Lovelight

Mitä mieltä olette ko. biisistä ja videosta? Nähtävissä ainakin YouTubessa. Itse pidän älyttömästi, yksi Mr. Williamsin parhaista!
5640
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

vielä kerran haukotus.
Krooooooooooooooooooh.............

Äänestä

Lovelight on myös minun mielestäni yksi Robbien parhaista kappaleista. Video tosin vähän tylsä, mutta ainakin parempi kuin rudeboxissa, koska siinä näytetään enemmän Robbieta... =)

Äänestä

Pidän Lovelightista huomattavasti enemmän kuin Rudeboxista, vaikka Rudebox onkin enemmän "Robbiemainen".

Äänestä
  • esitys,piisi kyllä ihan jees.
    Taas tuo Lovelight oli niiiiiiiin Robbiemainen,että.
    Sitä paitsi ne vihreä takki ei sille millään lailla sovi.
    Sitä paitsi siinä Poksista näkee että Ropiliini itsekkin tietää metsään menevän.

Äänestä

Lovelight on tosi ihana...aivan uskomaton seki video siitä!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hamsu22 kirjoitti:

Mitä mieltä olette ko. biisistä ja videosta? Nähtävissä ainakin YouTubessa. Itse pidän älyttömästi, yksi Mr. Williamsin parhaista!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu