Sillä Jeesus kääntää aina toisen posken...heh.
Buddha voittaa Jessen!
16
1252
Vastaukset
- Magnar
nousi kuolleista, mutta Buddhan hammas löydettiin.
- Heh
Sekö josta ei ole koskaan löydetty yhtään mitään, vai se josta on löydetty hammas?
- Jeesus
http://www.kerrolisaa.com/kuvat/.000000jesuswtf.jpg
Kyllä meidän isi aina teidän isin voittaa. - Telegod
Ei ne es rupee tappelemaan. Mutta jos rähinä menisi sanasodasta fyysiselle tasolle niin eiköhän Buddha voita kun on legendaarinen kung fun keksijä. Tosin Jeesus saattaisi tehä jotain ihme temppuja kun itse Jumala jeesii. Tiedä häntä sitten. =)
- Ryokousha
Ei toi Buddha kyl kung fu:ta keksiny... se ol Boddhidharma. Sori nyt ku nipotin. Iha ymmärrettävä sekoitus
- Telegod
Ryokousha kirjoitti:
Ei toi Buddha kyl kung fu:ta keksiny... se ol Boddhidharma. Sori nyt ku nipotin. Iha ymmärrettävä sekoitus
Buddha on kung fun esi isä. Bodhidharma toi kung fun shaoliniin.
- Ryokousha
Telegod kirjoitti:
Buddha on kung fun esi isä. Bodhidharma toi kung fun shaoliniin.
Boddhidharma kylläkin kehitti kung fun pohjan ihan itse harjoituksiksi kiinalaisille munkeille, jotka olivat huonokuntoisia ja nukahtelivat kesken rankkojen mietiskelyjaksojen. Harjoitusten alkuperäinen nimi oli "La Hanin 18 kättä" ja tästä harjoitusmenetelmästä kehittyi chuan-fan, johon nykyisen kung fun tekniikat pohjautuvat.
Tästä tulee nyt kyl keskusteltuu vähä väärällä osastolla... mut eipä mittään. - Telegod
Ryokousha kirjoitti:
Boddhidharma kylläkin kehitti kung fun pohjan ihan itse harjoituksiksi kiinalaisille munkeille, jotka olivat huonokuntoisia ja nukahtelivat kesken rankkojen mietiskelyjaksojen. Harjoitusten alkuperäinen nimi oli "La Hanin 18 kättä" ja tästä harjoitusmenetelmästä kehittyi chuan-fan, johon nykyisen kung fun tekniikat pohjautuvat.
Tästä tulee nyt kyl keskusteltuu vähä väärällä osastolla... mut eipä mittään.... mutta ihan asiallisesta lähteestä muistaakseni olen lukenut että se on kyllä Buddhan aikaansaannos ja että se on periytyny Bodhidharmalle. Eli opettajalta oppilaalle. Voin toki olla väärässäkin niin vain olen lukenut jostain.
Ja ois kyllä Buddha kovapoika tappelemaan muutenkin kun oli kuulemma hyvä esim. painimaan. =). Sitä nyt et ainakaa kiistä. =) Sen olen lukenut elämänkerrasta. Tosin legendaahan nuo on varmaan kaikki. - Ryokousha
Telegod kirjoitti:
... mutta ihan asiallisesta lähteestä muistaakseni olen lukenut että se on kyllä Buddhan aikaansaannos ja että se on periytyny Bodhidharmalle. Eli opettajalta oppilaalle. Voin toki olla väärässäkin niin vain olen lukenut jostain.
Ja ois kyllä Buddha kovapoika tappelemaan muutenkin kun oli kuulemma hyvä esim. painimaan. =). Sitä nyt et ainakaa kiistä. =) Sen olen lukenut elämänkerrasta. Tosin legendaahan nuo on varmaan kaikki.... Enpä rupee Buddhan painitaitoja kiistämään. Jos rupeisin nii olisin hölmö :)
- hokey
Jesus saves! Buddha gets the rebound! He shoots, he scores!
- ReAlly
Nyt loppui Jesseltä hippitouhu, Jesse vetää fledan siiliksi ja parran tasaiseksi! Siegheil!
- joten,,,
ReAlly kirjoitti:
Nyt loppui Jesseltä hippitouhu, Jesse vetää fledan siiliksi ja parran tasaiseksi! Siegheil!
eiköhän Jeesus voita kaikenmaailman epäjumalat ja niiden palvojat!
ps.on muuten sika-hienoa olla Jumalan Pyhän Hengen läsnäolossa!
Tervetuloa Jeesuksen omaksi,sano Jeesukselle kyllä ja Pyydä synnit anteeksi koko sydämestäsi,niin Hän tulee!!
"joka minun luokseni tulee sitä minä en työnnä pois luotani"
- Maailman vahvin Jeesus kilp...
youtube video. Siinä sulle!
- ...
HYLÄTYT
* Jeesus
Syy: Käveli järven poikki
* Muhammed
Syy: Käytti lentävää mattoa
* Mooses
Syy: Halkaisi vedet ja juoksi järven pohjaa pitkin
* Buddha
Syy: Levitoi järven yli - ota tai jätä
Buddha voi voittaa Jessen, mutta Jeesusta ei voita mikään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778