HÄVETKÄÄ!!!

R.Völler

11

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllätyksenä

      Nämä sopuilut ovat olleet jo pitkään tiedossa.

    • toi skandaali

      on syynä siihen, että brittiseurat ovat saaneet niin mielenkiintoisia pelaajia. Saksassahan voi mielikuvituksettomien pelaajien seuraamisen sijaan vaikka laskea kenttää ympäröivien juoksuratojen määrää.

      • K.Keegan

        Kannattaa muistaa myös Saksan vedonlyönti skandaali parin vuoden takaa! Se oli valtavan mielenkiintoinen episodi... Ikiprovo "R.Völler" on toki varmaan unohtanut koko homman, yllättäen...


    • näin:

      "Englantilaisessa jalkapalloilussa muhii skandaali. Televisioyhtiö BBC:n ohjelmassa esitettyjen väitteiden mukaan Valioliigan 18 entistä ja nykyistä valmentajaa on pelaajia hankkiessaan ottanut vastaan lahjuksia."

      Peräti 18 valmentajaa on mukana sopassa.

    • K.Keegan
      • R.Völler

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.


      • K.Keegan
        R.Völler kirjoitti:

        Kunnon jalkapallomaissa, kuten Saksassa ja Italiassa, rikolliset
        pistettiin vankilaan ja PUHDISTETTIIN pöytä kokonaan.

        Te saastaiset saarirotat sen sijaan pistätte vain kaiken paskan maton alle ja hyssyttelette hiljaa.
        Pelaajien myrkyttäminen kuuluu näköjään
        Englanti "futiksen" arkipäivään, samoin kuin lahjonta ym. rikollinen toiminta.

        "Valio"liiga..heh heh.

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....


      • R.Völler
        K.Keegan kirjoitti:

        Deutchland deutchland über alles.... Kuka Italiassa joutui vankilaan? Puhutko AC Milanin huikeasta 8 pisteen rangaistuksesta? Mikä vitsi... Joutuiko Saksassa joku vankilaan? Kuka?

        Koita pärjäillä ton pääsi kanssa...

        Deutchland deutchland über alles....

        http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Hoyzer


      • K.Keegan

    • ruvella?

      Saksa oli kesällä päättyneissä kisoissa pronssilla. Englanti jäi taas kerran suunnilleen alkulohkoon.

      "Valioliliiga" tosiaan, heh, heh.

    • ......

      Aivan varmasti tuollaista lahjontaa on myös muissa Euroopan futissarjoissa. Ei ole vain todistajia, syystä tai toisesta, tullut kertomaan niistä niin kuin nyt tuli Englannissa. Saisi olla tulemattakin, niin ei tulisi mitään hirveää skandaalia joka veisi uskottavuuden ja ehkäpä myös kiinnostuksen koko lajilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe