DEAKTIVOITU ASE

Humpuukia

Minä en ottaisi ilmankaan tuhottua asetta. Mitä sitä tyhjää. Toimia aseen pitää. Eihän kyrvättömällä sulhasellakaan mitään tee. Eikä vituttomalla morsiamella. Täytyy nauraa vähän Ruåttiksi. Hå hå hå hå hå håååååååååååååååååååå.

13

4451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISÄ AURINKOINEN

      Voihan sen koristeeks seinälle laittaa. Roikkuu itellänikin kitara seinällä koristeena vaikken sitä osaa soittaa eikä haittais vaikka olis soittokelvoton laite kun on KORISTE ESINE!!

      • dekojen ostajien

        Seinillä roikkuisi soivia pelejä jos ei olisi ampuma-aselakia. Siihen en ota kantaa olisiko se parempi vai huonompi asia. Kaikkia ei vaan kiinnosta lupabyrokratia varsinkinkun tapauksessa konepistooli tai konekivääri se on uskomattoman aikaavievää, kallista ja muutenkin ikävää.


      • fennoman
        dekojen ostajien kirjoitti:

        Seinillä roikkuisi soivia pelejä jos ei olisi ampuma-aselakia. Siihen en ota kantaa olisiko se parempi vai huonompi asia. Kaikkia ei vaan kiinnosta lupabyrokratia varsinkinkun tapauksessa konepistooli tai konekivääri se on uskomattoman aikaavievää, kallista ja muutenkin ikävää.

        Ja varsinkin kun kaikki eivät saa ostolupaa vaikka hakisivatkin,räplää siinä sitten möykyksi muutettua kp:ta ja tekee sillä...mitä?

        Asekeräilijäthän ovat sanoutuneet irti tuosta dekohömpötyksestä.Keräilijöiden aseet ovat toimivia,dekojen osto ei ole asekeräilyä.


      • Josef Mengele
        fennoman kirjoitti:

        Ja varsinkin kun kaikki eivät saa ostolupaa vaikka hakisivatkin,räplää siinä sitten möykyksi muutettua kp:ta ja tekee sillä...mitä?

        Asekeräilijäthän ovat sanoutuneet irti tuosta dekohömpötyksestä.Keräilijöiden aseet ovat toimivia,dekojen osto ei ole asekeräilyä.

        Saisinkohan mä luvat taistelukaasujen keräilyyn? Olis hienoa omistaa montapurkkia erilaisia myrkyllisiä kemikaaleja!


      • Zyklon B
        Josef Mengele kirjoitti:

        Saisinkohan mä luvat taistelukaasujen keräilyyn? Olis hienoa omistaa montapurkkia erilaisia myrkyllisiä kemikaaleja!

        Kaasuihin ei tarvita aselupia, mutta muunlaisia lupia voi tarvita. Pikaisen finlexin selauksen perusteella tosin "kemialliset aseet"(ilman sen parempaa määrittelyä) on menty kieltämään rikoslaissa vuonna 1997.


      • Paste
        dekojen ostajien kirjoitti:

        Seinillä roikkuisi soivia pelejä jos ei olisi ampuma-aselakia. Siihen en ota kantaa olisiko se parempi vai huonompi asia. Kaikkia ei vaan kiinnosta lupabyrokratia varsinkinkun tapauksessa konepistooli tai konekivääri se on uskomattoman aikaavievää, kallista ja muutenkin ikävää.

        Täytyy nauraa vähän Ruåttiksi. Hå hå hå hå hå håååååååååååååååååååå.

        Voi vittu.. sinulla taitaa olla aivot deaktivoitu..
        Koita saada ne edes jotenkin toimimaan!!!


      • fennoman kirjoitti:

        Ja varsinkin kun kaikki eivät saa ostolupaa vaikka hakisivatkin,räplää siinä sitten möykyksi muutettua kp:ta ja tekee sillä...mitä?

        Asekeräilijäthän ovat sanoutuneet irti tuosta dekohömpötyksestä.Keräilijöiden aseet ovat toimivia,dekojen osto ei ole asekeräilyä.

        Möykyksi muutetun kolmiykkösen kanssa on hauska katsoa tuntematonta. Nykyajan naisistakaan ei ole sitä kaveriksi katsomaan. Impotentti veteraani vieressä ei taatusti valita ohjelman laadusta:)


      • ymärrä huumoria
        Paste kirjoitti:

        Täytyy nauraa vähän Ruåttiksi. Hå hå hå hå hå håååååååååååååååååååå.

        Voi vittu.. sinulla taitaa olla aivot deaktivoitu..
        Koita saada ne edes jotenkin toimimaan!!!

        Pure deaktiomöykkysi vieressä kulliasi, jos sujut.


      • k0rh0sen kanssa...
        ymärrä huumoria kirjoitti:

        Pure deaktiomöykkysi vieressä kulliasi, jos sujut.

        Tuo muuten todellakin oman säväyksensä noihin tuntemattomaan ja talvisotaan, kun omat M31 ja M39 löytyvät kotoa... Ja tuo M39 on vielä ihan soiva peli mutta tuo M31 on deko... mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että 150e saa huomattavasti rumempiakin koristeita.

        Ja mitä noihin dekoihin vielä tulee, niin varmasti suurinosa näitä dekoja halveksuvista keräilijöistä on saanut nuo keräilylupansa joskus vuonna kypärä ja miekka, eli silloin kun noita lupia vielä jaettiin kuin "puoluetukea"...

        Nykyään taasen noiden keräilylupien saanti on tehty niin vaikeaksi, että moni joutuu tyytymään noihin dekoihin.

        Itse omistan 4 luvanvaraista asetta ja yhden dekon.


      • RAUTAROMUA
        k0rh0sen kanssa... kirjoitti:

        Tuo muuten todellakin oman säväyksensä noihin tuntemattomaan ja talvisotaan, kun omat M31 ja M39 löytyvät kotoa... Ja tuo M39 on vielä ihan soiva peli mutta tuo M31 on deko... mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että 150e saa huomattavasti rumempiakin koristeita.

        Ja mitä noihin dekoihin vielä tulee, niin varmasti suurinosa näitä dekoja halveksuvista keräilijöistä on saanut nuo keräilylupansa joskus vuonna kypärä ja miekka, eli silloin kun noita lupia vielä jaettiin kuin "puoluetukea"...

        Nykyään taasen noiden keräilylupien saanti on tehty niin vaikeaksi, että moni joutuu tyytymään noihin dekoihin.

        Itse omistan 4 luvanvaraista asetta ja yhden dekon.

        Ja vieläpä arvotonta.


      • ISÄ AURINKOINEN
        RAUTAROMUA kirjoitti:

        Ja vieläpä arvotonta.

        Jos joku juntti ostaa seinälleen Juhani Palmun tekemän taulun, niin miksei deaktivoitua asetta jos se sattuu enemmän silmää miellyttävän ja varmaan on edullisempi ja omasta mielestäni tyylikkäämpi kämpän koriste!
        Rautaromulla on aina materiaaliarvoa toisin kuin rappiotaiteella, jolla ei ole muuta arvoa kuin oletus sellaista...


      • sonnimies
        RAUTAROMUA kirjoitti:

        Ja vieläpä arvotonta.

        Tämä smiling boy panee seinälle vaikka vanhan talikon. Siis tämä isukki aurinkoinen. HO, HO HOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO.


      • edimOi`
        ISÄ AURINKOINEN kirjoitti:

        Jos joku juntti ostaa seinälleen Juhani Palmun tekemän taulun, niin miksei deaktivoitua asetta jos se sattuu enemmän silmää miellyttävän ja varmaan on edullisempi ja omasta mielestäni tyylikkäämpi kämpän koriste!
        Rautaromulla on aina materiaaliarvoa toisin kuin rappiotaiteella, jolla ei ole muuta arvoa kuin oletus sellaista...

        jos esim ostaa deaktivoidun jalkaväen kiväärin jolla suomee on puolustettu onks se mitätön? ja mielummi pyssy seinälle ku joku "kamala taulu" jotka maksaa 2 kertaa enemmä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe