HÄVETKÄÄ!!!

R.Völler

11

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllätyksenä

      Nämä sopuilut ovat olleet jo pitkään tiedossa.

    • toi skandaali

      on syynä siihen, että brittiseurat ovat saaneet niin mielenkiintoisia pelaajia. Saksassahan voi mielikuvituksettomien pelaajien seuraamisen sijaan vaikka laskea kenttää ympäröivien juoksuratojen määrää.

      • K.Keegan

        Kannattaa muistaa myös Saksan vedonlyönti skandaali parin vuoden takaa! Se oli valtavan mielenkiintoinen episodi... Ikiprovo "R.Völler" on toki varmaan unohtanut koko homman, yllättäen...


    • näin:

      "Englantilaisessa jalkapalloilussa muhii skandaali. Televisioyhtiö BBC:n ohjelmassa esitettyjen väitteiden mukaan Valioliigan 18 entistä ja nykyistä valmentajaa on pelaajia hankkiessaan ottanut vastaan lahjuksia."

      Peräti 18 valmentajaa on mukana sopassa.

    • K.Keegan
      • R.Völler

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.


      • K.Keegan
        R.Völler kirjoitti:

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....


      • R.Völler
        K.Keegan kirjoitti:

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....

        http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Hoyzer


      • K.Keegan

    • ruvella?

      Saksa oli kesällä päättyneissä kisoissa pronssilla. Englanti jäi taas kerran suunnilleen alkulohkoon.

      "Valioliliiga" tosiaan, heh, heh.

    • ......

      Aivan varmasti tuollaista lahjontaa on myös muissa Euroopan futissarjoissa. Ei ole vain todistajia, syystä tai toisesta, tullut kertomaan niistä niin kuin nyt tuli Englannissa. Saisi olla tulemattakin, niin ei tulisi mitään hirveää skandaalia joka veisi uskottavuuden ja ehkäpä myös kiinnostuksen koko lajilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe