Äiskä alasti

veeveevee

Mun äiti kulkee kotona usein alasti ja se on aika noloo kun on kavereita kylässä vaikka ne onkin tyttöjä. Jos sille sanoo siitä jotain niin se sanoo vaan että mää oon syntyny tällaseks. Onks tää muista outoo? Oon tyttö 14 w.Ei mun kaverit kyl oo sanonu mitää pahaa.

33

9507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siina.

      Ei hän ole ainut, joka ei viihdy vaatteissa.
      Olen katsonut teeveestä dokumentin tällaisista ihmisistä.
      Hyvä, että kaverisi eivät arvostele.
      Ei niitä varmaan kauan kiinnosta, jos mutsisi kulkee aina alasti kotona.

    • Same here

      IHAN SAMA MEILLÄ! Meijän äiti kulkee aina alasti, esim. jos vaihtaa vaatteita (siis vaikka ottaa vaatteet pois, ja hyppii mun, isän ja kavereiden edestä viemään pyykkiin) KUI SE EI VOI TAJUTA ETTÄ MUA ÄRSYTTÄÄ IHAN V*TUSTI! Mun kaverit huomauttelee, eikä sitä kiinnosta. Se on niiiin ällöttävää kun semmonen rupsahtanut roikkutissi loikkii alasti, varsinkin kun mä nyt oon isompi, ja olo tuntuu ihan helve*in kiusalliselta.. Mä oon paljon häveliäämpi, mut se ei tajua sitä. Ihana-ihana äitini! Jos huomautan niin se ei sano mitään.

      Tekis mieli kehottaa painua vittuun!
      Musta ei toivon mukaan tule semmosta ällöä!

      • kukaa ei vrm tajunnu

        le mom al naturel


    • Ei koskaan alasti jos vieraita

      Itse olen ehkä liiankin häveliäs, ei tulis mieleen alasti hipsiä, jos on vieraita talossa, omalla porukalla kyllä joskus saunaan mennessä :)Äitis pitää kait sitä luonnollisena asiana. Kaikki me joskus rupsahdetaan ja on vaan hyvä, et hyväksyy itsensä sellaisena kuin on!

    • kans!

      Äiti kulkee alasti,eikä sillä vahingossakaan mieleen tuu että voisin yhtäkkiä juuri sillon tulla kaverinkaa? helvetti jos tuo tapahtuu ni huudan sille.. jaku valot illalla pääl,puol ikkunaa auki..ni ei varmaa naapurit nää..

      • Anonyymi

        Kyllä se hyviin tapoihin kuuluu että on vaatteet yllä jos lapsi tuo kavereita kotiin
        Ei se niin kivaa ole jos aikuinen ihminen joksee alasti
        Mutta samalla toiset tykkää että se on luonnollista
        Joten en itse voisi ajatellakkaan esiintyä alasti lasten kavereitten edessä.
        Tästäkin monia mielipiteitä


    • Kissankuu

      mä luultavasti muuttasin pois kotoa, jos mutsi tollai nakuilis.

    • Anu 13v.

      Meillä taas isä nakuilee jatkuvasti ja niin tekee äitikin. Mua ottaa päähän kun isä tekee sitä sillonkin kun on likkakavereita kylässä. Ja sitte sillä vielä on kullikin pystyssä. Tosin likkakaverit sanoo ettei se mitää ja tuijottelee sen kullia posket punaisina. Mitä teen?

      • mahanpainaja

        Ei toi voi olla totta!!! Jos lastensuojelu saa tietää niin voipi lapset heilahtaa sijoituspaikkaan aika äkkiä.


      • minä minä
        mahanpainaja kirjoitti:

        Ei toi voi olla totta!!! Jos lastensuojelu saa tietää niin voipi lapset heilahtaa sijoituspaikkaan aika äkkiä.

        oikeesti nauru näis jutuissa tuli. jos mun vanhemmat nakuilis tolleen niin mä heivaisin itseni muualle asumaan!


      • naku

        Koittakaa jo ymmärtää et ei nakuilussa ole mitään pahaa,koittakaa itsekkin nakuilla ni näätte mitä vanhemmat sit sanoo koittakaa ihmeessä se jopa voi loppua.Ja onhan suomi saunakulttuuri maa et sillee


      • ...
        naku kirjoitti:

        Koittakaa jo ymmärtää et ei nakuilussa ole mitään pahaa,koittakaa itsekkin nakuilla ni näätte mitä vanhemmat sit sanoo koittakaa ihmeessä se jopa voi loppua.Ja onhan suomi saunakulttuuri maa et sillee

        kyllähän se raja nyt jossain menee olkoon suomi saunakultturi maa jos tykkää..
        Kyllä on moraali kaukana...minusta kaikki tuollaset on SAIRAITA ja pitääs tosiaan ajatella toisia.
        Jos haluaa nakuilla niin onhan noita lehtiä mihin pääsee itteään näyttämään...voi vi tätä maaliman menoa


      • Huomauta isällesi ettet pidä sen nakuilusta.
        Jos se ei muuta tapojaan anna olla.
        Sanot vaan kavereillesi ettei sille mahda mitään.
        Onko sillä iso vai likkakaverit punastelee?
        Siis 6-vuotta sitten...


    • jepis

      mä en ainakaan kehtais tuoda ikinä kavereita kylään,jos mun mutsi ois tollanen :(

    • samasta kärsinyt

      Ite en uskaltanu, mut jos pyytäisit aina välillä jonkun pojan tai pari kylään silloi tällöin vaikka kattoo jotain leffaa, niin eiköhän niitä vaatteita ala löytyä...

      • poika 15 1

        Mä voisin tulla mielelläni kylään. Haluaisin nähdä Äitisi alastomana, en oo nähny alastonta naista.


    • Äitix2*

      Kyllä nauroin teidän kommentteja, en kuitenkaan pahalla, ymmärrän varsin hyvin mielipiteenne!!

      Itselläni ei tulisi mieleenkään enää hypellä kotona edes t-paita,pikkuhousut yhdistelmällä nuorisoni ja heidän kavereittensa edessä.Kun omat lapset olivat alle kouluikää, niin silloin vielä saatoin kuljeksiakkin vähällä vaatetuksella, mutten enää.

      Alastomuudella,vähäpukeisuudellakin voi lyödä överiksi.Vaikka alatomina synnytäänkin, silti ei tarvitse itseään esitellä, jopa vieraille...

      No joo, mutta olipa hauska lukea kommenttejanne.
      Mulle on omat pojat jopa huomauttaneet, voisit meikata-vaihda vaatteet,laita hiukses....ovat tottuneet että äippä on aina laitettu ja sit huomauttelevat kun se aito hirviö tassuttelee laittamattomana....

      • MotherLover-

        Pojat haluaa nähdä sun tissit ja pimpin ❤


    • typeriä

      joki vippaaa ja opahasti vanhempianne!

    • pyhä kristus

      nakuvanhemmilla on vanhemmuus pahasti hukassa,ei se nudismius selitä asiaa,joku ruuvi puuttuu! en suurperheiden taloissa asuneella lähiössäni nähnyt koskaan vastaavaa,eikä kukaan olem kertonut kenenkään vanhemmista ketkä perseet paljaina näyttelevät vieraille ja omille lapsilleen elimiään.sairaita!

    • nooolooooooooo

      no mäku meen mun bestiksen luo nii sen iskä kävelee siel niinku alasti!!! Ei vittu mua nolottaa olla siel sillo...

      • MotherLover-

        Miksi sinua nolottaa kun et ole mitään väärää tehnyt? Ja se on hänen kotinsa ja saa tehdä siellä mitä haluaa.


    • Olen 15v poika

      Mua todella ällöttää, mun äiti kans nakuilee kotona, istuu pöntöllä ja pesee itteensä ovi levällään, hyi hi...o.

      Olis jo 18v et pääsis pois kotoa.

      • MotherLover-

        Jos se on olevinaan niin ällöttävää niin miksi sitten katsot? Lopeta se ulina ja keksi parempaa tekemistä.


    • ei uskois

      yksinkertaisia ja vajaaällisiä muka aikuisia vanhempia teillä.otan osaa paljon.typeältä kuulostavia vanhempia teillä.sairasta porukkaa oikeesti.en oo vastaavaa koskaan kuullut keltään vaikka olen nahnyt vaikka mitä muuta perheissä-en alastomia ämmiä tai karvaperseitä sentäs.missä tälläsia pipipäitä oikesi sikiää?

      • MotherLover-

        Kerro missä oot syntynyt niin sillähän se selviää.


    • MotherLover-

      Pyydä iskääs kulkemaan alasti ja kysy saatko silittää sen käärmettä sillon kun äiti ei nää ❤

    • Anonyymi

      Yhen kaverin faija oli aina kotioloissa vaaleenpunasissa tangoissa, ei se mua haitannu muksuna ollenkaan.

    • Anonyymi

      Mun Faija kulkee kotona usein alasti ja se on aika noloo kun on kavereita kylässä vaikka ne onkin poikia. Jos sille sanoo siitä jotain niin se sanoo vaan että mää oon syntyny tällaseks. Onks tää muista outoo? Oon poika 15 w.Ei mun kaverit kyl oo sanonu mitää pahaa.

    • Anonyymi

      Mun 6 vee pikkuveli kulkee kotona usein alasti ja se on aika noloo kun on kavereita kylässä vaikka ne onkin poikia tai tyttöjä. Jos sille sanoo siitä jotain niin se alkaa itkee ja sanoo vaatteet kutittaa. Onks tää muista outoo? Oon poika 17 w.Ei mun kaverit kyl oo sanonu mitää pahaa pikkuveljestäni vaikka tulee välillä huoneeseeni höpöttää autoista ym

      • Koittakaa silkkisiä vaatteita. Niiden ei pitäisi kutittaa?


    • Anonyymi

      🤦🏻 Kai se on okk olla omassa kotona alasti jos siltä tuntuu, mutta viitsisi edes oo vieraiden kylässä ollessa laittaa vaatteet päälle! Tai olla edes eri huoneessa. Tekeekö jotkut oikeesti noin?

    • Anonyymi

      Miten en ymmärrä teitä ihmiset? Onkai se vähän kohtuutonta jos teillä on vieraita kylässä?! No ei kai siinä wey to go

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe