Sellaisessa kaipaisin infoa että onko jotain palapelien kokoojien kerhoa olemassa. minua kiinnostaisi kuinka ison palapelin voi realistisesti saada kasattua neljässä vuorokaudessa jos töitä tekee lähes kellon ympäri.
VEIKKAUKSIA
iso palapeli parissa päivässä
3
820
Vastaukset
- myymami
Palapelin kokoamisvauhti on normaalisti tunti/henkilö/100palaa! Kokeneemmat kokoaa nopeammin ja tumpelot tätä hitaammin. Kokeile ensin 2000palaa (sanoisin että se on hyvin realistinen) 3000palaa voi tehdä tiukkaa!!!
Täti joka tekee niitä paljon!!!! - palapelaaja
Tuollainen kerho voisi olla melko kiinnostava! Itsekkin harrastelen palapelejä, viisisatasista kolmetonnisiin on nyt tullut kasattua ja seuraavaksi aloitan kuusitonnisen. Huomioitavaa tuohon kasaamisnopeuteen on, ettei sitä voi tehdä montaa päivää putkeen. 12 tuntia putkeen on ollut ainakin itselle rajana, sen jälkeen herpantuu silmä jo sen verran että keskimääräinen kasaamisnopeus laskee. Lisäksi vaikuttaa myös kasattava kuva.
- suurta
Pää siinä pettää ensimmäisenä :)
väsyneenä vielä tekee jotain selkeästi rajattua aluetta, mutta kun sitten väsyneenä pitäisi aloittaa "koikeile kaikki saman sävyn" ruljanssi, tulee noutaja...
Oma veikkaus, jos psyyke otetaan huomioon, voisi olla 2000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984