Tulipa hankittua eka Opeli ja Zafira 1.8. Hiukan ihmetyttää moottorilämpöjen "soutaminen". Lämpenee hitaasti ja lämmöt seilaavat tien päällä alle 80C C kaupunki ajon melkein 100C. Olisiko termostaatti vikaa vai soutaako muillakin lämmöt noin? Tarkeneeko kun pakkaset tulevat?
Lämmöistä
Velsku
2
672
Vastaukset
- varmasti
termostaatti hajalla, itse osti helmikuussa 2002 mallisen 1.8 Zafiran ja samat oli oireet, liikkeen piikkiin vaihdettiin termari, sen jälkeen normaali n. 88C pysyy tasaisesti.
- Zafira kans
Kyseessä on termostaattivika, tiedän kokemuksesta kun omani, samanlainen Zafira, käyttäytyi juuri noin kunnes lämpömittari ei enää hievahtanutkaan. Ostin uuden osan ja vaihdoin, niin jo rupes lämpeneen ja toimimaan. Kannattaa vaihtaa ajoissa, sillä oma termarini oli juuttunut auki asentoon mutta se voi myös jumittua kiinniasentoon ja silloin kone keittää sangen pian....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838