Kiitti ku sentää avasitte tän viestin! :D
Eli asia on äin että ollaa yhen tytönkaa juteltu, ja sen pitäs tulla tänne tapaamaa mua tossa syyslomal :) Eli mitäpä mukavaa tekemistä tai juteltavaa vois keksii, ku pelkään et kaikki meneeki päin mäntyy ku ei oo tekemistä tai juteltavaa.. :/ Ja toinen asia, miten ujon tytön pään voi saaha sekasin? Mitä tämmösen rumemman pojan pitäs tehä et semmonen nätti tytt ihastuis tälläsee? On se söpöks mua sanon :) mut joo, olipa säälittävä viesti :D Paljo vastauksii kiitos, luen kyllä ne kaikki ja tarkkailen tätä pitkän aikaa :)
Kiitos kun luit loppuun :)
tytöt? lukekaa oikeest, teijän on pakko auttaa mua:)
10
1140
Vastaukset
- tyttö89
jooba joo.. noh.. mä en nyt oo oikee paras auttaja.. mut kyl se siitä.. te keksitte varmaa jotai kivaa tekemist.!:) pidän peukkuja:P
Sori ku ees vastasin! täst ei tosiaanka ollu mitää apuu.. mut onnea sulle ja teille:) - totoro90
Ota sen suoskkileffat selville ja ehdota haluukse kattoo jotakin niistä. Tai sitten menkää yhdessä videovuokraamoon ja ottakaa joku yhteisesti kiva leffa. Pistä lempimusa soimaan. Pilke silmäkulmassa jokin lautapeli esiin. Jos haluat jotain erikoisempaa, niin yhteinen ruuanlaitto voi olla kivaa.
Ja keskustelua syntyy koin itsestään.
Muista nauraa itellesi jos mokaat, jotenkin lyö se leikiksi ;)mutta telkkarin ruutua ehtii katsoa kotonaankin. pelit ja ruuanlaitto ovat hyviä ideoita :)mutta en suosittele telkkaria, leffoja tai tietokonetta :)
dreamland kirjoitti:
mutta telkkarin ruutua ehtii katsoa kotonaankin. pelit ja ruuanlaitto ovat hyviä ideoita :)mutta en suosittele telkkaria, leffoja tai tietokonetta :)
Ois tarkotus viettä aikaa ulkona ja ainaki mennä jonnee ravintolaa popsii jotaa, mutta tuskin tästäkää mitää tulee. Jotenki sellanen olo että ei ihan mee siihen asti et tyttö kuitenkaa tulis tänne.. Mut on tuomittu masennuksee ja yksinäisyytee. Mä kuolen, sori tää vuodatus ja angstaus..:(
- totoro90
Tassu89 kirjoitti:
Ois tarkotus viettä aikaa ulkona ja ainaki mennä jonnee ravintolaa popsii jotaa, mutta tuskin tästäkää mitää tulee. Jotenki sellanen olo että ei ihan mee siihen asti et tyttö kuitenkaa tulis tänne.. Mut on tuomittu masennuksee ja yksinäisyytee. Mä kuolen, sori tää vuodatus ja angstaus..:(
totatota.. Ulkona vois vaikka no mennä ravintolaan, sit vaikka teatteriin/konseritiin (niissä ei ainakaan voi joka päivä käydä), kierellä kaupungilla vaikka, jos tulee kylmä nii äkkiä sisään.
P.s. mä en tiiä kuin hyvii mun neuvot oikeesti on, mä en oo seurustellu eikä mua oo yritetty iskee tms. ;) Mut vastaa siten kuin mä tykkäisin tehä pojan kans. - Diiva-89
Tassu89 kirjoitti:
Ensin muutama vaihtoehto mitä voi tehdä ulkona.
*kävely
*puistossa tai muussa vastaavassakauniissa paikassa oleskelu
*kahvilat ja ravintolat (myös ruuan laitto yhdessä toimii kuten aijemmat jo joku mainitsi)
*konsertit, markkinat tms. iloiset tapahtumat
*soutelu kesäisin (varsinkin jos kohteena kaunis saari ja suunnitelmissa piknik)
*moottoripyöräily, poika ajaa, tyttö kyydissä. (HUOM! läheskään kaikki tytöt eivät tykkää)
Pidät keskustelua yllä,mutta kuuntele aina kun tyttö puhuu, hymyile, ole kohtelijas, jos mokaat naura itsellesi (kuten aijemmin jo joku sanoi) jos tyttö mokaa ÄLÄ NAURA vaan auta! Ole kohtelijas, ja reagoi tyttöön: Jos tytön on nälkä, vie syömään, jos kylmä vie lämpimään tai tarjoa takkiasi (vaikka saisitkin siitä 2 viikon flunssan) jos kuljette kukkakaupan ohi ja tyttö ihastelee punaisia ruusuja, käy ostamassa hänelle yksi.
Meidän tyttöjen hurmaaminen on helppoa kunhan on luonteva, mukava, iloinen eikä sorru ylilyönteihin. Diiva-89 kirjoitti:
Ensin muutama vaihtoehto mitä voi tehdä ulkona.
*kävely
*puistossa tai muussa vastaavassakauniissa paikassa oleskelu
*kahvilat ja ravintolat (myös ruuan laitto yhdessä toimii kuten aijemmat jo joku mainitsi)
*konsertit, markkinat tms. iloiset tapahtumat
*soutelu kesäisin (varsinkin jos kohteena kaunis saari ja suunnitelmissa piknik)
*moottoripyöräily, poika ajaa, tyttö kyydissä. (HUOM! läheskään kaikki tytöt eivät tykkää)
Pidät keskustelua yllä,mutta kuuntele aina kun tyttö puhuu, hymyile, ole kohtelijas, jos mokaat naura itsellesi (kuten aijemmin jo joku sanoi) jos tyttö mokaa ÄLÄ NAURA vaan auta! Ole kohtelijas, ja reagoi tyttöön: Jos tytön on nälkä, vie syömään, jos kylmä vie lämpimään tai tarjoa takkiasi (vaikka saisitkin siitä 2 viikon flunssan) jos kuljette kukkakaupan ohi ja tyttö ihastelee punaisia ruusuja, käy ostamassa hänelle yksi.
Meidän tyttöjen hurmaaminen on helppoa kunhan on luonteva, mukava, iloinen eikä sorru ylilyönteihin.Kai seki sitte on totta että ulkonäkö ei merkkaa paljoa? mä oon noita joitaa ajatellu itekki, mut se kukan ostaminen ois helppo juttu kesäsällä ku niit mydää ihan joka paikassa :) Mä vaa pelkään hirveesti et kaikki menee penkin alle.. :(
- totoro90
Tassu89 kirjoitti:
Kai seki sitte on totta että ulkonäkö ei merkkaa paljoa? mä oon noita joitaa ajatellu itekki, mut se kukan ostaminen ois helppo juttu kesäsällä ku niit mydää ihan joka paikassa :) Mä vaa pelkään hirveesti et kaikki menee penkin alle.. :(
Luota itseesi! :)
- Hiekkalaatikon tyttö
Kattokaa vaikka joku leffa, tai siis menkää ihan leffateatteriin. Niin sitten ois ihan varmasti jostai puhuttavaa sen leffan jälkeen. Ja kuule, jos se tyttö on ujo, niin sellaset (mä ite olen ujo. :)) on kuule helppo hurmata. Mä ainakin olisin ilonen jos saisin jotain huomioo. Ja jos se on sua söpöks sanonu nii ei mitään huolta. :D Mutta hei, kauneus on katsojan silmissä. Se pätee moniin juttuihin. Kunhan oot kiinnostunu tytölle tärkeistä jutuista ja juttelet sille kaikesta niin SCORE! :DD
- Silver.Fox
Ainakin kun mä ton mun nykyisen kohtasin oltiin ulkona. Käveltiin Helsingissä ja istuttiin eka eduskunta talon edessä ja sit kahessa eri puistossa ja puhuttiin. Musta se oli ainakin tosi mukavaa. Oon ite aika ujo, ja se mun jätkä on kans ujo, pitää vaan uskaltaa puhua. ;>
Siellä puistossa kannattaa jutella ja kattella muita ihmisiä ja sillai. Ja sit jos tulee oikee hetki, joit vaikka sidittää kädellä sen sun tyttösi kättä ja jos tein katseet kohtaa ja tulee semmonen oikee olo, niin pussaa sitä. Ja sano sille, että se on kaunis. :) Muhun se ainakin tehos. :)
Mut onnea yritykseen, toivottavasti onnaa ;>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108