sauna ja perhe

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kuin moni käy vielä perheen kanssa saunassa? Ite oon poika 14 w ja asun yksin äitin kanssa. Me käydään yhessä mut en oo keronu kavereille, kun en tiiä miten ne tekee.

84

28746

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juurilalli..

      mä oon 13,ja käyn äitini ja siskoni kanss saunassa...

    • Nimetön

      Ite 17 ja käyn viäläkin isän ja äidin kanssa saunassa. Ei ongelmaa.

    • tyttåå16

      Itse käyn joskus äitin kanssa saunassa, mutta en tod. iskän kanssa!!

      • Ootko

        nynny vai?


      • dsa´b
        Ootko kirjoitti:

        nynny vai?

        Ei se ole nynnyydestä välttämättä kiinni. voi se isästäkin olla. tosin en tiedä tapausta joten en syyllistä ketään!


    • -tyttönen

      Olen 15v ja käyn 17v siskon kanssa saunassa. Veli joka on 12 käy äitin kanssa. Ja kun olemme iskällä veli käy iskän kanssa ja minä siskon. Joskus veli käy meidän papan ja enon kanssa saunassa kun olemme kylässä heillä. Ihan normaalii tuo on. Ja eihän sitä kavereille tarvitse sitä kertoa? :D

      • Nimetön

        kummallisia...


    • Siina.

      Äitin ei tavallaan sauno, käy vaan suihkussa. Joskus ollaan samaan aikaan suihkuhuoneessa/saunassa.
      Pikkusiskon kanssa käyn oikeastaan aina.

      Iskän kanssa en tod.! :D

      Ja olen 13-vuotias tyttö.

      • Pikku-Jorkki

        Ihan ok jos käy perheen kanssa saunassa. Minäkin käyn iskän kanssa, mutta kieltämättä äipän ja systerin kanssa en käy, tuntuu se vähän kiusalliselta :S (Oon 13-vuotias poika) Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, eihän se mitään haittaa vaikka kävisi eri sukupuolta olevienkin perheenjäsenten kanssa saunassa, perhe on perhe.


    • poika 89

      mä käyn aina kotona ollessa isäpuoleni ja äippäni kans samaan aikaan saunas jos isäpuolen lapset ei ole meillä.must siin ei ole mitään outoo tai väärää jos perhe saunoo keskenään.

      • hhhmmm....

        Tää on ihan hyvä kyssäri. Meiän perheessä on iskä
        äiti, sisko 12v. isoveli 14v. ite oon 13v.
        Me saunotaan kaikki yhessä, ei oo mitää hävettävää. Siskolla ja isoveljellä on murrosikä jo alkanu, kummallakin on jo karvoja alapäässä.
        No joo siskolla hieman vähemmän. Itellä ei ole vielä mitään murrosiän merkkejä. Oon posliini.
        Toi sauna vuoro on vain tunnin, ja me asutaan kerrostalossa.


      • tyttö15
        hhhmmm.... kirjoitti:

        Tää on ihan hyvä kyssäri. Meiän perheessä on iskä
        äiti, sisko 12v. isoveli 14v. ite oon 13v.
        Me saunotaan kaikki yhessä, ei oo mitää hävettävää. Siskolla ja isoveljellä on murrosikä jo alkanu, kummallakin on jo karvoja alapäässä.
        No joo siskolla hieman vähemmän. Itellä ei ole vielä mitään murrosiän merkkejä. Oon posliini.
        Toi sauna vuoro on vain tunnin, ja me asutaan kerrostalossa.

        Me käydään yhessä koko perhe isä, äippä mää 15 ja broidi 14. Maalla me uidaan ja ollaa muutenkin alasti ulkona jos on hyvä ilma. Muuten mä en tykkää nakuilla enkä tykkää jumpan jälkeenkään suihkuttaa kun mä oon aika tukeva ja oon saanu siitä huomautteluja. Mut broidia mä en häpee eikä se mua vaikk me ollaa kumpiki saatu karvoja ja mull on aika kehittynet rinnat.


