ajelin cruise asetettuna 104 km/h (todellista 100 km/h) töihin päin, niin ohitseni porhalsi Ford Transit. Onko kyseessä kaverisi? Voitte yhdessä vertailla sankaritarinoitanne, kun kerrankin pääsitte Mersun ohi, ja vain siksi, että Mersun kuljettaja ajoi rajoitusten mukaan.

      Ajotieturi näytti kulutukseksi 5.2 l/100 km työpaikan pihaan päästyäni. Näinollen 70 kilsan työmatkani polttoainekulut ovat siis 3.53 euroa :)

      Huomaat varmaan, että Mersulla on halvempaa ajella, kuin Ladallasi. Olet siis oikeassa ajatellessasi, että vain todellisilla pohatoilla on varaa ajella Ladalla. Puhumattakaan Ladan epämukavuudesta, melusta, turvattomuudesta ja rumuudesta. Pääset taatusti taivaaseen, koska Ldalla ajaminen on maanpäällinen helvetti. :)

      Vai 14000 euroa? Vaihdetaanko? Voisin vaihtaa Mersuni viiteen uuteen Ladaan. :) Jokaiselle arkipäivälle omansa.

      Ai niin, mulla ei ole edes varaa S-meseen, alla on rupinen E 320 CDI (W211). Että mä ihailen Transit- ja Lada-kuskeja. :) Osoitatte fakiiri-asenteellanne todellista Talvisodan henkeä :)



      Ihaillen,
      -Master Eq

    • ruskiseisoja

      Kaikkee se kateus teettäää

    • ETTÄ LIIKAHTAA??

      Tai jos luistonesto poissa NIIN MIKS POLKEA MÄRÄLLÄ/SYKSYLLÄ KU ON KESÄLLÄKI LIUKASTA?? =)

    • lada

      En ikinä laittas rahaa ladaan noin paljoa...huh huh.

    • lattaraudalla

      Pysäköity Mercedes on helppo ohittaa Ladallakin.
      Niin ja minnekkäs sulla sellaane hoppu oli, ajotkoos ylinopeutta vai hirttikkö kaasunaru kiinni?

    • jjulli

      Mersumies varmaan nauroi itsensä kipeeksi,kun latuska paskasi meni ohi.Etkö ole huomannu että sinunlaisilla räkänokilla jotka kaahailee liikenteessä onneksi ole varaa mersuun.T.mersumies
      kerroit että olet maksanut paskastasi 14000€ salli mun nauraa,tarkoitit varmaan 14€.Se on sopiva hinta paskastasi.

    • Se oli punainen ja perässä luki lisäksi VV-TV tai jotain. Ohitin painamatta kaasua.

      Ajelin E320 CDI:llä cruise päällä 104 km/h ja saavutin kyseisen Variksen, vaihdoin kaistaa ja ohitin. Hetken päästä se oli kadonnut taustapeilistä. Se taisi ajella semmoista 90 km/h.

      Mikä on tämän tarinan opetus?

      En minä tiedä. Vain Lada-kuskit taitavat löytää tästä jotain elämyksiä.

      - Master Eq

    • olen pollea

      moposta, taisi olla manki tai joku semmoinen pienipyöräinen. Kulki aikas vauhtia n. 40 kmh, eikä tarvinnut patjonkaann kaasua c 200 kompressoriin. Niin vaan antautu mopo!

    • kuukoo

      tais todella riipasta mersumiehiä sydämestä kun pitää noin puolustella ylihinnoiteltua autoa

    • tosi juttu!

      Kävellen liikennevaloista. Revi siitä, dorka!!!!!

    • uskomatonta !!!!!!!!!!

      JEs näin suorituksesi koska et varmaan huomannut että ohitin sekä sinunt että sem mersun trabantillani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4414
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2385
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      183
      1139
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1076
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe