http://www.yle.fi/urheilu/looppi/id51796.html
Lahjontaa, väkivaltaa, vastustajan pelaajien myrkyttämistä..KYLLÄ TE SSAATANA OLETTE HYVIÄ!!!!!
HÄVETKÄÄ!!!
11
680
Vastaukset
- yllätyksenä
Nämä sopuilut ovat olleet jo pitkään tiedossa.
- toi skandaali
on syynä siihen, että brittiseurat ovat saaneet niin mielenkiintoisia pelaajia. Saksassahan voi mielikuvituksettomien pelaajien seuraamisen sijaan vaikka laskea kenttää ympäröivien juoksuratojen määrää.
- K.Keegan
Kannattaa muistaa myös Saksan vedonlyönti skandaali parin vuoden takaa! Se oli valtavan mielenkiintoinen episodi... Ikiprovo "R.Völler" on toki varmaan unohtanut koko homman, yllättäen...
- näin:
"Englantilaisessa jalkapalloilussa muhii skandaali. Televisioyhtiö BBC:n ohjelmassa esitettyjen väitteiden mukaan Valioliigan 18 entistä ja nykyistä valmentajaa on pelaajia hankkiessaan ottanut vastaan lahjuksia."
Peräti 18 valmentajaa on mukana sopassa. - K.Keegan
Käy lukee toi samalla kun vahaat viiksiäsi pässi...
http://www.futismaailma.com/taustat/vapaapotku.php?id=3- R.Völler
Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.
Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.
"Valio"liiga..heh heh. - K.Keegan
R.Völler kirjoitti:
Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.
Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.
"Valio"liiga..heh heh.Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?
Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...
Deutchland deutchland über alles.... - R.Völler
K.Keegan kirjoitti:
Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?
Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...
Deutchland deutchland über alles....
- ruvella?
Saksa oli kesällä päättyneissä kisoissa pronssilla. Englanti jäi taas kerran suunnilleen alkulohkoon.
"Valioliliiga" tosiaan, heh, heh. - ......
Aivan varmasti tuollaista lahjontaa on myös muissa Euroopan futissarjoissa. Ei ole vain todistajia, syystä tai toisesta, tullut kertomaan niistä niin kuin nyt tuli Englannissa. Saisi olla tulemattakin, niin ei tulisi mitään hirveää skandaalia joka veisi uskottavuuden ja ehkäpä myös kiinnostuksen koko lajilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602