Onko kellään tämän kappaleen sanoja paperilla? Kirjastosta varmaan löytyis mutta, mutta....
Olkoon ylläsi
4
9365
Vastaukset
- tässä on..
1.Olkoon ylläsi kirkas taivas, alla jalkojen vehreä maa. Saakoon Luojamme lempeä tuuli tänään sinua koskettaa, saakoon Luojamme lempeä tuuli tänään sinua koskettaa.
2.Metsän lintujen juhlakansa serenadia sinulle soi. Meren aaltojen keveä kuohu sinun kanssasi karkeloi, meren aaltojen keveä kuohu sinun kanssasi karkeloi.
3.Olkoon maljasi rauhaa täynnä, keinut sylissä rakkauden. Sinut ympäröi Jumalan hyvyys, onnentoivotus ystävien, sinut ympäröi Jumalan hyvyys, onnentoivotus ystävien.
Nuotit myös kirjassa "100 kauneinta laulua" kirj. Petri Laaksonen ja Anna-Mari Kaskinen- sosionomiopiskelija
Tää on tosi nätti laulu. :) Tutustuin siihen tässä muutama viikko sitten, kun oli tarkoitus esittää se eräässä juhlassa. Fiilistelen täällä tuon kappaleen tahtiin, kun se on mulla koneellakin. :)
- haluais kuunnella
Onko kellään tietoa mistä sais kuunneltua tuon kappaleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829