Mitä winx tavaroita...

bloomfan

sulla on?Mulla on Winx nuket Stella Flora Layla ja Musa.Sit mulla on yks Winx palapeli.Mulla on myös Kaksi Winx club tarrakirjaa.Sekä Winx poccet collection tarra albumi.Winx huivi tatskoja,penaali ja teroitin.Winx paita.Winx värikyniä ja säästöpossu.Neljä Winx lehteä.Mulla on myös Winx tarraarkki. Eikä muuta mut ei siinä ihan vähänkään oo P.s.Mä saan Winx kirjan värityskirjan vielä kolme lehteä ja päiväkirjan.

11

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winxplääh

kerskuilija.. uu mama

• icy trix.

Winx Club keijuprinsessat värityskirja
      2 Winx club laukkua
      2 winx club penaalia
      Winx bloom rasia
      2 stella pinniä
      winx huivi
      winx tatskoja
      bloom kännykkäkoru
      winx juliste
      winx sateenvarjo
      winx kortteja
      2 pakettia kakkoskauden tarroja
      ykköskauden tarroja
      ykköskauden tarravihko
      6 winx lehteä
      minitarroja
      minitarravihko
      bloom kakkoskauden nukke
      musa kakkoskauden nukke
      icy ykköskauden nukke
      flora juhla asu nukke
      winx lompakko
      winx glitter tarroja 2 pakettia
      layla charmix nukke
      bloomin extra asu

sit mä saan
      winx musa tai tecna avain ketjun
      winx kirjan
      stella singsational nuken
      winx lehtiä

• "BLOOM" of Winxcl...

Mulla on vaa kakkóskAUDEN TARRA-ALBUMI ja tarroi ja sit winx-jaksoi(melkeen kaikki tähän asti tulleet)nauhalla ja ykköskautta dvd:llä
        ja sit lehtii.

nukkei en kehtaa enää ostaa..
        enkä niil leikikää..

• Stella Fan
        "BLOOM" of Winxcl... kirjoitti:

Mulla on vaa kakkóskAUDEN TARRA-ALBUMI ja tarroi ja sit winx-jaksoi(melkeen kaikki tähän asti tulleet)nauhalla ja ykköskautta dvd:llä
        ja sit lehtii.

nukkei en kehtaa enää ostaa..
        enkä niil leikikää..

mul on winx nukkeina Stella,Tecna,Musa,Layla,Bloom,Flora ja Icy sit winx palapeli,winx värityskirja, winx lehtii winx sukat, winx gameboy peli,6 winx dvd:tä, 1 ja 2 kauden winx tarra-albumit (täynnä) winx pocket collection (melkein täys) tatskoi,penaali,Stella pinnit,Bloom ja Stella kännykkä koristeet, Winx huivi,winx kirja 147 winx korttii,winx lakanat,Stella erikois asu, Winx Fairy Cool Lounge

• winx club

mistä sait icyn

• Will10

Eli kerääkö kukaan winx tarroja? Minulla olisi läjäpäin ylimääräisiä tarroja joita haluaisin vaihtaa, mutten löydä ketään, kuka keräilisi samoja tarroja. Jos joku keräilee niitä, niin lähettäkää viestiä: [email protected]

• Possu vaan

Muuten... Mä kerään Winx tarroja. Mul puuttuu niitä ihan hirveesti. Mis sä asut? Jos asumme jossain lähellä voisimme vähän vaihtaa niitä. Mun osoite on: Vesijärvenkatu 34 B 24 Lahti 15140

• oikeesti voiks joku kertoo mistä saa winx club tavaraa haluisin tietää?????? etenkin mistä saa kirjoja ja laukkuja ja dvd ois kiva jos joku tietäis mistä niitä saa ostaisin mielelläni myös muutakin winx club kamaa kuin nuo jotka äsken mainitsit

• Diletta

No toysrssista, citymarketista nukkeja enimmäkseen,muita tavaroita ulkomailt

• Minulla on ykköskauden Tecna nukkena ja Bloom biker wawe nukke. Ron pixie pehmolelu jolla on siivet. Yksi winx lehti. Kaksi winx club kirjaa Salaisuuksia ja Lohikäärmeen liekki. Ja 3.kauden tarrakirja. Ja Winx club dvd Salaisuuksien linna. Joululahjaksi saan Sirenix Musan. Sirenix Musa nukke maksaa toys r us:ssa 28,99€.

• Diletta

Mulla on winx tarroja 250kpl,
      Bloom,stella,flora,musa,tecna,layla,icy,darcy,stormy nukkeina,ainaki jotain yli 20 winx juttuu jotkut no melkein kaikki paitsi stormy ja darcy on kaksinkerroin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14361
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3837
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1519
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      369
      1474
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      17
      1432
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      48
      1273
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1041
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      938
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      93
      793
    Aihe