Koiran keksit

Minä kysyn vaan..

Voiko hamsuille antaa koirankeksejä herkkuina?? Itse annan kohtuu määrin. Entäs mitä mieltä pienten koirien ja kissojen leluista? (turvallisista ei irtoa osia)Mun pikkusella on pinkki "puhelin" häkissään.

3

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -..-

Itse olen kyllä antanut koirankeksiä (sellaisen ison, jota se on nakerrellut) aina välillä häkkiin. Leluista en tiedä, mutta jos ne ovat muovia ja hamsteri jyrsii niitä (niinkuin mitä tahansa muutakin muoviosaa) ne voivat tukkia suoliston... Muttaa jos olet täysin varma, ettei siitä koidu vaaraa, kai ne käyvät...

• --------

ei kannata laittaa mitään leluja, koska eivät hamsterit niillä mitenkään "leiki". Katso hamsteri.infosta millaisia asumuksia muilla on. Sieltä saa ideat hamsuille mieluisille "leluille". ;)
      koirankeksit ovat hyviä hampaankuluttajia, niitä on siis hyvä antaa :)

• Mä vaan.

Koirankeksejä voi antaa, samaten koirannappuloita. Kääpiöhamsterit eivät tosin yleensä ole niin kiinnostuneita koirankekseistä, kuin syyrialaiset. Hamsterille leikki on tuntematon käsite, eli leluista ei ole hyötyä sille. Ja kissojen ja koirien lelut ovat tavallaan "saalistajille" tarkoitettuja. Muovilelut ovat myös vaarallisia, samoin kankaiset. Koiran- ja kissanlelut eivät ole turvallisia hamsterille.
      Mutta lintujen leluja (vaikka sellaiset köysitikkaat) voi käyttää hamsuilla. Hamsuille sopivampia "leluja" ovat puu- ja pahvijutut ja keraamiset majat. Hamsterista on mukavaa jos sen häkissä on vaikkapa yksi pieni laatikko (n.20cmx15cm kokoinen on ihan hyvä) jossa olisi eri tasoilla erikokoisia ja muotoisia reikiä joista hamsu saa pujahdella. Myös kiipeilyoksista hamsu pitää, ja saa samalla jyrsittävää. Jyvätangot ja muut kovat hamsterin herkut antavat myös virikettä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe