Moi!
Etsiskelen kuparilevyä... Mielellään halpaa ja minulle käy myös ns. jäte/ylijäämä tavara. joten jos joku voisi antaa vinkkiä mistä firmoista voisi kysyä ylijäämää niin vinkatakaa!!!
kuparilevyä!!!
5
3361
Vastaukset
- qawudglq
kysele.
- Milian***
Olen itsekin etsiskellyt netistä paikkaa mistä voisi tilata levyjä. Asun niin syvällä maaseudun uumenissa, että meillä päin ei ei ko. alan liikkeitä ole..
Jos olet löytänyt jonkun liikkeen joka ehkä toimittaisi postitsekin, niin haluaisitko jakaa salaisuuden minun kanssani? :) - Kiiki
Helsingin seudulta löytyy peltisepän liikkeitä, lisäksi K-rauta myy missä tahansa mutta yleensä melko suurena levynä kerrallaan (kalvopinnotettuna, kallista ja suuren koon vuoksi hankalaa..).
Itse ostan kuparit liikkeeltä joka tekee kuparista ja messingistä takanreunuksia yms. kamaa. Kuparia saa melko satunnaisesti ja kappaleet on mitä on mutta hintakaan ei näissä liikkeissä päätä huimaa. Keltaiset sivut käteen ja eikun soittelemaan.. - Mio
Halpaa kuparilevyä saa metalliromuttamoista.
- Bäb
Minkä hintainen on "halpa"?
Missä kunnossa romuttamoiden levyt on?
Ovako jo kovin naarmuisia?
Missäpäin on ko. romuttamoita esim.
Keski-Uudellamaalla?
--
Bäb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438