      • tyttö myös
        tyttö15 kirjoitti:

        Me käydään yhessä koko perhe isä, äippä mää 15 ja broidi 14. Maalla me uidaan ja ollaa muutenkin alasti ulkona jos on hyvä ilma. Muuten mä en tykkää nakuilla enkä tykkää jumpan jälkeenkään suihkuttaa kun mä oon aika tukeva ja oon saanu siitä huomautteluja. Mut broidia mä en häpee eikä se mua vaikk me ollaa kumpiki saatu karvoja ja mull on aika kehittynet rinnat.

        kans olla alasti mökillä. Me ollaan siel isä ja äiti, mä 14, sisko 15 ja veli 12. Meil ei oo naapureita ollenkaa ja me sisarukset uidaa aina alasti. Mun veli ei oo viel kehittyny. Musta on ihanaa uida ilman märkää uimapukuu, mut jos olis muita kun mun perhe ni en mä sillon varmaa haluais.


      • kaksoset...
        tyttö myös kirjoitti:

        kans olla alasti mökillä. Me ollaan siel isä ja äiti, mä 14, sisko 15 ja veli 12. Meil ei oo naapureita ollenkaa ja me sisarukset uidaa aina alasti. Mun veli ei oo viel kehittyny. Musta on ihanaa uida ilman märkää uimapukuu, mut jos olis muita kun mun perhe ni en mä sillon varmaa haluais.

        Joo. meillä iskä ja mutsi käy eksksi, sitten mä ja mun kaksosveli, ollaan siis kaksoset.
        Puoleen vuoteen ei olla enää veljen kanssa käyty vanhempien kanssa saunassa. Ollaan kuukausi sitten täytetty 14v.
        Kummallakin on murrosikä ihan alussa, kikkeli ei oo kasvanu paljoo, ja karvoja on ihan vähä.


      • Nimetön
        hhhmmm.... kirjoitti:

        Tää on ihan hyvä kyssäri. Meiän perheessä on iskä
        äiti, sisko 12v. isoveli 14v. ite oon 13v.
        Me saunotaan kaikki yhessä, ei oo mitää hävettävää. Siskolla ja isoveljellä on murrosikä jo alkanu, kummallakin on jo karvoja alapäässä.
        No joo siskolla hieman vähemmän. Itellä ei ole vielä mitään murrosiän merkkejä. Oon posliini.
        Toi sauna vuoro on vain tunnin, ja me asutaan kerrostalossa.

        hyvä juttu, niin sitä pitää!


      • Jen*ni
        hhhmmm.... kirjoitti:

        Tää on ihan hyvä kyssäri. Meiän perheessä on iskä
        äiti, sisko 12v. isoveli 14v. ite oon 13v.
        Me saunotaan kaikki yhessä, ei oo mitää hävettävää. Siskolla ja isoveljellä on murrosikä jo alkanu, kummallakin on jo karvoja alapäässä.
        No joo siskolla hieman vähemmän. Itellä ei ole vielä mitään murrosiän merkkejä. Oon posliini.
        Toi sauna vuoro on vain tunnin, ja me asutaan kerrostalossa.

        Joo ei tunnin saunavuorolla paljon vuoroja kerkee oottelee, joten kaikki käydään saunassa yhessä.


      • iisakkimies
        tyttö15 kirjoitti:

        Me käydään yhessä koko perhe isä, äippä mää 15 ja broidi 14. Maalla me uidaan ja ollaa muutenkin alasti ulkona jos on hyvä ilma. Muuten mä en tykkää nakuilla enkä tykkää jumpan jälkeenkään suihkuttaa kun mä oon aika tukeva ja oon saanu siitä huomautteluja. Mut broidia mä en häpee eikä se mua vaikk me ollaa kumpiki saatu karvoja ja mull on aika kehittynet rinnat.

        Kui isot sulla nyt?


    • :OOO

      no yksin käyn tietty..hyi jätkä on 14 ja saunoo mutsinsa kanssa hyi

      • kivaa yksin!!

        NO JOO, OLISPA OMA SAUNA, mutsi ja iskä saunoo yhessä, puoli tuntia. Sitten mä meen yksin. En
        oo saunonut vanhempien kanssa heinäkuun jälkeen.
        Mulle on tullut ekat karvat tossa elokuussa, joten vähän noloo jos vanhemmat näkee noi karvat. En ole edes kavereille kertonu.
        Oon täyttäny kesällä 15v. Oon poika Keravalta..


      • jäbä 15

        Mäkin asun mutsin kaa kahden. Käymme aina yhdes saunassa. Pesemme toisiltamme selät ja,,,,,,,,,,,mahat.


    • Rynkyttäjä

      Itse käyn melkein joka viikonloppu vanhempieni kanssa saunassa. Olen tehnyt niin viimeiset 16vuotta..
      Selittäisikö joku minulle miksi tämä olisi noloa?

    • Vaapuska

      Miks ihmisten pitäis hävetä omaa vartaloaan. Tai ylipäätänsä saunomista omien vanhempiensa kanssa. Enää itse en asu kotona mutta jos saunaan mennään mennään joko erikseen tai yhdessä. Kuitenkin kohdataan sitten pesuhuoneessa kun vuoroa vaihdetaan. Myönnetään, että toki sitä itsekin on häpeillyt vartaloaan ja varsinkin murrosiän aikana. Nyt kun sekin on ollut ohi jo jonkin aikaa. Olen tällä hetkellä 19 vuotias. Nykyään tulee saunottua oman kullan kanssa. Mutta kesäisin käydään uimassa mökillä ja alasti siellä pulikoidaan.

      • Inglorious Bastard

        Ei ihmiset täällä välttämättä häpeä vartaloaan kun kertoo että ei käy vanhempiensa kanssa saunassa. En minä ainakaan häpeä pätkääkään, mä oon oikeen ylpee mun vartalosta kun oon saanu sen tämmöseen kuntoon enkä siltikään käy vanhempien kanssa saunassa.


    • Glasshanded

      15-vuotias tyttö olen, kävin kyllä yhdessä äidin tai veljien kanssa johonkin 11-vuotiaaseen asti, mutta sitten se jotenkin muuttui että aloin käymään yksin.

      • _Terhi

        Kyllä meillä saunotaan kaikki yhessä mie 13v ja broidit 12 ja 14 v. Mökillä myös uidaan nakuna, kun on oma ranta.


      • Katri--
        _Terhi kirjoitti:

        Kyllä meillä saunotaan kaikki yhessä mie 13v ja broidit 12 ja 14 v. Mökillä myös uidaan nakuna, kun on oma ranta.

        Kuuluu mökin perinteeseen uida ja saunoa nakuna. Tuntuis oudolta olla uikkareissa mökkisaunassa. Meitä nuoria on mä 14w ja veikat 13 ja 15w. Joskus on vieraitakin ja pitävät mökille kuuluvina.


      • 67
        Katri-- kirjoitti:

        Kuuluu mökin perinteeseen uida ja saunoa nakuna. Tuntuis oudolta olla uikkareissa mökkisaunassa. Meitä nuoria on mä 14w ja veikat 13 ja 15w. Joskus on vieraitakin ja pitävät mökille kuuluvina.

        minäkin saunon mökillä ja uin nakuna.Vaikka naapurin mökillä uivat nakuna perhe ja vaikka näkevät ei oon mitään hävettävää.


    • jokud

      Oon 13v tyttö ja asun äitini kanssa .
      Ei se siitä ole kiinni 'kehtaanko' vai enkö, äitini tykkää ottaa kovat löylyt, minä taasen en :)

    • kskssss

      en käy, en haluu .. en tiiä miks :P

    • siskoki

      käydää saunas ja uimas nakuna,samoin jos tulee vieraitaki ni iha sama juttu mitäs hävettävää siin on ei yhtää mitää sehä o normaalii........

    • siskojen kanssa saunassa

      Minä olen 20v Mies ja käyn saunassa 8v ja 12v siskojen kanssa. En näe siinä mitään ongemaa.

    • ansquuu

      en ainakaa veljen kaa. Joskus ehk mutsin tai siskon kaa

    • Marika_ja_muut

      Yhessä käydään kaikki saunassa mie 14v ja broidit 13 ja 14v. Näin on käyty pienestä asti eikä meillä ole siitä mitään juttua. Ihan luonnollista meillä.

    • fdsfsafsaasf

      oon 16 v. tyttö ja joskus käyn äitin kaa mut useimmin oman kullan kaa

      • sedf

        Mä ja mun perheestä kaikki käy yhtäaikaa saunassa, eli siis äiti, isä harvoin, mä 14w, siskot 16 ja 12w ja velipuoli 20w. se on ihan normaalia, eikä mua yhtään hävetä vaikka sie ois mun velipuoli tai iskä :) siinä ei oo mitään hävettävää, ja mulla, isosiskolla ja veljellä on jo karvoitusta, pikkusysterillä ei vie oo :)


    • Ypöyksin vain

      Oon 18-vuotias tyttö ja käyn saunassa yksin.

      Vuosia sitten käytiin yhdessä, siis mä, sisko, veljet ja äiti. Muistan joskus pienenä olleeni saunassa yhtä aikaa isänkin kanssa.

      Musta on oikeesti hienoa, jos perhe pystyy käymään saunassa yhdessä! Siis oikeesti, respektit niille, jotka käy saunassa perheen kanssa, vaikka ois murrosikäkin ja kaikkea.

    • Nainen - 22 -

      Ovatkohan nämä jotain maahanmuuttajia, jotka kummastelevat tätä perheen kesken saunomista? Suomessa on iät ja ajat osattu suhtautua luontevasti alastomuuteen. Sata vuotta sitten oli teollisuuspaikkakunnilla tavallista, että firman sauna lämpesi lauantaina työpäivän jälkeen ja saunavuorot määräytyivät paremminkin sosiaalisen aseman kuin iän ja sukupuolen mukaan. Ja sama tilanne oli oikeastaan maallakin. Ei siellä jokaiselle rengille, piialle, torpparille ja mäkitupalaiselle riittänyt omaa saunavuoroa, kun talonväkeäkin oli äkkiä tusinan verran.

      Varsinkin kesämökeillä perheet ja osin sukulaisetkin saunovat yhdessä tänäkin päivänä.

      Toki aikuiset naiset useinkaan eivät enää sauno lankomiesten kanssa, mutta lapset ja nuoret ovat usein sekaisin milloin kenenkin kanssa, koska uivat ja lämmittelevät saunassa lähes koko päivän. Itse kyllä saunon savusaunassa appiukonkin kanssa. Jos siinä joku näkee jotain kummallista tai seksuaalista, niin hakeutukoon lääkäriin. Lapsillekin on ihan hyvä nähdä eri ikäisiä, kokoisia ja muotoisia miehiä, naisia ja lapsia, niin ei tarvitse yökaudet tihrustella epämääräisiltä nettisivuilta, että miltä se alaston ihminen näyttää ja arvuutella, mikä on normaalia ja mikä taas ei. Ja helpompaa sitten vähän vanhempana, kun
      opiskelumaailmassa osakuntien ja ainejärjestöjen sekasaunat ovat aivan arkea. Kun harjoittelee perhepiirissä, niin osaa sitten olla myöhemmin luonteva.

      Tietysti jokun kerrostaloasunnon huoneistosauna on jo niin ahdaskin, että eihän sinne enää mahdu kaksi vanhempaa ja lauma murrosikäisiä, mikäli sellaisia perheitä nyt enää missään kerrostalo-Suomessa onkaan.

      • Keittiösaunoja

        Nämäpä kerrostalojen saunat (lue polvien ja korvien polttokopit) ovat vääristäneet normaalin saunomistavan. Eihän sinne mahu kunnolla ees yksikseen. Kun meikäläisen serkkumieskin on vähän tuhtinpi niin kattelee jo tarkkaan "senttejä ovissa mistäskohtaa ajetaan ettei kolahda".

        Varsinkin nuorille on tullut käsitys, että saunominen tapahtuu normaalisti yksikseen. Sama on ruokailutapojen suhteen. Pitsaa lämmitetään yksikseen.

        Ennenhän oli vuosisatoja tapana, että ruokailu ja saunominen oli perheen/suvun yhteinen tapahtuma.

        Joten talkkarin puheille vaan, että perustetaan sekasaunavuoro. Varmasti säästöä taloyhtiöllekin (asukkaille myös) näin kalliin energian aikana. Sauna vois lämmetä useanpana kertana viikossa ja jokainen vois valita paremman sauna-ajan. Ei tarviis niitä klo. 22 jälkeisiä vuoroja.


    • 1995

      Olen 15-vuotias tyttö ja asun äitini kanssa(vanhempani ovat eronneet)käyn äitini kanssa saunassa mutta isäni läsnäollessa käyn nykyään yksin.Ennen joskus pienenä kävin vielä isänikin kanssa saunassa mut nykyään en.

    • nimim.

      Oon kohta 14 v tyttö ja saunon iskän ja äitin kanssa, käyn myös uimassa ja saunomassa setäni ja tätini kanssa (ihan alastomana)
      Yleisistä paikoista en pidä, mutta mökkeillä sukulaisten kanssa joo, riippuu kyllä vähän sukulaisista, mutta kuitenkin...

      sekavasti selitetty, tiedän

      • .Jenni

        Juhannus-sauna on ollut aina meillä perhesauna. Kyllä kamut kai vähän ihmettelis jos kuulisivat, mutta en siitä huutele. Musta olis pöljää muun illan vieton lomassa kytätä pääsenkö mä saunaan nyt. Pikkuveljen kanssa myös välillä pulahdetaan uimassa. Mä 14 ja pikkuveli 12, ens viikonlopuksi tulee myös serkkuja kylään.


      • i204t0g3h9gh389h
        .Jenni kirjoitti:

        Juhannus-sauna on ollut aina meillä perhesauna. Kyllä kamut kai vähän ihmettelis jos kuulisivat, mutta en siitä huutele. Musta olis pöljää muun illan vieton lomassa kytätä pääsenkö mä saunaan nyt. Pikkuveljen kanssa myös välillä pulahdetaan uimassa. Mä 14 ja pikkuveli 12, ens viikonlopuksi tulee myös serkkuja kylään.

        Juhannus- ja joulusaunat nyt vähintäänkin, mut saatta tulla lisääki.


      • Jänneks
        i204t0g3h9gh389h kirjoitti:

        Juhannus- ja joulusaunat nyt vähintäänkin, mut saatta tulla lisääki.

        Meillä ei tuo juhannus sauna onnistu ainakaan koko perheen voimin, velipoika 14 vuotta lojuu juhannuksen Kännissä, 2 - 3 pvää vähintään. Vanhemmat mökkeilee ja minä biletän, 11vuotias kun olen niin pelkällä limulla ja energia juomalla:) en tarvitse alkoholia hauskanpitoon! todellakaan ainakaan vielä


      • häröpelle
        Jänneks kirjoitti:

        Meillä ei tuo juhannus sauna onnistu ainakaan koko perheen voimin, velipoika 14 vuotta lojuu juhannuksen Kännissä, 2 - 3 pvää vähintään. Vanhemmat mökkeilee ja minä biletän, 11vuotias kun olen niin pelkällä limulla ja energia juomalla:) en tarvitse alkoholia hauskanpitoon! todellakaan ainakaan vielä

        mä oon 15v tyttö, neljään ja puoleen vuoteen en oo käyny perheen kanssa saunassa, häpeän vartaloani paljon enkä kamalasti sitä halua esitellä muille. Ainut joka saa mun kanssa saunaan tulla on koira, se kun rakastaa saunomista ;)


    • Inglorious Bastard

      14-vuotias poika olen ja noh, joskus käyn yksin, joskus faijan kanssa jutellaan henkeviä lonkerot/siiderit käes, joskus sitten taas veljen/veljien ja joskus sitten tyttöystävän kanssa :D Että milloin mitäkin ^^ Mutta kyllähän sinäkin voisit pikkuhiljaa ruveta sanomaan että jos mä vaikka tulisin teijän jälkeen jne? :D Mie rupesin käymään yksin taikka faijan kanssa jo joskus 11-vuotiaana.

      • Näinpä näin

        Olen 15v poika, ei oikeen enää huvita mutsin kanssa saunassa käydä, mutta kyllä faijan ja veljen (12v) kanssa välillä käyn.


    • 14v

      Oon 14 v typy ja käyn saunassa useimmiten yksin mutta joskus äidin kaa. Ei me ees sillein kauheen usein käydä saunomassa. Keskiviikkosin aina kesäsin saunotaan Hirvijärvellä ja pulahdetaan uimaan.(uikkarit päällä)

      • PS:

        Unohtu tosta äskösestä niin että en kehtaa mennä veljen tai isän tai kenenkään miespuolisen kanssa saunaan, sillä olen alasti TOSI oudon näkönen. Alhaalla kunnon pörhö mutta rintoja ei yhtään. Sitä paitsi olen tosi pitkä ja laiha pötkö. Kylkiluutki näkkyy :(


    • Kataaa-

      Ite oon 13w ja käyn viä porukoide kaa saunas : ) Ei oo siis sillee paha, ku tuntee ne.
      Mut toiset ei viitti/haluu nii ei siinä mitään. : )

    • koulufriikki._.

      mä käyn perheen kans saunassa. isä, äiti, sisko ja minä.
      oon 11v tyttö.

      • Suihkutyydytys ah

        Käyn iskän, äitin ja siskon kaa. Oon myös 11v tyttö. (sisko 14v)


      • Hen_na*
        Suihkutyydytys ah kirjoitti:

        Käyn iskän, äitin ja siskon kaa. Oon myös 11v tyttö. (sisko 14v)

        Kyllä käydään lomien aikaan kaikki yhes saunassa jos sauna aikaan kotona ollaan. Meitä nuorenpia minä 13v, isosysteri 17v ja broidi 15v. Isosisko enää harvoin sauna aikaan paikalla, mutta näin lomien aikaan sentäs on. Kyl oma sauna on kiva, ei tarvi venata vuoroja.


    • gvvksvkp

      Yhdessä saunotaan meilläkin. minä 14v, äiti ja iskä ja pikku systeri 12v. Ei mitään hävettävä vaikka jo itellä karvat. Systerillä ei vielä oo vaikka pinet rinnan alut on.

    • ...

      En käy saunassa ollenkaan, hyi, en tykkää enkä kestä sitä kuumuutta. Joskus uimahallissa jos on kavereita/siskoja mukana niin tulee käytyä, mutta en pysty olla siel kun ihan vähän aikaa.

    • enoonolokai

      tyttö 14v
      mua hävettää. Tiedän,se on tyhmää, mutta mun sisemmät häpyhuulet o niin venyny, et tursuu ulos. En viitti. ihan oikeesti, ei ollu vitsi. Se on ällöä ja vihaan saunomista ja uimista sen takia. ja o karvoja on perrsraossa asti.

    • Ite oon 13-vuotias boy. On jo alkanu karvottuminen. Käyn koko perheen kaa saunas ( iskä, äiti, sisko ) eikä siin oo mitään hävettävää. Et ihmettelen vähän mitä hävettävää siin on.

    • josku4

      Mä 13 vee poika saunon yhessä mun vanhempien ja mun siskon kaa. Mulla murrosikä alkanu (äänen murros ja karvat alkanu kasvaa), siskolla 16 vee ainaki jo pari vuotta ollu rinnat ja karvanen vittu. Meillä mitää ongelmii ollu tän asian kaa :)

    • fwgrw

      14v tyttö ja ihan perheen kanssa käyn

    • Min_na

      Kaikki käydään porukalla saunassa. Minä 15v, pikkuveli 13v ja isosisko 16v. Mökillä on totuttu saunomaan ketä nyt paikalla kulloinkin on. Sama tapa sit myös kaupungissa.

    • En käy

      En käy, kerran kävin joskus 6-7v, mutta en enää sen jälkeen.

    • saunatytteli

      Itse olen 17 ja asun veljeni ja isäni kanssa. Käyn saunassa heidän kanssaan enkä näe siinä mitään ongelmaa.

    • näin meillä

      Ja miksi ei voisi käydä saunassa samaan aikaan.Tietenkin ei meillä pakoteta ketään jos ei halua ja on niin iso,jotta saunassa yksin pärjää.Ja pedojutut voi lopettaa alkuunsa sillä kyllä sen huomaa jos isi on kiinnostunut lapsestaan.Kalua kun ei voi kontroloida ollenkaan tahdolla eli se alkaa seisoon jos kiihottuu se on varma ja luonnon laki.Sillähän voi varmistua juuri ettei isukki ole mikään pedo kun tyttärensä tai poikansa kanssa saunoo eikä mitään viisari värähdä.
      Jos taasen isukki ei ikinä halua lastensa kanssa saunaan voi epäilys herätä kylläkin.Se on outoa jos ei pysty saunomaan omien lastensa kanssa.

    • Charlottehh

      Meidän perheessä melkein kukaan ei sauno.
      Ainoastaan äiti ja pienempi veli käyvät yhdessä, muut ei.
      Itse en kyllä menisi perheen kesken saunaan, vaikka tietenkin sitä pitäisi pitää normaalina asiana - minulle se ei vaan sitä ole. :/

      • sanniz1

        Pari kertaa viikossa isoveljen kanssa. Se 19 ja ite 15 w. Sauna on ihana paikka kaikinpuolin, puhutaankin siellä paljon enemmän ja järkevämmin kuin muualla.


    • 13v babyfaceboy

      en todellakaan käy kenenkään perheenjäsenen kaa samaan aikaa saunassa/suihkussa, tuntuu jotenki kiusalliselta et menisin samaan aikaan :S

      • Ei hävettävää

        Ei minusta siinä ole mitään outoa jos käy perheensä kanssa saunassa. Ei alastomuudessa ole mitään hävettävää.


    • bambalahna

      Äitipuolen kanssa käyn vaa. Ei oo noloo jos saunoo perheenkaa :)!

    • Marika*

      Saunottu on perhesaunassa meillä aina. Minä 14v, pikkuveli 13v ja isosisko 15v. Usein mökillä käydään myös avannossa saunomisen ohella.

    • gimma3

      Oon 12v gimma ;)on alkanu rinnat kasvaa ja vähän karvoitusta.käyn äidin pikkusiskon(10v),pikkuveljen(6v) saunassa :))ei mitään häpeiltävää

    • Ei mitään seksuaalist merkitystä kenen kaa saunon, sauna on rentoutumisen ja ystävällisyyden paikka jossa on tarkoitus viihtyä. Voin siis saunoo vaikka naapurin mummon tai vaikka eskari tytön kanssa. Ei mitään väliä, toki sitten sauna jutut vaihtelee porukan mukaan

    • poika14.

      Poika 14. En käy enää Aidin kanssa, kun viimeksi alko stontaan ihan hillittömästi. Kiivettiin peräkkäin lauteille Äiti edellä ja minä perässä, Äiti otti tukea käsillään ylälauteista ja luonnollisesti pyllisti, näin koko komeuden. AH kun se jysähti jalkoväliin. Kyllä hävetti.
      Vaikka Äiti sanoi että "ei se mitään tuossa iässä seisoo vaikka jäänmurtajalle" kylläpähän tiesi.

      En oo sitten käyny, sanon vain että minun on vaikee kun stontaa.

    • sauna täys

      Meil on niin iso perhe ja pieni sauna et isa joutuu sina istuu tousten sylissä. Mut se on ihan luonnollista.

      • sauna täys

        Isa = osa


    • freyhe4qwthw

      15v tyttö ja käyn vanhempieni kanssa saunassa :)

    • vai?

      kiva käyä äitinki kaa saunas jos on 15v poika..

      ei kukaan varmaa mee ehkä tosi harvat.. ku on karvotukset ja kaikki sellaset itte en kehtais..

    • Käyn äidin ja isin kanssa saunassa, ei siinä ole mitään kummallista. Hyvää yhteistä aikaa kiireen keskellä.

    • hmmhmmm

      Kylhän seittemänkymppisten sukulaistenkin kanssa käydään perheporukalla saunassa, uimahalleissa jne... en ihan ymmärrä mikä edes voisi olla ongelma.

    • aopfjajfa

      Joop, asun itekki äipän kans kahestaan mut en kyl käy sen kaa saunas? Eipä se mua haittaa mitä muut tekee mutta mulle se on tosi kiusallista jos käyn eri sukupuolta olevien sukulaisten kans saunas tai suihkus. Samassa sukupuolessahan taas ole mitään outoa?

    • ihmettelijä

      Olen iät ja ajat aina saunonut äidin ja isän sekä veljien kanssa. Olen 18 vuotias poika enkä ymmärrä ihmisiä jotka eivät voi näyttäytyä alasti oman perheensä edessä.

    • eee2

      saun non joskus vaan äidin kaa ja joskus myös iskän ja veljien mut se vaan tuntuu kiusalliselta

      • jenni12

        Juhannussaunaan taas pääsee mökillä iskän kanssa , ei ainakaan minusta tunnu yhtään kiusalliselta kun saunotaan yhdessä .. päinvastoin
        Ei iskä pahemmin tuijottele ja vaikka katselis mun vartaloa niin kattokoon
        Vähän jo kehittynyt niin kai sitä vaan hämmästelee kuinka pian olen kasvanut.
        Pikku tissit ja pimppikarvat jo alkuvuonna tulleet


    • Tyttö 13-v

      Meillä käy koko perhe (eli minä, pikkusisko, pikkuveli, äiti, isä) yhdessä saunassa. Vähän mennään porrastetusti, kun ei mahduta saunaan yhtä aikaa, muttei oo mitään sukupuolijaottelua. Eikä se haittaa.

    • Anonyymi

      käyn mun siskon, isän ja äidin kaa saunas ja oon 13v poika

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe