HÄVETKÄÄ!!!

R.Völler

11

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllätyksenä

      Nämä sopuilut ovat olleet jo pitkään tiedossa.

    • toi skandaali

      on syynä siihen, että brittiseurat ovat saaneet niin mielenkiintoisia pelaajia. Saksassahan voi mielikuvituksettomien pelaajien seuraamisen sijaan vaikka laskea kenttää ympäröivien juoksuratojen määrää.

      • K.Keegan

        Kannattaa muistaa myös Saksan vedonlyönti skandaali parin vuoden takaa! Se oli valtavan mielenkiintoinen episodi... Ikiprovo "R.Völler" on toki varmaan unohtanut koko homman, yllättäen...


    • näin:

      "Englantilaisessa jalkapalloilussa muhii skandaali. Televisioyhtiö BBC:n ohjelmassa esitettyjen väitteiden mukaan Valioliigan 18 entistä ja nykyistä valmentajaa on pelaajia hankkiessaan ottanut vastaan lahjuksia."

      Peräti 18 valmentajaa on mukana sopassa.

    • K.Keegan
      • R.Völler

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.


      • K.Keegan
        R.Völler kirjoitti:

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....


      • R.Völler
        K.Keegan kirjoitti:

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....

        http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Hoyzer


      • K.Keegan

    • ruvella?

      Saksa oli kesällä päättyneissä kisoissa pronssilla. Englanti jäi taas kerran suunnilleen alkulohkoon.

      "Valioliliiga" tosiaan, heh, heh.

    • ......

      Aivan varmasti tuollaista lahjontaa on myös muissa Euroopan futissarjoissa. Ei ole vain todistajia, syystä tai toisesta, tullut kertomaan niistä niin kuin nyt tuli Englannissa. Saisi olla tulemattakin, niin ei tulisi mitään hirveää skandaalia joka veisi uskottavuuden ja ehkäpä myös kiinnostuksen koko lajilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe