sulla on?Mulla on Winx nuket Stella Flora Layla ja Musa.Sit mulla on yks Winx palapeli.Mulla on myös Kaksi Winx club tarrakirjaa.Sekä Winx poccet collection tarra albumi.Winx huivi tatskoja,penaali ja teroitin.Winx paita.Winx värikyniä ja säästöpossu.Neljä Winx lehteä.Mulla on myös Winx tarraarkki. Eikä muuta mut ei siinä ihan vähänkään oo P.s.Mä saan Winx kirjan värityskirjan vielä kolme lehteä ja päiväkirjan.
Mitä winx tavaroita...
11
711
Vastaukset
- winxplääh
kerskuilija.. uu mama
- icy trix.
Winx Club keijuprinsessat värityskirja
2 Winx club laukkua
2 winx club penaalia
Winx bloom rasia
2 stella pinniä
winx huivi
winx tatskoja
bloom kännykkäkoru
winx juliste
winx sateenvarjo
winx kortteja
2 pakettia kakkoskauden tarroja
ykköskauden tarroja
ykköskauden tarravihko
6 winx lehteä
minitarroja
minitarravihko
bloom kakkoskauden nukke
musa kakkoskauden nukke
icy ykköskauden nukke
flora juhla asu nukke
winx lompakko
winx glitter tarroja 2 pakettia
layla charmix nukke
bloomin extra asu
sit mä saan
winx musa tai tecna avain ketjun
winx kirjan
stella singsational nuken
winx lehtiä- "BLOOM" of Winxcl...
Mulla on vaa kakkóskAUDEN TARRA-ALBUMI ja tarroi ja sit winx-jaksoi(melkeen kaikki tähän asti tulleet)nauhalla ja ykköskautta dvd:llä
ja sit lehtii.
nukkei en kehtaa enää ostaa..
enkä niil leikikää.. - Stella Fan
"BLOOM" of Winxcl... kirjoitti:
Mulla on vaa kakkóskAUDEN TARRA-ALBUMI ja tarroi ja sit winx-jaksoi(melkeen kaikki tähän asti tulleet)nauhalla ja ykköskautta dvd:llä
ja sit lehtii.
nukkei en kehtaa enää ostaa..
enkä niil leikikää..mul on winx nukkeina Stella,Tecna,Musa,Layla,Bloom,Flora ja Icy sit winx palapeli,winx värityskirja, winx lehtii winx sukat, winx gameboy peli,6 winx dvd:tä, 1 ja 2 kauden winx tarra-albumit (täynnä) winx pocket collection (melkein täys) tatskoi,penaali,Stella pinnit,Bloom ja Stella kännykkä koristeet, Winx huivi,winx kirja 147 winx korttii,winx lakanat,Stella erikois asu, Winx Fairy Cool Lounge
- winx club
mistä sait icyn
- Will10
Eli kerääkö kukaan winx tarroja? Minulla olisi läjäpäin ylimääräisiä tarroja joita haluaisin vaihtaa, mutten löydä ketään, kuka keräilisi samoja tarroja. Jos joku keräilee niitä, niin lähettäkää viestiä: [email protected]
- Possu vaan
Muuten... Mä kerään Winx tarroja. Mul puuttuu niitä ihan hirveesti. Mis sä asut? Jos asumme jossain lähellä voisimme vähän vaihtaa niitä. Mun osoite on: Vesijärvenkatu 34 B 24 Lahti 15140
- ♥
oikeesti voiks joku kertoo mistä saa winx club tavaraa haluisin tietää?????? etenkin mistä saa kirjoja ja laukkuja ja dvd ois kiva jos joku tietäis mistä niitä saa ostaisin mielelläni myös muutakin winx club kamaa kuin nuo jotka äsken mainitsit
- Diletta
No toysrssista, citymarketista nukkeja enimmäkseen,muita tavaroita ulkomailt
Minulla on ykköskauden Tecna nukkena ja Bloom biker wawe nukke. Ron pixie pehmolelu jolla on siivet. Yksi winx lehti. Kaksi winx club kirjaa Salaisuuksia ja Lohikäärmeen liekki. Ja 3.kauden tarrakirja. Ja Winx club dvd Salaisuuksien linna. Joululahjaksi saan Sirenix Musan. Sirenix Musa nukke maksaa toys r us:ssa 28,99€.
- Diletta
Mulla on winx tarroja 250kpl,
Bloom,stella,flora,musa,tecna,layla,icy,darcy,stormy nukkeina,ainaki jotain yli 20 winx juttuu jotkut no melkein kaikki paitsi stormy ja darcy on kaksinkerroin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784