Sillä Jeesus kääntää aina toisen posken...heh.
Buddha voittaa Jessen!
16
1267
Vastaukset
- Magnar
nousi kuolleista, mutta Buddhan hammas löydettiin.
- Heh
Sekö josta ei ole koskaan löydetty yhtään mitään, vai se josta on löydetty hammas?
- Jeesus
http://www.kerrolisaa.com/kuvat/.000000jesuswtf.jpg
Kyllä meidän isi aina teidän isin voittaa. - Telegod
Ei ne es rupee tappelemaan. Mutta jos rähinä menisi sanasodasta fyysiselle tasolle niin eiköhän Buddha voita kun on legendaarinen kung fun keksijä. Tosin Jeesus saattaisi tehä jotain ihme temppuja kun itse Jumala jeesii. Tiedä häntä sitten. =)
- Ryokousha
Ei toi Buddha kyl kung fu:ta keksiny... se ol Boddhidharma. Sori nyt ku nipotin. Iha ymmärrettävä sekoitus
- Telegod
Ryokousha kirjoitti:
Ei toi Buddha kyl kung fu:ta keksiny... se ol Boddhidharma. Sori nyt ku nipotin. Iha ymmärrettävä sekoitus
Buddha on kung fun esi isä. Bodhidharma toi kung fun shaoliniin.
- Ryokousha
Telegod kirjoitti:
Buddha on kung fun esi isä. Bodhidharma toi kung fun shaoliniin.
Boddhidharma kylläkin kehitti kung fun pohjan ihan itse harjoituksiksi kiinalaisille munkeille, jotka olivat huonokuntoisia ja nukahtelivat kesken rankkojen mietiskelyjaksojen. Harjoitusten alkuperäinen nimi oli "La Hanin 18 kättä" ja tästä harjoitusmenetelmästä kehittyi chuan-fan, johon nykyisen kung fun tekniikat pohjautuvat.
Tästä tulee nyt kyl keskusteltuu vähä väärällä osastolla... mut eipä mittään. - Telegod
Ryokousha kirjoitti:
Boddhidharma kylläkin kehitti kung fun pohjan ihan itse harjoituksiksi kiinalaisille munkeille, jotka olivat huonokuntoisia ja nukahtelivat kesken rankkojen mietiskelyjaksojen. Harjoitusten alkuperäinen nimi oli "La Hanin 18 kättä" ja tästä harjoitusmenetelmästä kehittyi chuan-fan, johon nykyisen kung fun tekniikat pohjautuvat.
Tästä tulee nyt kyl keskusteltuu vähä väärällä osastolla... mut eipä mittään.... mutta ihan asiallisesta lähteestä muistaakseni olen lukenut että se on kyllä Buddhan aikaansaannos ja että se on periytyny Bodhidharmalle. Eli opettajalta oppilaalle. Voin toki olla väärässäkin niin vain olen lukenut jostain.
Ja ois kyllä Buddha kovapoika tappelemaan muutenkin kun oli kuulemma hyvä esim. painimaan. =). Sitä nyt et ainakaa kiistä. =) Sen olen lukenut elämänkerrasta. Tosin legendaahan nuo on varmaan kaikki. - Ryokousha
Telegod kirjoitti:
... mutta ihan asiallisesta lähteestä muistaakseni olen lukenut että se on kyllä Buddhan aikaansaannos ja että se on periytyny Bodhidharmalle. Eli opettajalta oppilaalle. Voin toki olla väärässäkin niin vain olen lukenut jostain.
Ja ois kyllä Buddha kovapoika tappelemaan muutenkin kun oli kuulemma hyvä esim. painimaan. =). Sitä nyt et ainakaa kiistä. =) Sen olen lukenut elämänkerrasta. Tosin legendaahan nuo on varmaan kaikki.... Enpä rupee Buddhan painitaitoja kiistämään. Jos rupeisin nii olisin hölmö :)
- hokey
Jesus saves! Buddha gets the rebound! He shoots, he scores!
- ReAlly
Nyt loppui Jesseltä hippitouhu, Jesse vetää fledan siiliksi ja parran tasaiseksi! Siegheil!
- joten,,,
ReAlly kirjoitti:
Nyt loppui Jesseltä hippitouhu, Jesse vetää fledan siiliksi ja parran tasaiseksi! Siegheil!
eiköhän Jeesus voita kaikenmaailman epäjumalat ja niiden palvojat!
ps.on muuten sika-hienoa olla Jumalan Pyhän Hengen läsnäolossa!
Tervetuloa Jeesuksen omaksi,sano Jeesukselle kyllä ja Pyydä synnit anteeksi koko sydämestäsi,niin Hän tulee!!
"joka minun luokseni tulee sitä minä en työnnä pois luotani"
- Maailman vahvin Jeesus kilp...
youtube video. Siinä sulle!
- ...
HYLÄTYT
* Jeesus
Syy: Käveli järven poikki
* Muhammed
Syy: Käytti lentävää mattoa
* Mooses
Syy: Halkaisi vedet ja juoksi järven pohjaa pitkin
* Buddha
Syy: Levitoi järven yli - ota tai jätä
Buddha voi voittaa Jessen, mutta Jeesusta ei voita mikään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061918- 2421696
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611086Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k66949Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63838Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6821Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805