Hei!
Mun hiukset on aina leikattu kotona. Olen ollut ihan tyytyväinen vanhempieni leikkaustaitoihin.
Nyt haluaisin kuitenkin mennä parturi-liikkeeseen, mutta ongelmana on se, että en tiedä millaiseksi haluaisin hiukseni leikattavan.
En ole oikein perillä nykypäivän hiustrendistä. Haluaisin vain saada mahtavat hiukset.
Eli mitä minä oikein sanon niille parturityöskentelijöille?
:)
Erikoinen ongelma
6
902
Vastaukset
sano, ettet tiedä tarkkaan mitä haluat, mutta jotain kivaa, ja kysy ehdotuksia, joista sitten voitte yhdessä kehitellä jotain kivaa :)
- bibiande
onko pakko päästä parturiin jos ei edes tiedä millaiset hiukset haluaisi?
mutta joo, kysy parturilta ehdotuksia, ja voit vaikka etsiä lehdistä yms. upeita hiuskuvia (tai kuvia missä jollakin ihmisellä on hiukset :P), ja näyttää ne parturille ja kertoa, että semmoset haluat.
[itse en ole ikinä ollut parturissa. ;) nyt oon ite leikannut hiuksiani, ainakin yrittänyt silleen kerroksittain, kun mun ymmärtääkseni se on ainakin nyt ollut muotia... (siis se kerroksittain leikkaaminen..)] - omaan makuusi
Onko sillä merkitystä, mikä on jonakin hetkenä muodissa, kun jokaisella on kuitenkin täysin oma tyylitajunsa?
Kuten edellinen ehdotti, selailepa lehtiä ja katso sieltä kivoin kampaus. :) - ihminen.
Mitä väliä sillä on,mikä on muodissa?Leikauta hiuksesi siten,kun itse haluat.Itselläni on ns. poikamaiset hiukset,oon tyttö.Kellään muulla luokkalaisellani ei ole,enkä ole kuullut haukkumista niistä.Siis oma maku on paras!
- katsomaan
Kampaamoissa on yleensä sellasia kirjoja, joissa on esitelty erilaisia kampauksia. Niistä voi kattoa, jos ei ole varma, mitä haluaa.
Tai sit voit tehdä niinku mä kerran. Menin kampaajalle ja käskin tehdä oman makunsa mukaan. Kampauksestani tuli tosi hieno, ja kampaaja oli todella iloinen kun sai käyttää mielikuvitustaan ja luovuuttaan :) parempi on se että menet parturiin ja sanot että se saa itse päättää miten leikataan.
Parturi kyllä tietää minkälainen kampaus sopii kasvojenpiirteisiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108