Polven operointi julkisella puolella, mitä maksaa?

Duke

nyt on todettu, että polveni kierukka on vaurioitunut ja että nivelen rustossakin on jotain korjattavaa.
kysymys kuuluukin, että onko kenelläkään tietoa mitä operaatio maksaa julkisella puolella ja kuinka kauan joutuu operointivuoroaan jonottamaan?
yksityisellä puolella kustannukset ovat noin 2000€.
vastauksista kiittäen,

Duke

6

18811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama edessä

      Ihanaa, että löytyy kohtalotovereita, ensi viikolla on edessä polven tähystysleikkaus, kierukka repeytynyt, rustoissa myös korjaamista, eli samat vaivat, julkisella maksat ainakin päiväkirurgisena potilaana 27€, aamulla sairaalaan illaksi kotiin, julkiselle voit mennä myös yksityispotilaaksi, tietyille ortopedeille, kustannus noin 300€, eli murto-osa yksityiseen verrattuna, olin menossa yksityiselle, mutta vaihdoin julkiselle.
      Huomenna menen kokeisiin ja jännittää etukäteen.

      • Päiväkirurgiaan

        Sorry,laitoin erehdyksessä poliklinikkakäynnin hinnan, eli 72€ maksat päiväkirurgian potilaana. Ortopediaan jonot ovat pitkät, riippuu toki lähetteen kiireellisyysluokituksesta, kuinka pian pääset.


    • Tinde

      Päiväkirurginen toimenpide maksaa potilaalle 72€ ja päiväkirurginen hommeli EML-potilaana (erikoismaksuluokka, eli julkiset tilat ja priva leku) 191€. Jos menee avoleikkaukseksi, niin osastopäivistä maksat 26€.
      Ite jokaista noita maksaneena.. ;)

      Tsemppiä leikkaukseen!

      • Lissu...

        Mulla makso julkisella ACL -operointi ja 3 päivää sairaalassa 106€


    • implantti

      Edellä on selvitetty kustannuksia, ne kannattaa päivittää. kysymällä sairaalasta, hinta on kaikissa sama.
      Tällä hetkellä, elokuu 2018, pääsee leikkaukseen leikkaukseen paljon helpommin. Pienet keskussairaalat esim. Vaasa, Mikkeli, Savonlinna ovat käynnistäneet kampanjan leiikkausmäärän lisäämiseksi. Syystä, että "keskittämisasetuksen" mukaan leikkauksia on oltava 600/vuosi tai toiminta loppuu. Toisella paikkakunnalla kirjoilla olo ei välttämättä muuta mitään, tai voihan muuttaa vaikka Vaasaan puoleksi vuodeksi.
      Laatueroja sairaaloiden välillä ei paljon ole. Uusintaleikkaus-% riippuu käytännöistä ja pitää sisällään muutakin kuin laadun.

      • klygkukhliy

        Ei tarvitse muuttaa. Potilas saa valita hoitopaikkansa vapaasti asuinpaikastaan riippumatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe