Chydenia Center

Pömpelli

Mitä tiedätte Chydenia Centeriin tulevan?
Uusia liikkeitä, mitkä vanhat siirtyvät?
En ole itse ainakaan huomannut missään lueteltuna kuin H&M:n ja se kenkäkauppa. Tuleeko mahd ravintoloita?

9

4897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulmunen erkki

Eiköhän tämä ole jo vanha aihe.

• suolasilli...

argh....
      MUUTTAA AINAKI
      -suomalainen kirjakauppa
      -vero moda
      -pukumies
      -aleksi13
      -työvoimatoimisto :)

UUDET
      -H&M
      -jc.
      -Joku lelukauppa
      -joku oululainen koruliike
      -kahvila
      -kankäkauppa

en nyt muista muita

• JJ88

Uudet ovat ainakin H&M ja JC jota on mainostettu ties kuinka monta kertaa. Kurragömma, lelukauppa. Glitter, koruliike. Robert`s, kahvila. Cip Cap, kenkäkauppa.
        Jotain muitakin on tulossa. Ecco ja Bianco kenkäkaupat? Kampaamo? Joku uusi ruokaravintola?

• myös sinne
        JJ88 kirjoitti:

Uudet ovat ainakin H&M ja JC jota on mainostettu ties kuinka monta kertaa. Kurragömma, lelukauppa. Glitter, koruliike. Robert`s, kahvila. Cip Cap, kenkäkauppa.
        Jotain muitakin on tulossa. Ecco ja Bianco kenkäkaupat? Kampaamo? Joku uusi ruokaravintola?

ja sillä on isommat tilat, myös isompia sisustusjuttuja tulisi myyntiin.

• OPTIGO

Itse olen asioinut opiskellessani Oulussa Optigo-liikkeessä.Ja Aivan ihanaa,kun se tulee tänne.Mielestäni paljon huokeammat hinnat Optigossa ,kun nykyisillä liikkeillä täällä.Kannattaa mennä käymään.Ja ihanaa H&M tulee.

• Himoshoppailija

Käykää hyvät ihmiset kauppakeskus Chydenian nettisivuilla. Sieltä löytää useammat liikkeet, mutta uusimmat liikkeet puuttuvat listasta. Kuten esimerkiksi Gina tricot ja monia muita. Eli tämän viestin huomautuksesta voisi Chydenia muistaa päivitellä sitä sivustoaan.

• kuri Suomeen

kyllä niitä liikkeitä on kokkolassa ja chydenia keskuksessa ihan riittävästi jopa liikaakin enempää ei tarvita:) on ihan turhaa rakentaa ihmisten rahaa vieviä kauppoja joissa ihmiset tuhlaavat rahojaan kapitalisti sioille rahaa pitää alkaa säästämään kuten minä teen viisaasti en minä osta kauppiailta muuta kuin ihan vain pakollisen:) sitäpaitsi kokoomuslaisia ei saa seuraavissa vaaleissa äänestää eikä sosiaalidemokraatteja he ovat aina olleet kansaa vastaa ja suurituloisten isänmaanpettureiden puolella:)

• Traktori lumi

Hölmöläisten hommaa rakentaa lisää kauppakeskuksia.Mistä niitä asiakkaita riittää???Vanha Maxim ei takuulla vedä ihmisiä..se oli susi jo syntyessään.Kaikenmaailman rihkamakauppiaita,yksi lopettaa,toinen aloittaa.Ja katsokaa ja ihmetelkää Kokkolan parhailla paikoilla liiikehuoneistoja tyhjillään,,rantakadulla..Ja lisää kauppakeskuksia,,heh sanon..väkiluku täytyisi olla vähintään 100000,että riittäisi elättämään kauppiaat.

• Lakentapäällikkökö?

Kauppa kävisi jos väkeä olisi 40000 enemmän Kokkolassa.Nyt näitä rihkamakauppoja konkaa vähä väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53