Onko kellään tämän kappaleen sanoja paperilla? Kirjastosta varmaan löytyis mutta, mutta....
Olkoon ylläsi
4
10050
Vastaukset
- tässä on..
1.Olkoon ylläsi kirkas taivas, alla jalkojen vehreä maa. Saakoon Luojamme lempeä tuuli tänään sinua koskettaa, saakoon Luojamme lempeä tuuli tänään sinua koskettaa.
2.Metsän lintujen juhlakansa serenadia sinulle soi. Meren aaltojen keveä kuohu sinun kanssasi karkeloi, meren aaltojen keveä kuohu sinun kanssasi karkeloi.
3.Olkoon maljasi rauhaa täynnä, keinut sylissä rakkauden. Sinut ympäröi Jumalan hyvyys, onnentoivotus ystävien, sinut ympäröi Jumalan hyvyys, onnentoivotus ystävien.
Nuotit myös kirjassa "100 kauneinta laulua" kirj. Petri Laaksonen ja Anna-Mari Kaskinen- sosionomiopiskelija
Tää on tosi nätti laulu. :) Tutustuin siihen tässä muutama viikko sitten, kun oli tarkoitus esittää se eräässä juhlassa. Fiilistelen täällä tuon kappaleen tahtiin, kun se on mulla koneellakin. :)
- haluais kuunnella
Onko kellään tietoa mistä sais kuunneltua tuon kappaleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418