HÄVETKÄÄ!!!

R.Völler

11

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllätyksenä

      Nämä sopuilut ovat olleet jo pitkään tiedossa.

    • toi skandaali

      on syynä siihen, että brittiseurat ovat saaneet niin mielenkiintoisia pelaajia. Saksassahan voi mielikuvituksettomien pelaajien seuraamisen sijaan vaikka laskea kenttää ympäröivien juoksuratojen määrää.

      • K.Keegan

        Kannattaa muistaa myös Saksan vedonlyönti skandaali parin vuoden takaa! Se oli valtavan mielenkiintoinen episodi... Ikiprovo "R.Völler" on toki varmaan unohtanut koko homman, yllättäen...


    • näin:

      "Englantilaisessa jalkapalloilussa muhii skandaali. Televisioyhtiö BBC:n ohjelmassa esitettyjen väitteiden mukaan Valioliigan 18 entistä ja nykyistä valmentajaa on pelaajia hankkiessaan ottanut vastaan lahjuksia."

      Peräti 18 valmentajaa on mukana sopassa.

    • K.Keegan
      • R.Völler

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.


      • K.Keegan
        R.Völler kirjoitti:

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....


      • R.Völler
        K.Keegan kirjoitti:

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....

        http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Hoyzer


      • K.Keegan

    • ruvella?

      Saksa oli kesällä päättyneissä kisoissa pronssilla. Englanti jäi taas kerran suunnilleen alkulohkoon.

      "Valioliliiga" tosiaan, heh, heh.

    • ......

      Aivan varmasti tuollaista lahjontaa on myös muissa Euroopan futissarjoissa. Ei ole vain todistajia, syystä tai toisesta, tullut kertomaan niistä niin kuin nyt tuli Englannissa. Saisi olla tulemattakin, niin ei tulisi mitään hirveää skandaalia joka veisi uskottavuuden ja ehkäpä myös kiinnostuksen koko lajilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe