HÄVETKÄÄ!!!

R.Völler

11

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllätyksenä

      Nämä sopuilut ovat olleet jo pitkään tiedossa.

    • toi skandaali

      on syynä siihen, että brittiseurat ovat saaneet niin mielenkiintoisia pelaajia. Saksassahan voi mielikuvituksettomien pelaajien seuraamisen sijaan vaikka laskea kenttää ympäröivien juoksuratojen määrää.

      • K.Keegan

        Kannattaa muistaa myös Saksan vedonlyönti skandaali parin vuoden takaa! Se oli valtavan mielenkiintoinen episodi... Ikiprovo "R.Völler" on toki varmaan unohtanut koko homman, yllättäen...


    • näin:

      "Englantilaisessa jalkapalloilussa muhii skandaali. Televisioyhtiö BBC:n ohjelmassa esitettyjen väitteiden mukaan Valioliigan 18 entistä ja nykyistä valmentajaa on pelaajia hankkiessaan ottanut vastaan lahjuksia."

      Peräti 18 valmentajaa on mukana sopassa.

    • K.Keegan
      • R.Völler

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.


      • K.Keegan
        R.Völler kirjoitti:

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....


      • R.Völler
        K.Keegan kirjoitti:

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....

        http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Hoyzer


      • K.Keegan

    • ruvella?

      Saksa oli kesällä päättyneissä kisoissa pronssilla. Englanti jäi taas kerran suunnilleen alkulohkoon.

      "Valioliliiga" tosiaan, heh, heh.

    • ......

      Aivan varmasti tuollaista lahjontaa on myös muissa Euroopan futissarjoissa. Ei ole vain todistajia, syystä tai toisesta, tullut kertomaan niistä niin kuin nyt tuli Englannissa. Saisi olla tulemattakin, niin ei tulisi mitään hirveää skandaalia joka veisi uskottavuuden ja ehkäpä myös kiinnostuksen koko lajilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe