olen lueskellut näitä viestejä melko kauan tältä palstalta, ja onhan täällä asiallisia ja hyödyllisiä vastauksia/kysymyksiä, mutta on pistänyt melko useis silmään joku teksti missä tyttö kirjoittaa, että "hei olemme molemmat poikaystäväni kanssa 14v ja olemme olleet yhdessä JO 2kk ja mielestäni olemme valmiit seksiin" tämän tyylisiä. ensinnäkin, en tajua mikä kiire tuon ikäisellä on seksin kanssa, itse vasta nyt 18 vuotiaana menetin neitsyyteni ja olen seurustellut kyseisen henkilön kanssa kohta 2 vuotta, niin tuntuu oudolta tuo ajatusmaailma että kun kerran jo niinkin kauan kuin 2kk seurusteltu tuon ikäisenä niin ollaan muka valmiita seksiin.
varmasti on henkilöitä jotka eivät samaa mieltä asiasta kanssani ole mutta jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseensä. mietin vain että onko kukaan muu tämänkaltaisia huomioita tehnyt?
13-15v tytöt plus seksi
30
5866
Vastaukset
- Crommower
Nykynuorilla, (varsinkin naispuolisilla, noh miksei pojillakin) tuntuu olevan hirmu kiire muuttua aikuiseksi. Eli karkeasti yleistäen pitää polttaa tupakkia, juoda ja käydä panolla, ajella 20v amisten kanssa ympäriinsä ja maksaa bensat luonnossa jne...
Nykyään kaikialla mainostetaan seksiä ja seksuaalisuutta tauotta. Tyyliin MTV, dödömainokset, nykyajan nuorten pukeutuminen. Ympäristö vaikuttaa ihmisiin. - Kissankuu
olen 13v. ja olen seurustellut kivan tyypin kanssa, joka alkoikin sitten painostaa seksiin, ja jätin sen onnettoman. Nyt kyllä kaduttaa vähän mutta plääh, se ois kuitenkin lempannut mut heti kun olisi saanut pimpsaa.
- ...
hirmu surullista mielestäni, kun pojat ei enää ymmärrä arvostaa tyttöjen haluja/toiveita/mielipiteitä... Seksin pitäis kuitenki olla hyvä juttu joka lähentää, ei niin että sen jälkeen laitetaan poikki. Lapsien pitäis saada olla lapsia riippumatta siitä mitä sanoo mediat. Tässä onkin vanhemmilla kova homma selittää ristiriita todellisuuden ja muodin kanssa
- Kissankuu
... kirjoitti:
hirmu surullista mielestäni, kun pojat ei enää ymmärrä arvostaa tyttöjen haluja/toiveita/mielipiteitä... Seksin pitäis kuitenki olla hyvä juttu joka lähentää, ei niin että sen jälkeen laitetaan poikki. Lapsien pitäis saada olla lapsia riippumatta siitä mitä sanoo mediat. Tässä onkin vanhemmilla kova homma selittää ristiriita todellisuuden ja muodin kanssa
..likkojen pitäis heti antaa lemput sellaselle kundille mikä kehtaa painostaa! Sellanen kundi on kyllä oikee sovinistisika.
- bibiande
Kissankuu kirjoitti:
..likkojen pitäis heti antaa lemput sellaselle kundille mikä kehtaa painostaa! Sellanen kundi on kyllä oikee sovinistisika.
kuinka jotkut ei heti jätä poika/tyttö-ystäväänsä, jonka tietää haluavan vaan seksiä. ja sitten jos ne vielä jälkeenpäin voivottelee, et voivoi, miks mun piti jättää se..
15-vuotiaskin on liian nuori mielestäni seksiin, ja vasta täysikäisenä olis mun mielestä hyvä aikasintaan menettää se. kun siinä nyt on kaikki mahdolliset seuraukset..
mun poikakaveri on ainakin tosi ymmärtäväinen asian suhteen, eikä me kumpikaan ees haluttais vielä mennä ihan niin pitkälle. mut kyllä 15 on vielä liian aikasta. eikä ne oo mitenkään hyviä tapauksia jos alkoholia nauttineena menee tekemään jotakin... - -91
bibiande kirjoitti:
kuinka jotkut ei heti jätä poika/tyttö-ystäväänsä, jonka tietää haluavan vaan seksiä. ja sitten jos ne vielä jälkeenpäin voivottelee, et voivoi, miks mun piti jättää se..
15-vuotiaskin on liian nuori mielestäni seksiin, ja vasta täysikäisenä olis mun mielestä hyvä aikasintaan menettää se. kun siinä nyt on kaikki mahdolliset seuraukset..
mun poikakaveri on ainakin tosi ymmärtäväinen asian suhteen, eikä me kumpikaan ees haluttais vielä mennä ihan niin pitkälle. mut kyllä 15 on vielä liian aikasta. eikä ne oo mitenkään hyviä tapauksia jos alkoholia nauttineena menee tekemään jotakin...Edelleenkin miten niin 15-vuotias on muka liian lapsi harrastamaan seksiä. Jos 2 ihmisen välillä on hyvä ja vakaa suhde ja halutaan harrastaa seksiä eikä kumpikaan painosta mihinkään niin miksi vitussa sitä ei sitten voitaisi harrastaa? Ja varmasti jo 15-vuotias ymmärtää / tietää kaikki seuraamukset mitä seksistä voi aiheutua jos ehkäisy on mennyt jollain tavalla pieleen.
- bibiande
-91 kirjoitti:
Edelleenkin miten niin 15-vuotias on muka liian lapsi harrastamaan seksiä. Jos 2 ihmisen välillä on hyvä ja vakaa suhde ja halutaan harrastaa seksiä eikä kumpikaan painosta mihinkään niin miksi vitussa sitä ei sitten voitaisi harrastaa? Ja varmasti jo 15-vuotias ymmärtää / tietää kaikki seuraamukset mitä seksistä voi aiheutua jos ehkäisy on mennyt jollain tavalla pieleen.
miks se ois liian aikasta, mut kun on se vielä aika nuori. eri on jos molemmat luulee olevansa valmiita, niin mikäs siinä, mutta ois varmaan aika kiva tulla raskaaks jo peruskoulussa. kyllä mä ymmärrän et jotkut haluu sen tehä, ja tajuun myös miksi, mutta on se kuitenkin aika aikasta. hei mieti vähän..
- Erityisnuorisotyöntekijä
-91 kirjoitti:
Edelleenkin miten niin 15-vuotias on muka liian lapsi harrastamaan seksiä. Jos 2 ihmisen välillä on hyvä ja vakaa suhde ja halutaan harrastaa seksiä eikä kumpikaan painosta mihinkään niin miksi vitussa sitä ei sitten voitaisi harrastaa? Ja varmasti jo 15-vuotias ymmärtää / tietää kaikki seuraamukset mitä seksistä voi aiheutua jos ehkäisy on mennyt jollain tavalla pieleen.
alle 18-vuotias on LAPSI.
"Jos 2 ihmisen välillä on hyvä ja vakaa suhde."
Kuinka monella 15-vuotiaalla on? Varsinkaan jos toinen on 13 ja toinen 15. Seksin seuraamukset eivät aina ole vain fyysisiä,kuten esim. sukupuolitaudit tai raskaus ovat. Seksuaalisuus on myös ihmisen psyykkeessä ja tätä ei välttämättä 15-vuotias osaa ottaa huomioon.
15-vuotias ei voi mennä naimisiin.
Jokainen irtosuhde kortsuakin käyttäen on venäläistä rulettia. Jos et tunne partneriasi ja kumi hajoaa, raskaus saattaa olla pienin murheesi...
"niin miksi vitussa sitä ei sitten voitaisi harrastaa?"
Ehkä tässä kommentissa piilee myös yksi syy, miksei. - Gimulii
Erityisnuorisotyöntekijä kirjoitti:
Kuinka monella 15-vuotiaalla on? Varsinkaan jos toinen on 13 ja toinen 15. Seksin seuraamukset eivät aina ole vain fyysisiä,kuten esim. sukupuolitaudit tai raskaus ovat. Seksuaalisuus on myös ihmisen psyykkeessä ja tätä ei välttämättä 15-vuotias osaa ottaa huomioon.
Jokainen irtosuhde kortsuakin käyttäen on venäläistä rulettia. Jos et tunne partneriasi ja kumi hajoaa, raskaus saattaa olla pienin murheesi...
Ehkä tässä kommentissa piilee myös yksi syy, miksei.Mun mielestä ei ole väärin menettää neitsyyttään 15-vuotiaana jos molemmat sitä haluavat. Itse menetin 15-vuotiaana enkä kadu ollenkaan sillä se tapahtui täysin omasta tahdosta eikä kavereilla ollut asiaan mitään osuutta.
"15-vuotias ei voi mennä naimisiin." Kuka tässä on avioliitosta puhunut? Sehän ei ole mikään sopimus rakkaudesta tai seksistä vaan sopimus siitä että kaikki omaisuus on yhteistä ja molemmat omistavat toisensa.
Alle 18-vuotias on lapsi. Tota, mitä jos ei olisi keksitty tota ikärajaa? Tunnen monta yli 18-vuotiasta ketkä ovat kyllä itsekin aika lapsia. Elämä tuo ikää, ei vuodet.
Minä ainakin tiedän että seksuaalisuus on jokaisessa ihmisessä ja se on aivan eri asia kuin seksi.
Ihmisen yksi tehtävä on lisääntyä vaikka mä en ole lisääntymässä vielä pitkään aikaan ja jotkut eivät sitä edes halua. Luonnon laki... hehheh. - Kissankuu
Gimulii kirjoitti:
Mun mielestä ei ole väärin menettää neitsyyttään 15-vuotiaana jos molemmat sitä haluavat. Itse menetin 15-vuotiaana enkä kadu ollenkaan sillä se tapahtui täysin omasta tahdosta eikä kavereilla ollut asiaan mitään osuutta.
"15-vuotias ei voi mennä naimisiin." Kuka tässä on avioliitosta puhunut? Sehän ei ole mikään sopimus rakkaudesta tai seksistä vaan sopimus siitä että kaikki omaisuus on yhteistä ja molemmat omistavat toisensa.
Alle 18-vuotias on lapsi. Tota, mitä jos ei olisi keksitty tota ikärajaa? Tunnen monta yli 18-vuotiasta ketkä ovat kyllä itsekin aika lapsia. Elämä tuo ikää, ei vuodet.
Minä ainakin tiedän että seksuaalisuus on jokaisessa ihmisessä ja se on aivan eri asia kuin seksi.
Ihmisen yksi tehtävä on lisääntyä vaikka mä en ole lisääntymässä vielä pitkään aikaan ja jotkut eivät sitä edes halua. Luonnon laki... hehheh.Siis, tuleeko jossain vaiheessa sellainen tunne että ''nyt on kyllä pakko, kyllä me tarpeeks toisiamme rakastetaan. ''
?? - ....
Kissankuu kirjoitti:
Siis, tuleeko jossain vaiheessa sellainen tunne että ''nyt on kyllä pakko, kyllä me tarpeeks toisiamme rakastetaan. ''
??no mikskähä sitä seksiä yleensä harrastetaan ? ;) noku panettaa..;p
- Erityisnuorisotyöntekijä
Gimulii kirjoitti:
Mun mielestä ei ole väärin menettää neitsyyttään 15-vuotiaana jos molemmat sitä haluavat. Itse menetin 15-vuotiaana enkä kadu ollenkaan sillä se tapahtui täysin omasta tahdosta eikä kavereilla ollut asiaan mitään osuutta.
Ihmisen yksi tehtävä on lisääntyä vaikka mä en ole lisääntymässä vielä pitkään aikaan ja jotkut eivät sitä edes halua. Luonnon laki... hehheh."Sehän ei ole mikään sopimus rakkaudesta tai seksistä vaan sopimus siitä että kaikki omaisuus on yhteistä ja molemmat omistavat toisensa."
Aika kylmä kuva sinulla avioliitosta. Minulle ja vaimolleni se NIMENOMAAN oli lupaus ja sopimus rakkaudesta. Sitoutuminen rakastamaan toista loppuelämäksi. Rakkaus on myös tahdon asia, ei vain tunteista kiinni. Jos avioliitto nähdään vain omaisuutta koskevana sopimuksena, on sen tarkoitus vääristynyt.
"Tota, mitä jos ei olisi keksitty tota ikärajaa? Tunnen monta yli 18-vuotiasta ketkä ovat kyllä itsekin aika lapsia. Elämä tuo ikää, ei vuodet."
Ikäraja perustuu kehityspsykologiaan ja ihmisen fysiologiseen kehitykseen. Kuinka moni 15-vuotias olisi kypsä elättämään itsensä ja mahdollisen lapsen, jos sellainen sattuisi syntymään?
Olet osittain oikeassa siinä, ettei monikaan yli 18-vuotias ole "aikuinen", kun taas jotkut 15-vuotiaat saattavat olla kypsempiä. Mutta poikkeuksien kautta ei voida lähteä tekemään yleistä sääntöä, että kaikki 15-vuotiaat ovat aikuisia psyykkisesti.
Kysymys: Miksi halusit menettää neitsyytesi 15-vuotiaana? Miksi et halunnut odottaa? - gimulii
"Sehän ei ole mikään sopimus rakkaudesta tai seksistä vaan sopimus siitä että kaikki omaisuus on yhteistä ja molemmat omistavat toisensa."
Aika kylmä kuva sinulla avioliitosta. Minulle ja vaimolleni se NIMENOMAAN oli lupaus ja sopimus rakkaudesta. Sitoutuminen rakastamaan toista loppuelämäksi. Rakkaus on myös tahdon asia, ei vain tunteista kiinni. Jos avioliitto nähdään vain omaisuutta koskevana sopimuksena, on sen tarkoitus vääristynyt.
"Tota, mitä jos ei olisi keksitty tota ikärajaa? Tunnen monta yli 18-vuotiasta ketkä ovat kyllä itsekin aika lapsia. Elämä tuo ikää, ei vuodet."
Ikäraja perustuu kehityspsykologiaan ja ihmisen fysiologiseen kehitykseen. Kuinka moni 15-vuotias olisi kypsä elättämään itsensä ja mahdollisen lapsen, jos sellainen sattuisi syntymään?
Olet osittain oikeassa siinä, ettei monikaan yli 18-vuotias ole "aikuinen", kun taas jotkut 15-vuotiaat saattavat olla kypsempiä. Mutta poikkeuksien kautta ei voida lähteä tekemään yleistä sääntöä, että kaikki 15-vuotiaat ovat aikuisia psyykkisesti.
Kysymys: Miksi halusit menettää neitsyytesi 15-vuotiaana? Miksi et halunnut odottaa?Miksi halusit menettää neitsyytesi 15-vuotiaana? Miksi et halunnut odottaa?
-Olen aika kärsimätön ja halusin niin paljon häntä. Vaikka poikaystäväni oli jo sängyssä ollut niin hän kysyi monta kertaa että olenko varma, mieti kunnolla yms.
Rakastin häntä ja tunsin hänet ja se tuntui juuri oikealta viemään minun neitsyys vaikka me ei naimisiin ikinä mentäisikään. Seurustellaan me vieläkin...
Kyllähän sitä neitsyyden menettämistä voi katua vaikka 30-vuotiaana jos toinen on halunnut kaataa sänkyyn ja jättää sitten.
Se ikärajahan on joskus ollut 16-vuotta. Minkäs testien perusteella se päätös on tehty? - Erityisnuorisotyöntekijä
gimulii kirjoitti:
Miksi halusit menettää neitsyytesi 15-vuotiaana? Miksi et halunnut odottaa?
-Olen aika kärsimätön ja halusin niin paljon häntä. Vaikka poikaystäväni oli jo sängyssä ollut niin hän kysyi monta kertaa että olenko varma, mieti kunnolla yms.
Rakastin häntä ja tunsin hänet ja se tuntui juuri oikealta viemään minun neitsyys vaikka me ei naimisiin ikinä mentäisikään. Seurustellaan me vieläkin...
Kyllähän sitä neitsyyden menettämistä voi katua vaikka 30-vuotiaana jos toinen on halunnut kaataa sänkyyn ja jättää sitten.
Se ikärajahan on joskus ollut 16-vuotta. Minkäs testien perusteella se päätös on tehty?On ns. suojaikäraja jos kumppani on yli 18-vuotias. Eli jos on täyttänyt 18 vuotta ja on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 16-vuotiaan kanssa, syyllistyy rikokseen. Alle 16-vuotiaiden keskinäisiä suhteita ei ole kriminalisoitu.
Saanko kysyä, minä ikäinen olet nyt ja kuinka pitkään olette seurustelleet?
Kyllä minä toisaalta ymmärrän sen, että kun halu polttelee, niin ihmiset menevät sänkyyn vaikka hetken mielijohteesta. Yhä useampi harrastaa seksiä ilman sitoumuksia jne.
Mihin tämä on johtanut? Salarakkaisiin ja sellaisten suhteiden ihannointiin. Yhä useampi avioliitto ja avoliittokin hajoaa uskottomuuden takia. Itse olisin voinut jättää kaikki irtosuhteeni väliin. En siis ole ollut itsekkään mikään pulmunen. Nyt olen paljon viisaampi. - Nimetön
-91 kirjoitti:
ipanat. 15v on edelleen lapsi ja voi pussailla ja halata. Ehkä suuseksin voisin sallia...
Mutta ihan yhdyntä... Pitää käyttää ehkäiyä ja kun se kännipäissä ja teiltä aina pois... Kasvakaa aikuisiksi! - Gimuliii
On ns. suojaikäraja jos kumppani on yli 18-vuotias. Eli jos on täyttänyt 18 vuotta ja on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 16-vuotiaan kanssa, syyllistyy rikokseen. Alle 16-vuotiaiden keskinäisiä suhteita ei ole kriminalisoitu.
Saanko kysyä, minä ikäinen olet nyt ja kuinka pitkään olette seurustelleet?
Kyllä minä toisaalta ymmärrän sen, että kun halu polttelee, niin ihmiset menevät sänkyyn vaikka hetken mielijohteesta. Yhä useampi harrastaa seksiä ilman sitoumuksia jne.
Mihin tämä on johtanut? Salarakkaisiin ja sellaisten suhteiden ihannointiin. Yhä useampi avioliitto ja avoliittokin hajoaa uskottomuuden takia. Itse olisin voinut jättää kaikki irtosuhteeni väliin. En siis ole ollut itsekkään mikään pulmunen. Nyt olen paljon viisaampi.Olen 18-vuotias ja olemme seurustelleet 2 vuotta, ehkä vähän päälle.
Suhteemme kyllä on aika loppumetreillä mutta täytyy taistella niin kauan kun mahdollista.
Luin lehdestä kerran artikkelin pettämisestä. Siinä jotkut sanoivat että vaikka on suhteessa niin yhden illan jutut jonkun toisen kanssa tekevät suhteesta vain kestävämmän ja tajuaa ettei se ruoho ole niin vihreää aidan toisella puolella. En ymmärrä tuollaista ja toivon ettei minun kohdalleni satu tuollaisia.
Kun tapasin poikaystäväni ja kerroin että olen neitsyt niin hän oli ihmeissään. Hän sanoi että onneksi edes joku on pystynyt säilyttämään sen vaikka olisi ollut mahdollisuuksia menettää se.
Siis tiedän tuon 16-vuoden ikärajan tuossa asiassa mutta eihän sitä kukaan noudata... :o - lotta89
Nimetön kirjoitti:
ipanat. 15v on edelleen lapsi ja voi pussailla ja halata. Ehkä suuseksin voisin sallia...
Mutta ihan yhdyntä... Pitää käyttää ehkäiyä ja kun se kännipäissä ja teiltä aina pois... Kasvakaa aikuisiksi!Kasva itse, tiesitkö että ihan monta kymmentä vuotta sittenkin ollaan paneskeltu 13 vuotiaana jne.
"nykynuoret"..lässyn lässyn. - Erityisnuorisotyöntekijä
Gimuliii kirjoitti:
Olen 18-vuotias ja olemme seurustelleet 2 vuotta, ehkä vähän päälle.
Suhteemme kyllä on aika loppumetreillä mutta täytyy taistella niin kauan kun mahdollista.
Luin lehdestä kerran artikkelin pettämisestä. Siinä jotkut sanoivat että vaikka on suhteessa niin yhden illan jutut jonkun toisen kanssa tekevät suhteesta vain kestävämmän ja tajuaa ettei se ruoho ole niin vihreää aidan toisella puolella. En ymmärrä tuollaista ja toivon ettei minun kohdalleni satu tuollaisia.
Kun tapasin poikaystäväni ja kerroin että olen neitsyt niin hän oli ihmeissään. Hän sanoi että onneksi edes joku on pystynyt säilyttämään sen vaikka olisi ollut mahdollisuuksia menettää se.
Siis tiedän tuon 16-vuoden ikärajan tuossa asiassa mutta eihän sitä kukaan noudata... :o"Siinä jotkut sanoivat että vaikka on suhteessa niin yhden illan jutut jonkun toisen kanssa tekevät suhteesta vain kestävämmän ja tajuaa ettei se ruoho ole niin vihreää aidan toisella puolella. En ymmärrä tuollaista ja toivon ettei minun kohdalleni satu tuollaisia. "
En minäkään ymmärrä. Pettäminen jättää aina haavat ja vaikka ei kertoisikaan kumppanilleen, ne rikkovat pettäjääkin sisältäpäin. Itse olen ollut kummallakin puolella, enkä suosittele kokemuksia kenellekkään.
"Siis tiedän tuon 16-vuoden ikärajan tuossa asiassa mutta eihän sitä kukaan noudata... :o "
On ihmisiä, jotka noudattavat ja säästävät seksin avioliittoon. Mutta totta, suurin osa ei noudata. - tyttö 96
Ehkä tässä kommentissa piilee myös yksi syy, miksei.haista paska !
- poika 88
lotta89 kirjoitti:
Kasva itse, tiesitkö että ihan monta kymmentä vuotta sittenkin ollaan paneskeltu 13 vuotiaana jne.
"nykynuoret"..lässyn lässyn.PUHUT MUUTE ASIAA!!!!
Itse menetin neitsyyteni 16-vuotiaana. (2 viikkoa kerkesin olla 16-vuotias,kun olen syntynyt Tammikuussa)
Myönnän: olin sillon vähän hätäinen,mutta olin tietoinen siitä mitä tapahtuu,ehkäisystä jne.
Itselle rakkaus,rakasteleminen merkitsee enemmän.
Seurustelen edelleen tämän komistuksen kanssa ja täyteen on tullut 2,5 vuotta. 4 viikkoa ja 4 pv ollaan oltu kihloissa ja hyvältä tuntuu.
En menisi itse mitään muuttelemaan elämässäni.
Ja hei,hän on mun ainut seksikumppani.
kummatkin nyt 18v.
