Asiakas yksityisyydestä en nyt niin kantaa ota, mutta "palvelu" on joko tylyä ja tympeää tai sitten ylipirteää mukaystävällistä lässyttämistä. Ja se etä lääkettä ei saa kuin tilaamalla alkaa olla jo aika ikävää, varsinkin kun samat lääkkeet saa suoraan hyllyltä tainionkoskelta. Eipä tuo pitkä matka ole autolla varsinkaan, sääliksi käy vaan vuoksenniskan vanhuksia.
Vuoksenniskan apteekin palvelusta vielä
14
3280
Vastaukset
- mikä mättää?
Meillä on kolme apteekkia täällä pienessä kylässä ja kilpailu tekee tehtävänsä. Ei ole pakko käyttää sitä palvelua mikä ei miellytä. Menee vain sinne missä saa itselleen sopivan kohtelun. On kuitenkin niin, että kaikki eivät saa hyvää palvelua missään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
- Entinen asiakas
Vastaus maistuu aivan siltä, kuin olisi ko apteekin henkilökuntaan kuuluvan henkilön kirjoittama. ainakin asenne on sama. No itse pääsen hakemaan vielä lääkkeeni sielät mistä palvelua saan. Miten ne vanhukset joiden on PAkko ko paikassa asioida.
Sinulle tuskin on ongelma, sinä kun saat ne mäyräkoirasi mistä vaan, ilman reseptiä. Mutta sitä lääkettä on ilmiselvästi tuntunut kurkusta alas menneen aikalailla. - kiitos,kiitos
Entinen asiakas kirjoitti:
Vastaus maistuu aivan siltä, kuin olisi ko apteekin henkilökuntaan kuuluvan henkilön kirjoittama. ainakin asenne on sama. No itse pääsen hakemaan vielä lääkkeeni sielät mistä palvelua saan. Miten ne vanhukset joiden on PAkko ko paikassa asioida.
Sinulle tuskin on ongelma, sinä kun saat ne mäyräkoirasi mistä vaan, ilman reseptiä. Mutta sitä lääkettä on ilmiselvästi tuntunut kurkusta alas menneen aikalailla.En ole apteekin työntekijä. Olen sitä mieltä, että he ovat niin viisaita ja fiksuja etteivät lähde kommentoimaan näitä juttuja. heille riittää se, että kuitenkin suurin osa asiakkaista on tyytyväisiä ja niille muutamalle prosentille tyytymättömiä he toivoisivat, että lääkärit määräisivät lääkkeet juuri siihen vaivaan mihin he niitä TODELLA tarvitsevat.
- tohtori pilleri
Anna palautetta suoraan sinne apteekkiin. Täällä lässyttämisestä et hyödy mitään.
- Entinen asiakas
Arvaa onko vaikutusta??
- Iso Iivari
Olen asioinut Vuoksenniskan apteekissa parikin kertaa, eikä palvelu siellä ole yhtään kummenpaa kuin muissakaan Imatran apteekeissa.
Aina olen sen saanut mitä olen tarvinnut. Enkä minä apteekeissa osaa mitään erikoispalvelua odottaa, sillä kiireiset farmaseutit eivät ennätä eivätkä kai jaksakaan ihmeemmin seurustella.
Jos imatralaisten apteekkien palvelu ei kelpaa, menkää Kiteen apteekkiin. Siellä on ylivoimaisesti paras palvelu mitä olen kohdannut.- käynyt hyvä tuuri.
Olen niskalla ollut viereisellä kassalla kun erääseen miesten arkaluontoiseen vaivaan annettiin lääkkeitä. Ei varmasti jäänyt epäselväksi mitä lääkettä naapuri sai ja mihin vaivaan,tuskin jäi muiltakaan. Tietysti niskalla on tilat mitkä on. Mutta kyllä tilanteen olisi voinut hoitaa viksumminkin ja ennen kaikkia hienovaraisemmin.
- .....
käynyt hyvä tuuri. kirjoitti:
Olen niskalla ollut viereisellä kassalla kun erääseen miesten arkaluontoiseen vaivaan annettiin lääkkeitä. Ei varmasti jäänyt epäselväksi mitä lääkettä naapuri sai ja mihin vaivaan,tuskin jäi muiltakaan. Tietysti niskalla on tilat mitkä on. Mutta kyllä tilanteen olisi voinut hoitaa viksumminkin ja ennen kaikkia hienovaraisemmin.
Tainionkosken apteekista en ole kertaakaan saanut huonoa palvelua:) Apteekissa on osaava ja asiantunteva henkilökunta joka kiireestä huolimatta jaksaa hymyillä! Päivystysaikoinakin farmaseutit palvelevat juoksujalkaan. Onneksi meillä Imatralla on ainakin yksi hyvä apteekki!
- Kannustetaan parempaan
..... kirjoitti:
Tainionkosken apteekista en ole kertaakaan saanut huonoa palvelua:) Apteekissa on osaava ja asiantunteva henkilökunta joka kiireestä huolimatta jaksaa hymyillä! Päivystysaikoinakin farmaseutit palvelevat juoksujalkaan. Onneksi meillä Imatralla on ainakin yksi hyvä apteekki!
Kyllä palvelu apteekeissa on hyvää. Onhan kuitenkin niin, että aika harva asiakas ymmärtää toisen asiakkaan lääkkeistä kovin paljon, vaikka sattuisikin jotain kuulemaan. Eikä moni ole edes kiinnostunut, vaikka kuulisikin. Ei lähdetä mustamaalaamaan mitään apteekkia. Kuitenkin kaikki yrittävät tehdä työnsä parhaansa. Kaikkia ei voi miellyttää samoin tavoin.
- iloinen hymyilevä asiakas
..... kirjoitti:
Mie oon käyny joka apteekissa tässä kaupungissa. Mie oon eläkkeellä, eikä minnuu tarvii säälitellä vaikka niskalla käynkii. Miulla on aikaa niinku meillä eläkeläisil kaikil on ja mie ihan mielelläin käyn apteekis toisenkii kerran. Mie oon ystävällinen heil ja nii hyökii on miul. Yritä sie purnaaja ajatella vähä muitakii ku itseäis.Ja kyl miekii enemmä tykkään ku hyö kutsuu minnuu ja voin rauhas lueskella lehtii.Kaikkeist hyvän palvelun mie oon saanu niskan apteekis.Kiitos.
- Todella hämmästynyt asiakas
..... kirjoitti:
Olen Vuoksenniskan apteekin tosi pitkäaikainen asiakas, käynyt kyllä muissakin apteekeissa. Olen todella hämmästynyt, koska aina olen saanut vuoksenniskalla todella viimeisen päälle palvelun. Vaikka on minkälainen ruuhkatilanne ollut, ovat asiakaspalvelijat olleet ystävällisiä ja jaksaneet palvella aidosti minua.En sen kummempaa ja parempaa palvelua tarvitse enkä osaa keneltäkään vaatia. Joka kerta olen saanut sen määrän lääkettä minkä olen pyytänyt. Kun oikein muistelen, niin Imatrankoskella en kerran päivystyksessä saanut sitä antibioottia, mutta minulla oli päivystyspakkaus lääkäriltä alotukseksi, joten ei tullut kuin uusi käynti apteekissa, no problem.
- Nykyinen tyytyvinen asiakas.
Miusta ainakin on hyvä, että niskalla on hyvin palvelava apteekki. Aina olen saanut sieltä mitä olen tarvinnut ja päälle vielä asiantuntevat ja ystävälliset neuvot. Olen kyllä käynyt tainiolla sekä imatralla, ei sen kummempaa, joka paikassa olen lääkkeeni saanut, paitsi tainiolle jouduin hakemaan toisen kerran, kun ei ollut koko määrää käydessäni päivystyksessä siellä.joka paikassa voi sattua olemaan lopussa.tykkään siitä, että niskalla pyydetään nimellä eikä tarvitse seurailla numerotauluja. KIITOS niskan tytöt,olen aina tykännyt teistä. aina riittää marisijoita. muuten jos olet tytymätön, sano se siellä mihin olet tyytymätön. Ei se täällä purnaus paljon auta.
- Purnaajat ottakaa asioista ...
Olen samaa mieltä, aina riittää ihmisiä, joiden pitää purkaa huonoa oloaan vaikka mihin valittamalla asiattomasti ja aiheuttamalla kaikkensa yrittäville asiakaspalvelijoille pahaa mieltä. jos olen oikein ymmärtänyt niskan apteekissa oli paha varmaseuttipula joku aika sitten, jolloin joutui kyllä odottamaan. olen kyllä joutunut odottamaan i-koskella paljon pidempäänkin. tainiolla en ole käynytkään, kun en asioi citimarketissa.nyt olen huomannut uusia varmaseutteja niskan apteekissa (komea poikakin).ei ole tarvinnut kohtuuttomasti odotella enää.jos et halua ohjeita, voithan sen sanoa ettet tarvitse neuvoja ei sitä toinen voi arvata kuka haluaa kuka ei. mie ainakin haluan tietää mahollisimman paljon lääkkeistäni.
- Paljon lääkkeitä käyttävä.
Olen eläkeellä ja käytän aika paljon lääkeitä.Olen asioin monissa apteekeissa ja kaikissa imatran. Aina joskus missä vaan on puuttunut joko juuri se lääke jota olen halunnut tai osa siitä.Sillon on vaan harmittanut kun en ole ollut omassa apteekissa niskalla että on pitänyt hakea toisen kerran niin kaukaa.jos niskalla on puuttunut en ole ollut harmissani ku asun ihan lähellä.ollaan tyytyväisiä että meillä yleensä suomessa on kaikkea nykyään. ei kaikilla ole.ja apteekki alkaa olla kohta ainut liike jossa vielä saa neuvoja ilmaiseksi kuinkahan kauan. nimim Siperia opettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171