Kerropas jusa_ meille kaikille:
kun osaat kirjoittaa noin hyvin noita englanninkielisiä juttuja näille kaikille osastoille, milloin opit kirjoittamaan myös otsikon englanniksi?
olisi helpompi jättää lukematta.
Kysymys jusa_ lle
10
2281
Vastaukset
- tanan
COPY PASTAAJA
- hahhah!!!!
Nyt tuli aidosti hyvä vitsi!
- Olet häirikkö
Kaikki eivät hallitse englannin kieltä. Tämä palsta on SUOMI 24 palsta. Mene öykkäröimään englanninkielisille sivuille.
Suorastaan kuvotat minua.- teitä kaikkia
Käsittääkseni tämä on vitsipalsta.
Jusan vitsit ovat hyviä vitsejä, ei koskaan tyhjänpäiväistä öykkäröintiä. - maanu
teitä kaikkia kirjoitti:
Käsittääkseni tämä on vitsipalsta.
Jusan vitsit ovat hyviä vitsejä, ei koskaan tyhjänpäiväistä öykkäröintiä.Jusa_ on paha häirikkö, kun hän laittaa houkuttelevan suomenkielisen otsikon, mutta sitten tarinoi englanniksi.
Jos Jusa_ opettelee kirjoittamaan myös otsikon englanniksi, hän ei ole enää häirikkö.
Miksi Jusa_ et kirjoita otsikoita englanniksi, miksi ??? - niin ei
voi kauhalla vaatia.
mitä et ole itse koulussa opetellu maailmankieltä. nyt taitaa ...ttaa raskaasti.
varmaan kans äänestät vasureita kun sun omat aivot ei riitä tuottaan sulle sun omaa rahaa tarpeeks. varmaan oot kirjastossa noikin ihme kommenttis käyny kirjottamassa.
jenkkivitsit englanniks rulettaa. You juntti, stay out! mikä hel..tin kuningas sä luulet olevas?
- luke 11
En ymmärrä noita jusan juttujen kommentointia tossa hengessä. Ne jututhan on parhaasta päästä täällä. Miksei niitä voisi lukea. Ja jos ei osaa englantia, niin sivun voi sulkea.
Ei ymmärrä.- mielipiteeseen
jusa kirjoittaa VITSEJÄ, niin olen ymmärtänyt, että niitä tänne kuuluisikin kirjoittaa. "ärpee"- jutut ja "Satusedän" kipeät jorinat eivät ole vitsejä! Jollei ymmärrä kieltä, voi aina hypätä jutun yli.
- vikke 19
mielipiteeseen kirjoitti:
jusa kirjoittaa VITSEJÄ, niin olen ymmärtänyt, että niitä tänne kuuluisikin kirjoittaa. "ärpee"- jutut ja "Satusedän" kipeät jorinat eivät ole vitsejä! Jollei ymmärrä kieltä, voi aina hypätä jutun yli.
Ja jos on avannu jutun, mistä ei ymmärrä, onko elämä menny pilalle?
- Tabbho
vikke 19 kirjoitti:
Ja jos on avannu jutun, mistä ei ymmärrä, onko elämä menny pilalle?
"Voi ei, mää avasin tän jutun! Ja tää on enklannix!! Nyt mun on pakko lukee tää, miks ne ei oo tehny jotai 'edelline' nappulaa että näistä pääsis pois muutaki ku rullaamalla alaspäi"
Prkl maailma helpoin kieli nationalistit.
"Suomi24 suomalaisille YEAH!"
Opetelkaa sitä enkkua, ei oo vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312