Voi olla,että joistaki tuntuu liian hätäseltä kun ollaan jo kihloissa. Mut meistä tuntu se oikealta.
btw.. olen itsekkin sitä mieltä että 15-vuotias on liian nuori seksiin.Ei sitä silloin itse tajunnu et ois kyllä voinu vähä aikaa odottaa.
Siitä ois voinu tehdä myös ainulaatusemman tilanteen jos ois odottanu hetken.- Erityisnuorisotyöntekijä
Mutta oletteko keskustelleet, mitä kihlaus perinteisesti tarkoittaa? Itselleni (olen nyt 35) kosiminen oli elämäni rankin paikka. Kosin räntäsateessa polvillani ja kysyin silloiselta tyttöystävältäni, että haluatko vaimokseni ja viettää loppuelämäsi kanssani? Sen jälkeen menimme kihloihin ja vajaan vuoden päästä naimisiin.
Onnea teille joka tapauksessa!
Ja erittäin mukavaa viikonloppua! Erityisnuorisotyöntekijä kirjoitti:
Mutta oletteko keskustelleet, mitä kihlaus perinteisesti tarkoittaa? Itselleni (olen nyt 35) kosiminen oli elämäni rankin paikka. Kosin räntäsateessa polvillani ja kysyin silloiselta tyttöystävältäni, että haluatko vaimokseni ja viettää loppuelämäsi kanssani? Sen jälkeen menimme kihloihin ja vajaan vuoden päästä naimisiin.
Onnea teille joka tapauksessa!
Ja erittäin mukavaa viikonloppua!olemme keskustelleet.
Kummallekkin se tarkoittaa lupausta avioliittoon.
Eikä kummallakaan ole tarkotus mennä moneen kertaan kihloihin.
Hätäily-jutulla tarkoitin sitä ku rakasteltiin ensi kertaa ku oltiin tunnettu vasta 2 viikkoa.
Olimme puhuneet ehkäisystä ja siitä että kumpikaan ei ollut ennen ollut kenenkään kans jne.
Ja kohokohta tapahtui selvinpäin,kumpikaan ei painostanut seksiin.- Erityisnuorisotyöntekijä
petolintu kirjoitti:
olemme keskustelleet.
Kummallekkin se tarkoittaa lupausta avioliittoon.
Eikä kummallakaan ole tarkotus mennä moneen kertaan kihloihin.
Hätäily-jutulla tarkoitin sitä ku rakasteltiin ensi kertaa ku oltiin tunnettu vasta 2 viikkoa.
Olimme puhuneet ehkäisystä ja siitä että kumpikaan ei ollut ennen ollut kenenkään kans jne.
Ja kohokohta tapahtui selvinpäin,kumpikaan ei painostanut seksiin.:))))
- Kielipoliisi
Ei ole olemassa Tammikuuta, vaan tammikuu. Kuukausien nimiä ei kirjoiteta isolla alkukirjaimella, senkin älykääpiö!
- Kielipoliisin esimies
Kielipoliisi kirjoitti:
Ei ole olemassa Tammikuuta, vaan tammikuu. Kuukausien nimiä ei kirjoiteta isolla alkukirjaimella, senkin älykääpiö!
Tammikuu on olemassa jos se aloittaa lauseen.
Kielipoliisi kirjoitti:
Kielipoliisi:
Ihan vitun sama.
Sä varmaan tarkkailet ihmisiä että voisit haukkua niitä älykääpiöiksi.
On sullaki elämä, oikeen kadehtin sua vitun tonttu.
- lotta89
Vituttaako, ku joudut munaa oottaan niin kauan, ja nyt täytyy nuoremmille isotella. Olet säälittävä pyrkyri.
- mä vaan
kuule, mä oon ihan samaa mieltä ja sä oot oikeessa!
- -.-.-
Laittakaa dildo perseeseen niin kyllä se tuska siihen loppuu :) Tai jos dildoa ei ole käyttäkää vaikka porkkanaa tai kaukosäädintä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744688- 332621
- 402424
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin231884Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401772- 821613
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251592- 1521455
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241328Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941190