Haluaisin kovasti nenälävistyksen...
Eli te keillä on sellainen tai tiedätte siitä jotain nii voitteko kertoo pari juttuuu:
- Tulehtuuko helposti?
- Onko tiellä urheiluharrastuksissa?
- Kuinka usein nenäkoru pitäis vaihtaa, ja voinko sen vaihtaa ite?
Kiitti jo etukäteen =)
nenä lävistys?
3
1685
Vastaukset
- SuperStar
Mulla on nenälävisys. Se tulehtuu tosi helposti!
ja silloinkun se on tulehtunu se on kipee ja kauheen näkönen, eli kannattaa puhdistaa tosi usein! (itse puhdistan joka aamu ja ilta.)
Mulla ei ole urheiluharrastuksia, mut mun kaverilla oli, eikä se voinu pitää nenäkorua, koska se joutu ottaa sitä jatkuvasti pois ja laittaa takas, ja sit se tulehtu niin helposti, eli on tiellä urheiluharrastuksissa.. Ja sen takia se joutu ottaa sen pois, ku harrasti jalkapalloa, ja jos pallo olis osunu siihen niin olis tullu aika kivaa jälkeä.
Nenäkorun voi vaihtaa itse, ei ole mitään rajaa, milloin pitäis vaihtaa, mut harjotuskoru pitäis vaihtaa viimeistään kolmen kuukauden jälkeen.
Mutta usein kannattaa puhdistaa, ja välillä vähän pyöritellä!
Ja tässä vähän muuta Infoa,
jos pidät lukkoa, niin sen kanssa kannattaa olla tosi varovainen. yhellä kaverillani meni lukko nenään, ja se jouduttiin kaivaa pinseteillä pois.
eli kannattaa ostaa sellaisia koruja, mitkä
on taivutettu, ettei ne tipu yön aikana.
Itse en pidä lukkoa, enkä taivuta korua, ja se pysyy silti minulla vaivattomasti!- just
jos sen ottaa ihan lävistäjällä ja siihen laitetaan oikee titaaninen nenäkoru niin ei se kyllä helposti tulehdu. ei mulla ainakaan.
- just a girl
Mulla itelläni on ollu nenäkoru jotai.. ääähh...*miettii* n.2vuotta. Se tulehtuu alussa aika helpost, siit saattaa tulla wähä mätää tai jotai, tosin mull ei tullu mitn. Mut ku se on täysin parantunu ni se ei kyll tulehdu millää! ainaska mull, siihen saa harmitta mennä niin kosteusvoidetta, meikkejä, kaljaa ja muuta sellasta, ei se mitn välitä. :) (Aluss.. jos sull on siin lukollinen koru, ni älä pidä sitä liian kireel, ei tee hyvää. Mull itelläni on lukollinen koru, ja pidän sitä sillee kii, ett siit just tuntuu se nenäkorun "tappi", sillai se on mull just hyvä, jos sitä pitää liian kireel nih siihe tulee semmonen inhottava "kuoppa" ja se on kipee...)
Urheiluharrastuksis ainaka mull nenäkoru ei oo ollu olleska tiellä! Siin se wa killuu nenäs mukana! :)
Nenäkorun voi vaihtaa pari viikkoo ottamisen jälkeen (ite vaihdoin n.viikon kuluttua) Nenäkoruu ei tartte vaihtaa miteskä "säännöllisin väliajoin", sen voi vaihtaa ain ku silt waa tuntuu, aluss ei tiest hirveest kannata vaihdella korust toiseen-->ei tykkää. Voit vaihtaa nenäkorun vallan mainiosti itse. Lukollisen nenäkorun lukon paikoilleen saaminen saattaa tuottaa alux wähä hankaluuksii.. :D Nimim.kokemusta on.:)
Ota ihmees nenäkoru jos haluut! Mull itelläni on navas, nenäs, huules ja korvis 7kpl. :) Kaikki voi todella hyvin!
Toivottavasti oli jotai apuu...! :D
Ps. Kantsii käydä www.yazka.com sivuilla! Ihan SaIrAaN hyvä lävistyssivu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232