Heitti muuten kyllä Robbie sitten niin loistavan konsertin lauantaina Milton Keynesissä. Mieletön tunnelma. Ei ainakaan antanut väsymyksen näkyä meiningissään...
Robbie Milton Keynes
3
437
Vastaukset
- -apila-
Kiva kuulla että joku joskus kehuukin Robbieta tällä palstalla. Itse olin Göteborgissa Robbien keikalla ja sielläkin oli upea fiilis ja keikka oli hieno, vaikka Englanti olikin juuri sinä päivänä tippunut jalkapallon mm-kisoista (minkä olisi voinut kuvitella vaikuttavan Robbien mielialaan).
- hieno artisti
jolla on loistava kyky ottaa yleisönsä.
Jollain sairaalla tavalla harmittaa,kun ihmisellä on kyky laulaa,sillä on rahaa,sillä on melkein kaikki,niin se ei oikein osaa olla ja elää.
Onkohan sillä jotain materiaa liikaa,suosittelisin sille herra Häkkisen viitoittamaa matkaa kehitysmaihin jolloin voisi elämäänsä ajatella aivan eri vinkkelistä.
Saisi nyt vaan sen kaalinsa kuntoon. hieno artisti kirjoitti:
jolla on loistava kyky ottaa yleisönsä.
Jollain sairaalla tavalla harmittaa,kun ihmisellä on kyky laulaa,sillä on rahaa,sillä on melkein kaikki,niin se ei oikein osaa olla ja elää.
Onkohan sillä jotain materiaa liikaa,suosittelisin sille herra Häkkisen viitoittamaa matkaa kehitysmaihin jolloin voisi elämäänsä ajatella aivan eri vinkkelistä.
Saisi nyt vaan sen kaalinsa kuntoon.Kyllähän Rob *on* käynyt kehitysmaissa. Ei tainnut auttaa. Ja luulen, että osiltaan ne sen henkilökohtaiset ongelmat johtuvat ihan siitä masennuksesta ja ahdistuksesta, ja niitähän ei millään "perspektiivin" laajentamisella paranneta, kuten jotkut tuntuvat kuvittelevan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149