Moi!
Etsiskelen kuparilevyä... Mielellään halpaa ja minulle käy myös ns. jäte/ylijäämä tavara. joten jos joku voisi antaa vinkkiä mistä firmoista voisi kysyä ylijäämää niin vinkatakaa!!!
kuparilevyä!!!
5
3640
Vastaukset 5
- qawudglq
kysele.
- Milian***
Olen itsekin etsiskellyt netistä paikkaa mistä voisi tilata levyjä. Asun niin syvällä maaseudun uumenissa, että meillä päin ei ei ko. alan liikkeitä ole..
Jos olet löytänyt jonkun liikkeen joka ehkä toimittaisi postitsekin, niin haluaisitko jakaa salaisuuden minun kanssani? :) - Kiiki
Helsingin seudulta löytyy peltisepän liikkeitä, lisäksi K-rauta myy missä tahansa mutta yleensä melko suurena levynä kerrallaan (kalvopinnotettuna, kallista ja suuren koon vuoksi hankalaa..).
Itse ostan kuparit liikkeeltä joka tekee kuparista ja messingistä takanreunuksia yms. kamaa. Kuparia saa melko satunnaisesti ja kappaleet on mitä on mutta hintakaan ei näissä liikkeissä päätä huimaa. Keltaiset sivut käteen ja eikun soittelemaan.. - Mio
Halpaa kuparilevyä saa metalliromuttamoista.
- Bäb
Minkä hintainen on "halpa"?
Missä kunnossa romuttamoiden levyt on?
Ovako jo kovin naarmuisia?
Missäpäin on ko. romuttamoita esim.
Keski-Uudellamaalla?
--
Bäb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483